 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander Turbo - kilka pytań Pomocy !!! |
Autor |
Wiadomość |
sherdog85
Nowy Forumowicz
Auto: Honda CRV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2017 Posty: 9 Skąd: DT
|
Wysłany: 13-12-2017, 22:52 Outlander Turbo - kilka pytań Pomocy !!!
|
|
|
Na wstępie witam szanowne grono użytkowników i pasjonatów marki Mitsubishi. Na dzień dzisiejszy jestem posiadaczem hondy CRV 1gen i zamierzam w niedalekiej przyszłości przesiąść się na outlandera w wersji Turbo. Pewnie każdy z użytkowników outlandera myślał nad zakupem forestera bądź też outback'a am podobny dylemat dlatego zwracam się do forumowiczów z kilkoma pytaniami aby rozwiać wadpliwosci. Poszukuję samochodu rodzinnego który będzie służył do przemieszczania z punktu a-b nie będą to raczej długie trasy ,samochód będzie też dużo jeździł po bezdrożach z racji choroby wędkarskiej (teren raczej niedostępny dla samochodów 4x2 z małym przeswitem). Teraz kilka pytan bo z tego co wiem outlandera mają rozkład mocy 60%przod 40%tyl. Czy ktoś z użytkowników zapuszczal się swoimi miskami w teren blotnisty gdzie są strome podjazdy (na youtubie nie ma filmików które by mnie interesowały i nie mam porównania do właściwości terenowych np. Forestera który chyba jest liderem , a może się mylę.... Chciałbym też wiedzieć jak wygląda sprawa serwisowania outka z doladowaniem (wiem że Subaru turbo jest niesamowicie drogi w utrzymaniu,jak jest w przypadku Mitsubishi)? I ostatnie moje pytanie jakie mniej więcej koszty trzeba ponieść żeby zwiększyć moc(czy seria trzyma parametry ok 200km i jaki wzrost mocy można uzyskać przez nowe mapy paliwa - jak ze spalaniem po tym zabiegu) z góry dziękuję za odpowiedzi. Proszę tylko nie pisać żebym szukał Pajero do zabaw w terenie. Na chwilę obecną CRV daje radę ale chciałbym coś młodszego przede wszystkim ze stałym napędem nie chce już nic dolaczanego itp. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 13-12-2017, 23:53
|
|
|
Witaj sherdog85,
Na wstępie chciałbym Ci polecić do poczytania takie tematy:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=97028&postdays=0&postorder=asc&start=0
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98968
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103219&start=0
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=101018
Znajdziesz tutaj wiele cennych informacji i kilka odpowiedzi na Twoje pytania.
Ode mnie dodam tyle:
-moim zdaniem forester jest brzydszy od O1t
-forester ma brzydkie wnętrze i większe spalanie
-rozkład napędu w o1t wynosi 50/50
-jeżeli chodzi o lekki teren i rybki to o1t radzi sobie dobrze, musisz pamiętać że to suv a nie terenówka z reduktorem, nie wolno go utopić ale z większości kałuży wyjedzie, mamy jednego rybaka z o1t w klubie, chwali sobie towarzystwo outlandera.
