Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie benzyny na gazie
Autor Wiadomość
KevinRutkowski 
Nowy Forumowicz
MitsuGalant

Auto: Galant 2.0 1999 136km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: Wolsztyn
  Wysłany: 15-06-2017, 14:06   Spalanie benzyny na gazie

witam. Otóż mam pewien problem. Mój Gal jest zagazowany. Mimo iż jadę na Gazie widzę że pobiera mi benę. Powiedzmy że 200-300 km to jakieś 30 zł paliwa lub i więcej. Ktoś wie czemu tak się dzieje? Zrobiłem może z 500 km i zaraz wskazówka od paliwa dojdzie do połowy.
Jeżdżę dosyć szybko ale bez przesady żeby benzyna aż tak się spalała...
_________________
Galant 99' 2.0 👌
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-06-2017, 15:20   

Napisz jaką masz instalację czyli jaki sterownik, reduktor i wtryskiwacze. Bo może masz zbyt mało wydajne komponenty do tego silnika i gazownik idąc na łatwiznę włączył podpieranie się benzyną kiedy brakuje gazu.
 
 
KevinRutkowski 
Nowy Forumowicz
MitsuGalant

Auto: Galant 2.0 1999 136km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-06-2017, 15:38   

Instalacje mam nową Agis, bo poprzednia była popalona. Tyle wiem w sumie
_________________
Galant 99' 2.0 👌
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-06-2017, 15:46   

Sam sterownik nic nie mówi, najważniejsze jaki reduktor, wtryskiwacze praktycznie wszystkie normalnie powinny obsłużyć do około 150 - 200KM. A reduktor jeśli za mały to gazu niewyprodukuje. Więc postaraj się sprawdzić lub chociaż zrób fotkę i pokaż tu w temacie.
 
 
slawkoo94 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Nysa
Wysłany: 16-06-2017, 01:38   

Proponuje sprawdzić czy benzyna gdzies nie ucieka podczas jazdy na gazie pompa paliwa caly czas pracuje. Przy drobniej nieszczelności może ci pomału wypompowywać.
 
 
zarow 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 2001r sprzedany
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 34
Skąd: zawiercie
Wysłany: 16-06-2017, 18:55   

Kontroluj wskaźnik od gazu , czy czasem nie przełącza się na chwile na benzynę np. na niskich obrotach.
 
 
KevinRutkowski 
Nowy Forumowicz
MitsuGalant

Auto: Galant 2.0 1999 136km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-06-2017, 19:54   

Nie przyłącza się nic... Tak mi się wydaje że Po prostu im szybciej jeżdżę tym więcej spala dodatkowo benzyny. Możliwe że właśnie instalacja gazowa dodatkowo pobiera benzynę
_________________
Galant 99' 2.0 👌
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-06-2017, 23:30   

Może być tak ustawione że nie będzie żadnej sygnalizacji że podpiera się benzyną ale może być i tak, jak zauważono wcześniej, że np. przeciekają wtryski benzynowe. Nie zauważysz tego na benzynie ale na gazie ten problem będzie widać. Dało by się to zauważyć po podpięciu się pod LPG.
 
 
KevinRutkowski 
Nowy Forumowicz
MitsuGalant

Auto: Galant 2.0 1999 136km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-06-2017, 09:58   

Wczoraj zrobiłem jakieś 200km z jednym pasażerem. Myślę że gdy mam jeszcze z tylu z dwóch cięższych pasażerów i już jedzie się nie co ciężej auto wspomaga się benzyną. Widocznie ta instalacja gazowa nie nadąża...
_________________
Galant 99' 2.0 👌
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-06-2017, 12:34   

Zrób fotkę reduktora LPG i zamieść tutaj bo od niego może to zależeć. Silniki Miśków są dość specyficzne i potrzebują troszkę wydajniejszych reduktorów.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-06-2017, 07:14   

plecho1 napisał/a:
Silniki Miśków są dość specyficzne i potrzebują troszkę wydajniejszych reduktorów.


