Outlander III GEN Techniczne - Modyfikacja - podniesienie zawieszenia
Maxximilian - 19-01-2022, 19:28 Temat postu: Modyfikacja - podniesienie zawieszenia Witam,
Po wakacjach - 4 osoby, 4 rowery na dachu, pełny bagażnik, przyczepa na haku i w efekcie przeciążenie tylnego zawieszenia - chodziło mi po głowie utwardzenie tylnego zawieszenia.
Mam outlandera 3 2wd manual benzyna 2.0 - dmc 1900kg, 4wd automat ma dmc 2070kg.
Wymyśliłem, że pewnie 4wd ma inne sprężyny i że można by ich użyć - ale czy tak faktycznie jest, to nie wiem.
Dziś znalazłem takie sprężyny;
https://www.strefakierowc...er-09-2012.html
a idąc za ciosem na allegro sprężyny, które utwardzają zawieszenie i dają llift 2 cale
https://allegro.pl/oferta/sprezyny-przod-tyl-2-cale-outlander-3-lovells-11534689371
Zrobiłbym taki tunning wizualny; lift + szersze felgi i większe szersze opony AT - tak, żeby koło było większe o cal.
Co Wy na to ?
siu lee - 25-01-2022, 21:19
Rób i napisz jak wyszło
Ja akurat mam zrobiony lift 2" z przodu i tyłu na dystansach.
https://sprzedajemy.pl/mitsubishi-outlander-podniesienie-zawieszenia-lift-dystanse-warszawa-2-6bea9f-nr63583953
Ale chyba założę takie sprężyny jak w Twoim linku, bo są wzmocnione: tył +100kg, przód +50kg.
Niestety po wakacyjnym wyjeździe mam takie same spostrzeżenia jak i Ty.
Ja montuję namiot dachowy i na haku bagażnik na 3 rowery.
Co do opon, założyłem Yokohama Geolander A/T G015 225/70R16.
Opony chwalę sobie ale trzeba się przyzwyczaić, bo są głośniejsze.
szczepanl - 12-03-2025, 14:14
Jak się Wam sprawdza "tuning"? Też się nad tym zastanawiam, w opcji dystanse + wzmocnione sprężyny.
|
|
|