-porównując do np audi, serwis nie jest drogi, wiadomo jeżeli będziesz chciał zrobić na tip top do musisz wrzucić worek pieniędzy, ale na podstawowy przegląd nie wydasz kroci, olej z filtrem ok 180zł, klocki od 60zł wzwyż na jedną oś (szajs), rozrząd z pompą wody 690zł, tarcze 300zł na przednią oś. Jest na prawdę spoko
-koszt nowej mapy profesjonalnie na hamowni i z AFRem to przedział od 1200-2000 zł, jeżeli interesuje Cię osiągnięcie 250KM to musisz zmienić pompę paliwa za 500zł, usunąć katalizator, zmienić świece za 250zł i modlić się żeby sprzęgło dało radę. Z moich obserwacji mogę powiedzieć że żadna seria nie trzyma fabrycznego 202KM, ale spadki mocy na poziomie 5% to żaden problem. Spalanie po chipie w moim przypadku nie zmalało ale utrzymało się na tym samym poziomie( no może nie przez pierwszy miesiąc ) ale to świetny wynik jako że dostałem prawie 70KM i 80Nm. Ogólnie polecam lekturę tematów kolegów:
W@sio
staszq2
Pawel1988
oraz oczywiście mojego
Jak to wszystko przeczytasz ze zrozumieniem, to za kilka miesięcy zdobędziesz wymarzonego turbiacza. Jak coś to pisz! |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
sherdog85
Nowy Forumowicz
Auto: Honda CRV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2017 Posty: 9 Skąd: DT
|
Wysłany: 14-12-2017, 00:53
|
|
|
Dziękuję kolego w najbliższym czasie zagłębie się w lekturki które mi podałeś. Jak pisałem wyżej użytkuje CRV 1gen auto zrobione na tip top ale wolnossące 147km to deczko mało. Od zawsze marzyła mi się doladowana benzyna z napędem na 4lapy. Niestety nie lubię audi i moje kręgi poszukiwań zawezily się do dwóch marek japońskich ( jestem fanatykiem hondy i japońskich zabawek). Mitsubishi bardzo mi się podoba ma nietuzinkowy ryjek ja na niego.mowie że wygląda jak mrowkojad;) Proszę napisz mi jak wygląda kwestia prowadzenia tego zwierza na śniegu czy jest zabawa a zarazem pewność prowadzenia jak po szynach? Czy na suchej nawierzchni można nim swobodnie "dokładać i ścinać zakręty" zdaje sobie sprawę że to SUV a nie evolot;) ale wiem że większość samochód japońskich jest dość sztywna. Napisz mi ile kosztowało Cię zrobienie tych 70kucy? Ja myślę że moc 250km będzie dla mnie już bardzo satysfakcjonująca a do tego dźwięk blowoff będzie sprawiał ze uśmiech z geby mi nie zejdzie;) wracając do właściwości terenowych samochód na bank nie będzie topiony ,ale nie chciałbym zakopać się w błocie które forsuja wieśniaki wracajacy z dyskotek swoimi golfami... |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-12-2017, 10:10
|
|
|
W takim razie dobrze trafiłeś skoro jesteś fanatykiem. To już wiemy jak będzie się nazywał Twój temat w "Nasze miśki" : Mrówkojad japoński by sherdog85, czyli O1T
A co do tematu, to moje pierwsze AWD i powiem Ci jestem mega zadowolony, auto wjeżdża wszędzie gdzie chcę i czuje się pewnie w delikatnym poślizgu. Auto ma twarde zawieszenie i sprawia wrażenie stabilnego, to dobrze bo po czipsie z łatwością zamyka szafę. Niestety auto jest wysoko zawieszone i w zakrętach mocno się przechyla, trzeba się do tego przyzwyczaić, ale drogi trzyma się jak cygan zasiłku takie zawieszenie ma swoje zalety w sumie po to kupiłem turbo też żeby nie martwić się krawężnikami, parkowaniem na poboczu czy jeżdżeniem w zimę po dużym śniegu.
Mnie chip kosztował 1200zł w "naszym" forumowym zakładzie RS Motorsport pod Rzeszowem. Większość z forumowiczów tam robiła, plus dwie wycieczki tamże bo nie zrobiłem wszystkich rzeczy i jechałem na remap. Blow off też radośnie psyka i cieszy ucho a do tego chroni turbo. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 14-12-2017, 10:36
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Z moich obserwacji mogę powiedzieć że żadna seria nie trzyma fabrycznego 202KM | A to zależy, niektóre Outki hamowane po raz pierwszy pokazują nawet 220 kucy
Co do rozkładu napędu - Krzysiu - 40%-60%
sherdog85 napisał/a: | Proszę napisz mi jak wygląda kwestia prowadzenia tego zwierza na śniegu czy jest zabawa a zarazem pewność prowadzenia jak po szynach? |
Ogólnie tak, ale na bardzo śliskiej nawierzchni potrafi zaskoczyć gdy zepnie centralny dyfer i tył zacznie uciekać. Mnie tak kiedyś na lodzi obróciło o 180 stopni nawet nie wiedziałem kiedy. Jak wyczujesz moment spinania tyłu to jest wszystko do ogarnięcia.
