Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:15
Outlander 1 2.0 Turbo na trasy?
Autor Wiadomość
soul87 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-04-2017, 09:36   Outlander 1 2.0 Turbo na trasy?

Witam,

w poszukiwaniu aut wpadłem na outlandera 2.0 Turbo
Wczesniej jezdzilem audi a4, pytanie moje do uzytkownikow turbiaczy...
jak oceniacie wyciszenie / komfort podrozy outlanderem po drogach szybkiego ruchu predkosci 120-140km/h
Doznam dużego szoku na minus w porównaniu do a4 ?
Nie chodzi mi o wyciszenie zawieszenia itp tylko bardziej o halas silnika, szum drogi, opon, wiatru...
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 05-04-2017, 10:00   

soul87 wg mnie doznasz.
Skrzynia jest dość krótka, auto idealnie wyciszone nie jest.
Na nawierzchni autostradowej odgłosy z zawieszenia raczej nie będą Ci przeszkadzały.
Wg mnie komfortowo jedzie się nim do ok 120kmh - co nie znaczy, że 140kmh+ jedzie się źle :mrgreen:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-04-2017, 10:59   

Soulu, stary przyjacielu :) dobrze, że rzuciłeś temat na forum, bo po moim Outku trudno porównać jak będzie w serii ;)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
soul87 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-04-2017, 11:41   

Fragu napisał/a:
soul87 wg mnie doznasz.
Skrzynia jest dość krótka, auto idealnie wyciszone nie jest.
Na nawierzchni autostradowej odgłosy z zawieszenia raczej nie będą Ci przeszkadzały.
Wg mnie komfortowo jedzie się nim do ok 120kmh - co nie znaczy, że 140kmh+ jedzie się źle :mrgreen:


Ideału nie oczekuje,
znalzłem w odchłani internetu testy gdzie dla outlandera 2.0t podają 68db przy 130km/h jest to wynik na poziomie dobrze wyciszonego kompakta i srednio wyciszonej limuzyny.. zastanawiam sie czy ma to odzwierciedlenie w rzeczywistosci :)

ale chyba pozostaje poprostu przejechac sie takim autem.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 07-04-2017, 22:00   

Dzisiaj na aplikacji w telefonie pokazało 52dB przy lusterku w uchwycie na telefon przy 140km/h Ogólnie to miałem audi A4 i powiem Ci różnica jest spora. Musisz pamiętać że Outlander to wysokie auto i ma znacznie większe opory powietrza, i dodatkowo jest słabo wyciszony. W audo siedzisz nisko opory powietrza mniejsze bo auto niższe inna sylwetka. Ja wrażliwy nie jestem ale w Outku jest po prostu głośno zwłaszcza wyżej niż 140km/h ale spokojnie da się podróżować.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 30-10-2017, 13:25   

Przy 200km/h można było wyłączyć radio bo i tak nie było go już słychać
 
 
Emejcz 
Nowy Forumowicz

Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 12
Skąd: LDZ
Wysłany: 27-12-2017, 23:07   

Bzyk_R1 napisał/a:
Dzisiaj na aplikacji w telefonie pokazało 52dB przy lusterku w uchwycie na telefon przy 140km/h Ogólnie to miałem audi A4 i powiem Ci różnica jest spora. Musisz pamiętać że Outlander to wysokie auto i ma znacznie większe opory powietrza, i dodatkowo jest słabo wyciszony. W audo siedzisz nisko opory powietrza mniejsze bo auto niższe inna sylwetka. Ja wrażliwy nie jestem ale w Outku jest po prostu głośno zwłaszcza wyżej niż 140km/h ale spokojnie da się podróżować.


Powiedz mi jakim A4 jeździłeś, że uważasz iż różnica w głośności jest duża?

