To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem ze sprzęgłem, wymiana sprzęgła

jacek11 - 02-12-2020, 17:52

Wysprzęglik zdycha zapewne.
Marcino - 03-12-2020, 10:26

jacek11 napisał/a:
Wysprzęglik zdycha zapewne.

W sumie wczoraj przy -3 było dobrze, nie wiem czego się czepiam. Moze miałęm buty robocze z blachą i jakoś wyczucie było inne.:)

robertdg - 05-12-2020, 22:44

Marcino, Płyn w układzie sprzęgła wymień, jest go bardzo malo bo koło 100-150ml na caly obieg, szybko nabiera wilgoci a pozniej pedał może zawieść.
sato - 21-07-2021, 09:38

Panowie....który zestaw sprzęgła do EA5W 118KW...
1. EXEDY – MBK2097
2. EXEDY – MBK2052
3. AISIN – AISKM-070A

misjonarz. - 01-08-2021, 21:30

ja kupowałem exedy, ale jaki miały numer to nie pamiętam
bebob - 03-08-2022, 07:32

Witam.Mam pytanie odnośnie z jaką siła dokręcić docisk sprzęgła w galancie 2.5 , i jaki sposób zdjąć blaszki zabezpieczające linki od biegów na skrzyni biegów. Pozdrawiam.
marecki - 25-04-2023, 21:37

Siema,czy ktoś rozbierał regulator wysprzęglika sprzęgła?
Mój zaczyna przeciekać delikatnie na uszczelce i pytanie czy można
ta uszczelkę kupić,dorobić czy szukać używki?
Nie rozbierałem jeszcze tego elementu a nie chciałbym uziemić sobie auta.

robertdg - 26-04-2023, 07:04

Tam jst oring, można dobrac w sklepie z uszczelnieniami, jakby sie okazało że rozsypie CI sie to w rekach to możesz przewód podpiac bezposrednio pod wysprzeglik, to urzadzenie nie jest regulatorem tylko tłumikiem niweluacym pewien zakres tetnień w układzie hydrauliczym
marecki - 26-04-2023, 11:48

Dzieki wielkie :D
Akuma supido - 04-05-2023, 18:29

Po długich poszukiwaniach doszedłem do tego samego miejsca :) Sprzęgło coraz słabsze więc poleciał wysprzęglik następnie kupiłem nową pompkę, sam to wymieniłem i nadal lipa. Ubywało płynu więc szukałem po przewodach ciśnieniowych z myślą że jeden nie dokręcony ale nic z tego wszędzie sucho a płynu ubywa dość szybko. Podniosłem więc przód i wyczyściłem cały szlak płynu dot od góry do dołu, jak wyschło odpaliłem silnik i pompowałem sprzęgłem no i jedyne miejsce które się zapociło to tłumik ciśnień czy jak tam zwał taka płaska kostka 4x4cm przykręcona do skrzyni. Doszło też do innego nieporządanego zdarzenia otóż auto stało na lewarku od strony kierowcy no i po tym jak odpaliłem to płyn w chłodzący szybko się prawie zagotował, wskazówka temperatury w pionie a wentylator się nie włączył hmm. Zrzuciłem auto z lewarka i powoli na drogę wskazówka temperatury w pionie na delikatnym gazie a w momencie dodania gazu spadywała na sam dół, znowu puszczam gaz i wskazówka do pionu się rwie, dodaje gazu spada na dół normalnie wańka wstańka. To było wczoraj a dzisiaj wskazówka temperatury nie działa wogóle .
marecki - 04-05-2023, 21:24

Akuma supido, sprawdź sobie czy czasem jak grzebałeś nie spadł Ci wtyk z czujnika temperatury,pewnie dotyka gdzieś masy i dlatego takie jaja na zegarach.
Krzyzak - 05-05-2023, 08:20

Osobiście nie widzę związku między lewarkiem a gotowaniem płynu... Jedyne co to że komputer nie włącza wentylatora - zatem do sprawdzenia czujnik temperatury przy termostacie, wentylator i "jeż" na wentylatorze. Może jakiś bezpiecznik/przekaźnik...
Akuma supido - 17-06-2023, 10:50

Faktycznie odczepił się kabelek z czujnika, płyn z układu sprzęgła kapie z tej kostki tłumik czy rezonator jak wcześniej pisano. Szukałem tej części jednak nie znalazłem .
Hugo - 18-06-2023, 07:30

Akuma supido, wywal to i zastąp zwykłą złączką na rurki.
Akuma supido - 19-06-2023, 12:10

Dopasowałem oring jednak ciekło jeszcze bardziej. Sama uszczelka mimo wielu lat była w dość dobrej kondycji większe zastrzeżenia mam do tej okrągłej blachy która dociska gumową uszczelkę otóż jest lekko wypukła i są dwie rysy, wygląda jakby pękła. No nic poszukam zatem odpowiedniej mufy do połączenia przewodów i do roboty bo auto uziemione.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group