sherdog85 napisał/a: | Czy na suchej nawierzchni można nim swobodnie "dokładać i ścinać zakręty" zdaje sobie sprawę że to SUV a nie evolot;) |
Można, robilem to wielokrotnie... a potem popsułem zawieszenie zakładając gwint ISC i zrobiło się z SUV'a nie wiadomo co Generalnie lata aż miło po obniżeniu o 8cm |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 14-12-2017, 12:01
|
|
|
sherdog85 - przejedź się Turbiakiem przed ewentualnym zakupem - on ma naprawdę twarde zawieszenie więc jazda w terenie może być przykrym doświadczeniem dla kręgosłupa.
Z moich doświadczeń: Outek na bardzo śliskiej nawierzchni najpierw pokazuje podsterowność, która dość wyraźnie przechodzi w nadsterowność - to jest to o czym pisze W@sio.
Do opanowania bez najmniejszego problemu ..a lewą nogą na hamulcu można zminimalizować podsterowność. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
sherdog85
Nowy Forumowicz
Auto: Honda CRV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2017 Posty: 9 Skąd: DT
|
Wysłany: 14-12-2017, 13:20
|
|
|
Nie rozumie co znaczy że "zepnie centralny dyfer" skoro napęd jest stale podzielony w stosunku 60przod 40tyl bez elektroniki to co i na co się spina?
[ Dodano: 14-12-2017, 13:34 ]
Nawiasem mówiąc z moją Hanka chce się rozstać tylko dlatego że ma bardzo słabe 4x4 (znajomy geniusz elektro mechanik myśli intensywnie jak je zmodzic) ale wracając do tematu w hondzie 100%napedu przekazywana jest na przód w momencie uslizgu przednich kół pompy zamontowane w tylnym moście wytwarzają podciśnienie i dopedzaja tylne koła. Z jednej strony fajne rozwiązanie bo spalanie mniejsze ale jadąc w zimie za szybko tył nie ma opcji żeby się dołączył (chyba że pod maską była by suszarka wielkości tych w zakładach fryzjerskich i z 500nM) czasami gdy chciałem naprzyklad pokonać jakieś strome wzniesienie jak wał na małej rzeczce auto nie dało rady się wytoczyc bo tyl się nie dołączył i brakowało niutkow..... Dlatego chcę coś ze stałymi czterema łąkami. Fakt wiem doskonale że nie będzie to Pajero ale zawsze lepsze rozwiązanie jak coś dolaczanego.... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 14-12-2017, 14:00
|
|
|
sherdog85 napisał/a: | Nie rozumie co znaczy że "zepnie centralny dyfer" skoro napęd jest stale podzielony w stosunku 60przod 40tyl bez elektroniki to co i na co się spina? |
W każdym aucie 4x4 / 4wd jest centralny mechanizm różnicowy/przekaz napędu na tylną oś. Wynika to z faktu chociażby innej prędkości obrotowej kół w zakręcie. Gdyby go nie było latał byś bokiem niemal w każdym łuku W Twojej hondzie elektronika steruje tym mechanizmem decydując ile napędu jest przekazywane na tył. W Outku jest inaczej. O ile pamiętam jest tam sprzęgło wiskotyczne, które musi się spiąć (wystarczy, że jedno z kół się obraca stwarzając obciążenie dla układu napędowego) żeby przekazywać napęd na tył. Stałość tego polega na tym, że nie ma możliwości regulacji ile % momentu obrotowego trafia na tył i nie da się go całkiem odłączyć.
Np turlając się z górki koła obracają się równo i bez obciążenia układu napędowego poprzez naciśnięcie pedału przyspieszenia centralny mechanizm różnicowy pozostanie "rozpięty" inaczej zluzowany Dopiero wciśnięcie gazu spowoduje spięcie napędu.