Jeżdżę a4 b5 i też szukam fury na przyszłość (może w przyszłym roku lub następnym) i po długich poszukiwaniach pośród Subaru które jednak dają mi cały czas znać, że może mnie to bardzo dużo kosztować w porównaniu do A4 znalazłem OI 2.0 turbo który wydaje się spełniać moje wszystkie założenia.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-12-2017, 00:02   

Emejcz, właśnie A4 B5 miałem tylko w TDI ajm. Było lepiej wyciszone niż outlander. Ale kupując O1T miałem to gdzieś, bo nie jestem wrażliwy na ilość dB wewnątrz. Poza tym O1T można dobrze wyciszyć.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Emejcz 
Nowy Forumowicz

Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 12
Skąd: LDZ
Wysłany: 28-12-2017, 16:54   

Ok.
Powiedz mi jak twardość zawieszenia w stosunku do A4 (jak pamiętasz to podaj jakie miałeś tam zawieszenie z tych 3 typów które występują, będę wiedział do czego porównujesz)?

Ogólnie jak z trwałością materiałów wnętrza?
Oglądałem na necie jakieś pare OI to niektóre były bardziej wyeksploatowane niż moje A4 które ma ponad 600 tys. najechane i zastanawiałem się, czy przebieg jest po prostu dużo dużo większy, czy może materiały są już podobnej trwałości jak w A4 B6.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 28-12-2017, 17:21   

turbo jest twardsze i głośniejsze,materiały są na podobnym poziomie,chciałbym zobaczyć jak wygląda twoje audi po tych 600tyś km,bo przy 450tyś sypie się wszystko
 
 
 
Emejcz 
Nowy Forumowicz

Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 12
Skąd: LDZ
Wysłany: 28-12-2017, 20:55   

Wiesz co widać ślady zużycia oczywiście, ale poprzednie też miałem A4 B5 z pewnie podobnym przebiegiem i było w nieporównywalnie gorszym stanie niż obecne.
Może mówisz o licznikowych 450 tys.
U mnie na liczniku to on ma dopiero 320 tys. ale licznik a real to dwie różne sprawy.
Fura ma się dobrze, ale tylko dlatego, że sam naprawiam, a napraw w niemcach jest sporo, lecz zazwyczaj są drobne.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-12-2017, 21:43   

Emejcz, nie powiem Ci jakie miałem zawieszenie bo nigdy się nie interesowałem tym. Co dziwne wymieniałem tylko raz wahacze górne i kilka razy łączniki C kształtne. Miałem około 700 tysięcy przebiegu i wnętrze wyglądało na prawdę super. Fotel kierowcy nie miał potarganej poduszki. A miałem kubełki.
Tak jak pisze Radek, O1T jest twardszy dużo i głośnejszy. Co do zależności z przebiegiem to nie ma reguły. Wszystko zależy jak te tysiące były przejechane, autostrada czy miasto. W outlanderze poduszka fotela kierowcy szybko się zużywa i niszczy ze względu na jej umiejscowienie i ciągłe zagniatanie przy wsiadaniu.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Emejcz 
Nowy Forumowicz

Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 12
Skąd: LDZ
Wysłany: 28-12-2017, 22:24   

A że tak zapytam, nikt tu nie próbował ewentualnych przekladek na mieksze zawieszenie z innych modeli?
Nie da się bez druta?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-12-2017, 22:52   

Kolega turek61 rozważał montaż zawieszenia od wersji wolnossących. Możesz go namierzyć i zapytać na PW dlaczego tak chce. Według mnie jest to modyfikacja bez sensu ale to moja opinia. Auto wiele nie zyska a może dużo stracić w prowadzeniu,w końcu jeździ dużo szybciej i bardziej agresywnie. Zawieszenie jest przystosowane do charakterystyki silnika. Ale tak w sumie Emejcz, wiesz jak to mówią: jeszcze Maciek w pupie a już mu kaszkę studzą... obejrzysz konkretny model, przejedziesz się, sprawdzisz czy Ci pasuje wtedy możemy rozmawiać o tym co i czy w ogóle zmieniać. Audi lepiej tłumi, tego możesz być pewien.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 28-12-2017, 23:27   

Ja bym nie wymieniał zawiechy na miękką w O1T. Jak dla mnie jest ok do tej mocy która jest w serii a nawet po lekkich modach. Sam swego czasu zastanawiałem się czy nie zamienić u siebie zawiechę od turbo. Ale póki co muszę zrezygnować z tego pomysłu.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.