Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] brak napędy 4x4
Autor Wiadomość
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 18-01-2018, 08:20   [3.2 DID] brak napędy 4x4

witam wszystkich Pajero III 3.2DID 2001r walczę z napedami a raczej z ich brakiem od ponad miesiąca na samym początku skrzynia była w trybie awaryjnym ciągle miał pomarańczowy prostokąt brak napędów, wymieniłem:
1.elektrozaworki pod filtrem powietrza (nie pomoglo)
2. wymieniłem czujnik na reduktorze (pomogło nie wchodzi w tryb awaryjny migaja kontrolki przednich kół napędu brak)
3. sterownik napędów ( za popielniczka środkowa konsola nie pomoglo)
4. siłownik zalaczania przedniego mostu (nie pomoglo)
5. czujnik przedniego mostu (nie pomoglo) olej wizualnie jak nowy.
napędów brak.

auto od kiedy je posiadam czyli 2010 nie jeździło w ciężkim terenie i nie bylo uropione.
ktoś ma pomysł co jeszcze sprawdzić i wymienić?
jest jeszcze jeden problem z odpalaniem w mróz nie grzeją świece.
ktoś pomoże?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 18-01-2018, 09:22   

i widzisz zamiast strzelać w ciemno i wydawać pieniądze wystarczyło by podjechać do warsztatu podpiąć pod komputer i wyszło by Cię dużo taniej i szybciej. Można tylko strzelać tak jak Ty na odległość. Ale podsumowując to teraz jak włączasz 4h to mrugają kontrolki tylko przód się nie włącza ?
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 18-01-2018, 09:41   

studiowałem forum i każda możliwość sprawdzałem. Tak nie ważne od przełożenia 4H, 4HLC, 4LLC odpowiednie kontrolki migaja a "ciagnie" tylko na tył teraz jest śnieg ślisko i można to sprawdzić bez problemu czy przud sie zalacza czy nie

[ Dodano: 18-01-2018, 09:43 ]
odczyt z kompa bledy to 33 i 25

[ Dodano: 18-01-2018, 10:18 ]
aktualne bledy z przed 10 minut
34 przełącznik F/W (kola przedniego)
25 tylny czujnik 2 prędkości pojazdu
urządzenie G-scan
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 18-01-2018, 15:52   

A może lewarek fiksuje - ja swojego zalałem pepsi i też tak miałem.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 18-01-2018, 16:05   

mógłbyś rozwinąć? nie wykluczam niczego i wszystko sprawdzę
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 19-01-2018, 21:55   

Wylała mi się puszka pepsi i poleciało po drążku zmiany napędów na jego dół - a tam są jakieś styczniki czy inne punkty stykowe które załaczają odpowiednie funkcje - nie chciało mi się rozbierać ale od wewnątrz lanie jakimś kontaktem pomagało i na jakiś czas działał - nie mniej nowe lewarki po ok 100zł na allegro chodzą np :
http://allegro.pl/mitsubi...5393627577.html

a tak kontrolki też wariowały, napędów nie chciał załączać itd
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 20-01-2018, 13:41   

niestety nie pomogło styki wyczyszczone i dźwignią jest tak różnica ze dźwignią od napędów fajnie ciężko chodzi

[ Dodano: 21-01-2018, 12:26 ]
jak by kogoś naprowadzilo i mógłby mi pomoc to u mnie dźwignią napędów włącza tylko kontrolki na postoju przekazałem napędów nie zapina w czasie jazdy też próbowałem zmienić na 4H i kolejne jedyna zmiana to kontrolki się zapalają i migaja
 
 
kurpi 
Forumowicz


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 82
Skąd: Mikołów
Wysłany: 22-01-2018, 07:41   

No a silniczek od napędów chodzi?Bo nigdzie nie doczytałem,zeby był sprawdzony,albo,ze słychać/nie słychać jego pracę.Może być trzpień w silniczku uwalony i też nie zmieni.Nigdy jeszcze w pajero tego nie robiłem,ale w poprzednim aucie po kapieli wyskakiwał ni błąd napedów,a wystarczyło odpiąć silniczek i zapiąć na nowo,patent rozłozył nawet serwis,który chciał wymieniać "wadliwe" silniczki (opcja zadziałała w paru autach),ewentualnie można zdjąc silniczek i zobaczyć czy manualnie nie da się przełączyć napędu.
_________________

 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 22-01-2018, 21:44   

marz może zdjęcie lub powiedzieć gdzie jest dokładnie ten silniczek, nigdy to nie słyszałem nawet jak napędy działały u mnie są mechanicy którzy znają tylko zwykle probówki a jak 4x4 to rozkładają ręce i uczą się wymieniając wszystko co im podejdzie pod rękę
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-01-2018, 08:29   

kurpi napisał/a:
No a silniczek od napędów chodzi?Bo nigdzie nie doczytałem,zeby był sprawdzony,albo,ze słychać/nie słychać jego pracę.Może być trzpień w silniczku uwalony i też nie zmieni.Nigdy jeszcze w pajero tego nie robiłem,ale w poprzednim aucie po kapieli wyskakiwał ni błąd napedów,a wystarczyło odpiąć silniczek i zapiąć na nowo,patent rozłozył nawet serwis,który chciał wymieniać "wadliwe" silniczki (opcja zadziałała w paru autach),ewentualnie można zdjąc silniczek i zobaczyć czy manualnie nie da się przełączyć napędu.

Jak jest tryb awaryjny to silniczek nie będzie chodził. Możesz sprawdzić oczywiście na krótko , ale one rzadko się psują
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 23-01-2018, 10:36   

widziałem w paru tematach o tym silniczku elektrycznym można jakis link do zdjęcia jak to wi gdzie sie znajduje
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-01-2018, 13:39   

zielony24 napisał/a:
widziałem w paru tematach o tym silniczku elektrycznym można jakis link do zdjęcia jak to wi gdzie sie znajduje

Na końcu reduktora, czarny element z tyłu wtyczka na dwa piny
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 28-01-2018, 19:01   

może mi ktoś wyjaśnić od czego dokładnie jest ten silniczek elektryczny? to znaczy załącza coś mechanicznie w reduktorzeze czy wytwaza ciśnienie- podciśnienie do załączenia czegoś by jest kostką dwa ping i wężyk podciśnienie prosił bym łopatologicznie i jeszcze jedno ma może ktoś lub wie gdzie mogę znaleźć jakiś kompletny schemat napraw Pajero III
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 28-01-2018, 19:17   

http://manual.pajero4x4.ru/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-01-2018, 08:03   

zielony24 napisał/a:
może mi ktoś wyjaśnić od czego dokładnie jest ten silniczek elektryczny? to znaczy załącza coś mechanicznie w reduktorzeze czy wytwaza ciśnienie- podciśnienie do załączenia czegoś by jest kostką dwa ping i wężyk podciśnienie prosił bym łopatologicznie i jeszcze jedno ma może ktoś lub wie gdzie mogę znaleźć jakiś kompletny schemat napraw Pajero III

Normalny elektryczny silniczek który przesuwa pozycje na reduktorze. Do niego wchodzi wodzik a koło zębate przesuwa ten wodzik.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.