ale bzdura
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-06-2017, 08:26   

To wcale nie bzdura, Miśki mają krótkie czasy wtrysku benzyny przez co potrzebują trochę wydajniejszych reduktorów i wtryskiwaczy. U siebie miałem z tym problem, gazownik założył mi reduktor Shark 1200 który u ojca w Suzuki Liana 1.6 sto parę KM ma spadki max 0,3 bara a u mnie miał spadki troszkę ponad 0,5 bara gdzie na reduktorze Zecie N jest maksymalnie 0,15 bara. Podobnie jest z wtryskami, mam wtryski z dyszami 2,6mm na ciśnieniu 1,15 - 1,2 bara gdzie np. Vectra B z silnikiem 2.0 może pracować na takim ciśnieniu i wtryskach. Ale taka Vectra minimalny czas wtrysku ma na poziomie około 3,2 - 3,4ms gdzie w Miśkach jest to około 2 - 2,4 ms.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-06-2017, 09:19   

Bury napisał/a:
plecho1 napisał/a:
Silniki Miśków są dość specyficzne i potrzebują troszkę wydajniejszych reduktorów.


ale bzdura

lubię takie fachowe wypowiedzi z mnóstwem konkretów
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-06-2017, 09:43   

Idac tokiem rozumowania plecho kazdy galant 2.0 powinien miec wtryskiwacz gazu na okk 60 koni z cylindra.Ile takich galantow widzieliscie??
Bo ja jednego-swojego,co nie oznacza ze inne sa zle zrobione i zle jezdza na lpg.Poprostu maja gaz podany dluzej niz moj.
Grunt to wyrobic sie przed masymalnym otwarciem wtryskiwacza.
Co do parownika galanty tez nie wymagją nic wiecej niz auta innych marek o podobnmych mocach.
Przeciez nie ma potrzeby np do silnika 2.0 wlewac tyle paliwa co potrzebuje 3.0 bo bedzie zalany i nie pojedzie.

Rozumujac tak jak plecho w czasach gdzie na rynku krolował valtek czerwony-niemozliwoscia bylo poprawne zagazowanie galanta 2.0-co jest absolutna nieprawda bo juz wtedy miski super jezdzily na lpg.
Reasumujac prosta konstrukcja silnikow w galancie robi z niego bardzo proste auto do przerobienia na gaz,a to ze paliwo podawane jest w krotszym czasie niz np w oplu nie zmienia tego faktu.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-06-2017, 10:52   

Tu różnice nie są jakieś wielkie, nie popadajmy w skrajności ale przy podzespołach która są na granicy wydajności może być już za mało wydajności. Oczywiście przy normalnej jeździe nie ma to większego znaczenia ale przy maksymalnym obciążeniu nie będzie jak być powinno.
Co do Valteków to nie ma co porównywać ich jakości z początku produkcji, kiedy były dobrymi wtryskiwaczami, do obecnych. Szwagier na takich montowanych przed 2010 Vectrą B 1.8 przejechał 100 tys km bez żadnego problemu a z kolei mój ojciec na zamontowanych około 3 lata temu w Carinie 1.6 po przejechaniu około 10 tys km musiał jechać do gaziarza na ich kalibrację. W moim aucie gazownik też miał problem z ich właściwą kalibracją do niby tak łatwego do zagazowania silnika. Nie wnikałem jeszcze wtedy w szczegóły jaki miały skok tłoczka i jakie dysze kalibracyjne ale mimo usilnych starań gazownika albo przelewały na jałowych albo brakowało przy wyprzedzaniu z gazem w podłogę. W końcu sam się za to wziąłem i wymieniłem reduktor na wydajniejszy i wtryski na szybsze i wszelkie problemy ustąpiły. Więc często uczulam, choć może się niektórym wydawać że czasem trochę na wyrost, aby jednak nie iść tutaj w kompletną taniość co bardzo często ma związek z późniejszymi problemami. Bo lepiej trochę dołożyć do trochę wydajniejszego reduktora czy szybszych wtryskiwaczy aby było jak być powinno a nie za jakiś czas remontować głowicę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.