Pajero jest inna sytuacja. Tam masz napęd przekazywany na tył. Przód możesz sobie dopiąc w razie potrzeby, możesz też zblokować centralny dyfer oraz tylny dyfer, do dyspozycji masz także reduktor. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-12-2017, 16:26
|
|
|
Ehh ale namieszaliście obywatele. Już myślałem że mój świat legł w gruzach przez to 60/40 ale jednak nie. Kluczowe słowo dla napędu w O1T to Torsen. Typ przekładni jaki tutaj zastosowano umożliwia płynny rozdział momentu obrotowego w tym zakresie jaki napisaliście, jednak jest to czysto mechaniczne rozwiązanie bez ingerencji jakiegokolwiek komputera. W normalnym użytkowaniu przy jednakowej przyczepności wszystkich kół podział momentu obrotowego wynosi 50/50 z możliwością lekkiego przenoszenia siły. Dla autora najważniejsze jest to że napęd jest stały i trwały bez zbędnej elektroniki.
A co do takiego wyniku serii to nigdy nie słyszałem o takim przypadku. Zawsze jest to od 180 do 195 koni. Jeżeli autor szuka O1T to wskazane jest obejrzeć kilka egzemplarzy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
sherdog85
Nowy Forumowicz
Auto: Honda CRV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2017 Posty: 9 Skąd: DT
|
Wysłany: 14-12-2017, 19:48
|
|
|
Autor obecnie przebywa za granicą i jak tylko sprzeda CRV myślę że pod jego nieobecność rodzina się tym zajmie. Zaraz po powrocie będzie szukał chyba raczej napewno O1T . Myślicie że taki pakiet startowy w wysokości 6-7tys wystarczy? Chodzi mi o instalację LPG i zdlubanie serii;) myślisz że mając w serii dajmy na to 190km po programie wypluje z 220? Ja jeżeli będę majstrowal to odrazu będę chciał zmienić wszystko tak żeby wydmuchal pod 250kucy i wtedy będę już mega happy. Narazie Panowie truje wam głowy bo zanim zdecyduje się na zmiany muszę wszystko dokładnie wiedzieć co z czym i jak się je;) taki już jestem że zanim cokolwiek zaplanuje muszę dokładną analizę zrobić żeby nie płuc sobie w brode. Acha miałem pytać jeszcze czy mitsu ma dobre seryjne nagłośnienie i czy jest szansa kupić egzemplarz wolny od rdzy? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-12-2017, 20:23
|
|
|
sherdog85, przeczytasz to co wyżej podałem i będziesz duuużo mądrzejszy instalacja LPG to około 3000-3500 pln za taką która obrobi ten silnik, rozrząd z robotą około 1000, hamulce od biedy 1000, pompa 500, chip plus dojazd około 1500, usługa tłumikarza zależy czy wstawisz zwykłą rurę czy zapragniesz mieć taki z kwasoodpornej stali a to już około 1500-2000. Także widzisz że zdłubanie fajnego turbiaka wymaga sporych nakładów ale to procentuje bo to auto potem śmiga bez problemu. Po chipsie umrą Ci gumy tylnego dyfra, założysz poliuretanowe i będzie git...
Samo wycięcie katalizatorów i zmiana tylnego tłumika dodaje około 15-20KM, sprawdzone, a więc jak się zdecydujesz na chipa to pewnie będziesz celować w 240-250 KM
Dla mnie Mitsubishi gra dobrze ale ma kiepskie wyciszenie drzwi i trzeszczy czasem, jak to poprawię to będzie bajka. Były wersje Alpine Edition z lepszym nagłośnieniem ale to białe kruki, raczej nie do spotkania.
Bez rdzy raczej nie kupisz, każdy coś ma ale możesz postarać się znaleźć dobrze utrzymany, zadbany i taki który ktoś już zaczął leczyć wtedy będzie baza do odbudowy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
sherdog85
Nowy Forumowicz
Auto: Honda CRV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2017 Posty: 9 Skąd: DT
|
Wysłany: 14-12-2017, 22:59
|
|
|
https://m.youtube.com/watch?v=wTD9Swh5jaI Pewnie nie raz widzieliście ten filmik powiedzcie dlaczego Subaru zamiata tak dupa a o1t ma.problemy ? Czy to przez to że w Subaru trafia więcej momentu na tylną oś?
