 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 12-04-2007, 12:22 |
BLOS |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 06-04-2007, 09:17 BLOS
|
|
|
witajcie mam lancerka 4G92 z gazem i chce zamontowac BLOSa, wszyscy bardzo go chwala, ktos wie gdzie na slasku moge to zrobic, chodzi o montaz i regulacje ?
znalazlem w gliwicach na dworcowej 50 Firma Boston ! znacie moze ten zaklad ?
czy ktos w misku ma BLOSa ?
kurde w zasadzie temat powinien byc w LPG, jak ktos moze przesunac to bardzo prosze ! |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 12-04-2007, 07:41
|
|
|
BLOSa mam od wczoraj, moge na teraz powiedziec ze jestem zadowolony, oto kilka rzeczy ktore sie poprawily w stosunku do instalacji z mikserem ( II gen. )
1. przy ostrym skrecie w prawo auto na gazie nie gasnie - wczesniej gaslo, muslalem skrecac na biegu bez uzycia gazu
2. auto trzyma obroty ( wolne ) na gazie i na benzynie, wczesniej na wolnych obrotach wskazowka lubila sobie delikatnie potanczyc ( zwlaszcza na benzynie )
3. na zimnym silniku samochod idzie, wczesniej sie mulil, trzeba bylo zaczekac az sie zagrzeje
4. auto na gazie ma dol, srodek i gore, wczesniej niemial dolu mial srodek a powyzej 5 tys. nieszedl teraz idzie do 7 tys.
5. byc moze to autosugestia ale lepiej mi autko idzie takze na benzynie
jeden maly minus ktory wlasnie zauwazylem, od 5 do 7 tys. raz sie muli a raz idzie jak glupi, niewiem z czego to wynika ( tak 50/50 ) albo regulacja zla albo parownik za slaby, dzis pojade do gazownika zeby mi jeszcze raz wyregulowal !
to pare rzeczy ktore zauwazylem od razu
czy ktos z was ma BLOSa ? jakie wrazenia ? |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 12-04-2007, 09:29
|
|
|
rowniez BYLEM zadowolony gdy posiadalem blosa, do czasu az wymontowalem gaz z samochodu na dobre.
auto lepiej przyspieszalo od samego dolu ale niestety palilo mi wiecej.
bylem na hamowni porownac wyniki silnika i oczywiscie blos pokazal mi wyzsze parametry od wyniku na benzynie.
najwieksza zasluga blosa bylo to iz caly wykres momentu przeniusl sie na nizsze obroty silnika, pelny momemnt obrotowy osiagalem szybciej stad wrazenie lepszego przyspieszania.
oprocz tego nie bylo zadnych problemow z exploatacja blosa, zadnych strzalow zwrotnych ani gasniecia silnika, uwazam ze to inwestycja w przypadku gazu jak najbardziej trafiona |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 12-04-2007, 09:58
|
|
|
puntspusy, wymieniłeś wiele wad niewyregulowanej instalacji II generacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 12-04-2007, 10:23
|
|
|
wiem ze to wady tamtej instalacji ale ile moge jezdzic do roznych gazownikow gdzie zaden z nich nie potrafi tego zrobic nalezycie, w BLOSie niemam tych problemow i to mnie cieszy, jak si bedzie sprawowal dalej sie okaze |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2007, 18:09
|
|
|
Ja mam blosa w Galancie już ponad półtora roku. Tyle że u mnie to była przesiadka z I generacji więc porównanie inne. Co do spalania to u mnie na początku wzrosło, ale to był moim zdaniem skutek montażu bardzo blisko przepustnicy. Gdy oddaliłem blosa daleko od przepustnicy to gaz ma możliwość wymiaszać się z powietrzem, mieszanka jest bardziej jednorodna i spalanie spadło (w stosunku do I generacji palnikowej) szczególnie w mieście. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 12-04-2007, 19:15
|
|
|
gondoljerzy, to ile pali?? z tym blos-em?? ile to ustrojstwo kosztuje?? |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-04-2007, 21:23
|
|
|
Ja mam BLOSa w swojej sonatce juz kilka miesiecy.
Auto stalo sie zywsze i spadlo mi spalanie palila mi w miescie nawet i 18l/100km a teraz wychodzi ok 13. trasa przy bardzo spokojnej jezdzie ok 10-11l/100km
Instalke mam II generacji a blosa mam wstawionego w polowie odcinka miedzy filtrem a przepustnica.
Nic mi nie strzela i nie gasnie obroty trzyma bardzo dobrze na postoju wkreca sie prawie do 8000rpm.
Podczas jazdy zaczyna wduszac w fotel tak od ok 2000rpm i ciagnie do ok 5000rpm.
Jestem zadowolony z Blosa. Wole zaplacic za niego 300zl niz za zwykly mixer 100zl>
Pozdr. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 13-04-2007, 07:22
|
|
|
no chlopaki wyregulowali mi BLOSa wczoraj po raz wtory, mialem zastrzezenia troche do szczelnosci jego zamocowania. Wiec zdjalem go, podokrecalem, ustawilem bardziej do pionu i na maxa skrecilem, lepiej zabezpieczylem dziure po mikserze, przycialem tez wezyk z reduktora do blosa zeby bylo jaknajkrocej - no i teraz czuje sie lepiej !
Wydala mi na wysokich obrotach, ciagnie od samego dolu rowno do samej gory.
Ponoc dobrze jest tez zmienic przewod gazu ( miedz ) biegnacy ze zbiornika do parownika z fi 6mm na fi 8mm no i sam reduktor na wiekszy, ja mam taki ktory obsluguje auta do 136km a mam 113 wiec niby dobrze ale na innych forach radza wieksze ... co o tym myslicie ? |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 17:07
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | gondoljerzy, to ile pali?? z tym blos-em?? ile to ustrojstwo kosztuje?? |
Mój z blosem spala 10-11 w trasie (100-110km/h) i około 15 w mieście. Na mikserze (I generacja regulowana według sondy lambda) w trasie spalał podobnie, ale w mieście 17-18 łykał. |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 13-04-2007, 17:11
|
|
|
gondoljerzy, A Ty masz naped 4x4 czy zwykły? Bo jak zwykły to chyba lubisz deptać po gazie skoro palił 17-18 w mieście. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 22:34
|
|
|
Napęd zwykły, silnik eks-gaźnikowy 2,0. Styl jazdy mam normalny, z niedużym odchyłem do głębszych depnięć w pedał. |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 02:00
|
|
|
Moze i to uznacie za profanacje, ale ja z doświadczenia wiem ze w swoim galu nie dało sie wyregulować blosa w kazdym zakresie obrotów tak by miał optymalną mieszanke. Więc pogodzilem blosa z autronikiem i tym samym rozwiązalem problem spalania 15l w miescie przy takiej samej dynamice. Coprawda dwa dni to regulowalem ale w końcu sie udało i teraz ciesze sie swoimi 140 km za 30zł w miescie. |
|
|
|
 |
|
|