Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
komarsnk - 05-05-2015, 13:36
Torp12 napisał/a: | komarsnk napisał/a: |
O czym Wy mówicie? Macie centralny na pilota, miga wam lapka wewnątrz a kierunki nie? |
No tak to wychodziło z fabryki :] |
No to widocznie ja mam jakąś przeróbkę bo mi migają
Bartekkita - 05-05-2015, 19:41
u mnie poprzedni właściciel jak montował alarm nawet follow me home zrobił. Musze przyznać, że spoko sprawa zwłaszcza jak nie wiem gdzie furka stoi
Hugo jak ten nowy klimatronik sprawuje się w nocy? Podrzuć fotkę jakąś
Hugo - 05-05-2015, 23:11
Bartekkita napisał/a: | Hugo jak ten nowy klimatronik sprawuje się w nocy? Podrzuć fotkę jakąś | Jeszcze nie było okazji sprawdzić
Hugo - 06-05-2015, 22:20
Torp12 napisał/a: | No tak to wychodziło z fabryki :] | Dokładnie, fabrycznie mrugała sama lampka w podsufitce. Na życzenie w ASO montowano 7 pinowy moduł, który powodował, że auto sygnalizowało otwarcie auta włączeniem kierunkowskazów na stałe na ok. 3 sekundy, natomiast zamknięcie poprzez 2-krotne mrugnięcie kierunkowskazami. Moduł był montowany przy skrzynce bezpieczników w kabinie, ponieważ tam są wszystkie potrzebne przewody. Podłączenie jest banalnie proste, bo robiłem zdjęcia podczas demontażu i na podstawie zdjęć montowałem Kabli jak pisałem jest 7 i są ładnie ponumerowane na wtyczce. Moduł przekładałem z Gala GDI z 1999 r. do mojego, kolory kabli były identyczne i wszystko zadziałało od razu po montażu.
deejay - 09-05-2015, 22:28
Hugo wymieniałem dzisiaj przeguby wew. w Avancie znanej ci firmy NTY
Powiem ci krotko że po wymianie jest ok i zero wibracji , auto płynie jak nowe . Wiec nie wiem gdzie popełniłeś błąd przy montażu zę ci biło
Hugo - 10-05-2015, 09:56
deejay napisał/a: | Powiem ci krotko że po wymianie jest ok i zero wibracji , auto płynie jak nowe | Auto obniżone czy standard? Akurat jutro chcę znowu zmieniać prawy wewnętrzny na inny lewy, może całą prawą półoś zmienię. Nie mam już sił na te wibracje.
deejay - 10-05-2015, 11:14
Hugo napisał/a: | Auto obniżone czy standard? |
Avance na Eibachu . U siebie też będę wykonywał ten zabieg , bo minimalnie zaczynam czuć drgania . Smaru w przeguby dałem po ok 180-200g i weszły bardzo ciasno , smar wszystko wytłumił .
Hugo - 10-05-2015, 18:09
deejay napisał/a: | Smaru w przeguby dałem po ok 180-200g i weszły bardzo ciasno , smar wszystko wytłumił | Dobrze, że piszesz, też tak zrobię. deejay napisał/a: | Avance na Eibachu | No i tu jest pies pogrzebany, ja mam na H&R czyli 0,5 cm nizsze sprężyny i nie tylko mnie na nich wibruje. Mam nadzieję, że jednak wreszcie to wyeliminuję. deejay napisał/a: | nie wiem gdzie popełniłeś błąd przy montażu zę ci biło | Dałem jedną tubę smaru w przegub (ok. 80 g), może to był powód?
KsiadzRobak - 11-05-2015, 08:06
Cytat: | Dałem jedną tubę smaru w przegub (ok. 80 g), może to był powód? | z pamięci piszę - wydaje mi się, że manual podaje 110 gr
Hugo - 11-05-2015, 22:58
KsiadzRobak napisał/a: | z pamięci piszę - wydaje mi się, że manual podaje 110 gr | Ktoś kiedyś pisał, że 150-160 g. Ciekawe...
robertdg - 12-05-2015, 01:27
KsiadzRobak napisał/a: | z pamięci piszę - wydaje mi się, że manual podaje 110 gr | Do zewnętrznego wchodzi więcej a mowa o wewnętrznym, polecam manual 26.pdf
Juiceman - 12-05-2015, 06:05
Hugo napisał/a: | KsiadzRobak napisał/a: | z pamięci piszę - wydaje mi się, że manual podaje 110 gr | Ktoś kiedyś pisał, że 150-160 g. Ciekawe... |
U mnie były - są wsadzone dwie paczki smaru xD czyli więcej niż zalecenia z manuala.
KsiadzRobak - 12-05-2015, 08:16
robertdg napisał/a: | polecam manual 26.pdf | zajrzałem, jest tak:
2 litry = 120 gr
diesel i V6 = 150 gr
może się komuś przyda
Hugo - 12-05-2015, 14:47
KsiadzRobak napisał/a: | zajrzałem, jest tak:
2 litry = 120 gr
diesel i V6 = 150 gr | No i pięknie, więc 180 g nie zaszkodzi Ostatnio wcisnałem jedną tubkę 80 g, więc mam nadzieję, że to był powód drgań... Niestety wczoraj nie dałem rady zmienić przegubów
EDIT: Chyba Gal się wystraszył jak chodziłem wczoraj wkoło niego z półosiami i dzisiaj prawie nie drgał podczas przyśpieszania
Jogurt - 12-05-2015, 21:28
Hugo napisał/a: | No i tu jest pies pogrzebany, ja mam na H&R czyli 0,5 cm nizsze sprężyny i nie tylko mnie na nich wibruje. Mam nadzieję, że jednak wreszcie to wyeliminuję. |
U mnie siedzą H&R i nic nie wibruje. Hugo pamiętasz może nr kopułki i palca z Blue Printa? Muszę zmienić w wagonie bo poszarpuje na zimnym.
|
|
|