[ Dodano: 15-12-2017, 00:18 ]
Bzyk_R1 ale mnie nakreciles że po mapach i wydechu auto zyska tyle koników;) myślę że decyzja jest już nieodwracalna i będę szukał O1T - egzemplarz z Włoch bądź z zachodu Francji o ile takowy wyszukam będzie raczej zdrowy.
[ Dodano: 15-12-2017, 00:24 ]
Teraz tylko w wolnym czasie zaglebie się dokładnie w podane lekturki żeby być madrejszy i po powrocie dosiade mrówkojada:) Panowie powiedzcie mi jak Outlander trza cenę na przestrzeni no ostatnich lat... Np moja honda choć jeżdżę nią już prawie 5lat nie straciła wiele (dałem za nią 12.700 +opłaty+gaz i pakiecie) a myślę że koło 14 wezmę za nią - wygląda zacnie nie wiem jak się wrzuca tutaj zdjęcia bo bym się nią pochwalił. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-12-2017, 07:58
|
|
|
Być może panowie bali się o outlandera bo wiedzieli ile kosztują elementy blacharskie i jaka jest podaż w końcu ruskie nie mają swojego Staszka na forum
Mój jest z Francji. Trochę był poobijany ale nie miał dużo rdzy względem innych które oglądałem.
W ciągu ostatnich dwóch lat outlander nie stracił nic na wartości. Ceny w serwisach ogłoszeniowych to praktycznie zawsze ponad 20.000 chociaż niektóre egzemplarze podchodzą pod 30.000. Nie wiem czym to jest spowodowane ale chyba niewiedzą właściciela co kryje się w zakamarkach auta. Jeżeli auto chciałabyś od forumowiczów wyrwać to już pewnie mowa o grubo ponad 30tyś +
Nie ma się co oszukiwać jeżeli ktoś wsadził $$ i serce to prezentu nie zrobi komuś darmo. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2017, 16:28 Re: Outlander Turbo - kilka pytań Pomocy !!!
|
|
|
sherdog85 napisał/a: | Czy ktoś z użytkowników zapuszczal się swoimi miskami w teren blotnisty gdzie są strome podjazdy (na youtubie nie ma filmików które by mnie interesowały i nie mam porównania do właściwości terenowych np. Forestera który chyba jest liderem , a może się mylę.... |
E tam że nie ma, jest dość filmów aby móc sobie wyrobić jako takie wyobrażenie, i wiedzieć czego mniej więcej można sie spodziewać, a gdzie nie wykroczyć z wyobrażeniami ponad gorzką rzeczywistość . Imho nie jest najgorzej - przynajmniej powyżej moich oczekiwań - ale przy takim ogumieniu i braku blokady napędu to Panie, Camel Trophy się nie spodziewaj
link1
link2
link3 |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 15-12-2017, 20:47
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | sherdog85, przeczytasz to co wyżej podałem i będziesz duuużo mądrzejszy instalacja LPG to około 3000-3500 pln za taką która obrobi ten silnik, rozrząd z robotą około 1000, hamulce od biedy 1000, pompa 500, chip plus dojazd około 1500, usługa tłumikarza zależy czy wstawisz zwykłą rurę czy zapragniesz mieć taki z kwasoodpornej stali a to już około 1500-2000. Także widzisz że zdłubanie fajnego turbiaka wymaga sporych nakładów ale to procentuje bo to auto potem śmiga bez problemu. Po chipsie umrą Ci gumy tylnego dyfra, założysz poliuretanowe i będzie git... |
No tak Bzyku, ale pytanie czy tak pięknie wyszykowane auto zabrałbyś na ryby?
Uważam, że O1T to jedno z najlepszych aut w swojej klasie, ale wydaje mi się, że na potrzeby sherdog85 znacznie bardziej nadawałby się Forester, w końcu do tego został stworzony. Tak wyszykowanym turbiakiem w życiu nie zapuściłbym się na wislane bezdroża:)
No i faktycznie jest to auto kapitalne na asfalt, ale zdecydownie za twarde w teren. |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
Ostatnio zmieniony przez flash 16-12-2017, 09:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|