Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A] Kontrolka ładowania aku od czasu do czasu
Autor Wiadomość
shreku 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-11-2024, 12:58   [Z34A] Kontrolka ładowania aku od czasu do czasu

Cześć, wiem, że problem był już tutaj poruszany, ale odgrzewam kotleta, bo nie mam już pomysłu.

Po regeneracji alternatora podczas jazdy od czasu do czasu zapala się na kilka sekund kontrolka ładowania akumulatora. Jeżeli mam podłaczone OBD to pokazuje w tym momencie zasilanie OBD na poziomi 11.9V ( dodam że mierząc miernikiem różnica miedzy wskazaniem OBD a miernikiem to 1V). Cała sytuacja trwa na tyle krótko że w tym czasie nie da się zjechać i zmierzyć rzecywistego napięcia na alternatorze czy Aku.
Dziś byłem na serwisie Mitsubishi i Panowie stwierdzili, że to pewnie wina nieoryginalnego regulatora i trzeba zmienić podpięcie. Podpiecie regulatora zmienili jednak problemu to nie rozwiązało.

Szukam pomysłu co może być winne. Problem występuje tylko podczas jazdy, na postoju w żaden sposób nie udało mi się go sztucznie wygenerować. Akumulator niedawno wymieniany i trzyma napięcie dobrze. Brak błędów.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 636 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24052
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-11-2024, 07:30   

shreku napisał/a:
to pewnie wina nieoryginalnego regulatora
to niech założą oryginalny i będzie wiadomo
jak sobie sprawdzisz, to alternatory Mitsubishi są montowane w tak ogromnej ilości aut i są niemal bezusterkowe, zatem ciekawe w jakim celu ktoś zamontował podróbę
 
 
shreku 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-12-2024, 14:51   

Jednak wygląda że to nie kwestia regulatora napięcia ( jest oryginalny ).
Ktoś zna może ten magiczny trik z zamianą pinów wtyczki pod nieorgynalny regulator do alternatora ( co z czym jest zamieniane )? Po zamianie tych pinów w serwisie mitsubishi zaczął wyrzucać bład P0622 i zastananawiam się czy to wina tej zamiany, czy nie ma to związku.
 
 
TiV 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse spyder 2.4 L '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2025, 16:49   

Jeżeli to wolnossące benzyny to chyba najszybciej będzie sobie po prostu kupić używkę za grosze i zmienić. A ten po regeneracji oddać Panu regenerującemu.

Rozpiska pinów.

 
 
kaczul 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2024
Posty: 6
Skąd: PL
Ostrzeżeń:
 1/9/10
Wysłany: 07-01-2025, 10:34   

Ja bym z tym jednak poszedł do serwisu - żeby nie narobić sobie większych problemów.
A jak widzicie to - https://www.texapoland.pl/produkty/adas/ ?
W sensie kalibrację systemów ADAS?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.