Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
12-04-2007, 12:22
BLOS
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 06-04-2007, 09:17   BLOS

witajcie mam lancerka 4G92 z gazem i chce zamontowac BLOSa, wszyscy bardzo go chwala, ktos wie gdzie na slasku moge to zrobic, chodzi o montaz i regulacje ?

znalazlem w gliwicach na dworcowej 50 Firma Boston ! znacie moze ten zaklad ?
czy ktos w misku ma BLOSa ?

kurde w zasadzie temat powinien byc w LPG, jak ktos moze przesunac to bardzo prosze ! :)
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-04-2007, 13:56   

http://suzuki.info.pl/blos.pdf
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 12-04-2007, 07:41   

BLOSa mam od wczoraj, moge na teraz powiedziec ze jestem zadowolony, oto kilka rzeczy ktore sie poprawily w stosunku do instalacji z mikserem ( II gen. )

1. przy ostrym skrecie w prawo auto na gazie nie gasnie - wczesniej gaslo, muslalem skrecac na biegu bez uzycia gazu
2. auto trzyma obroty ( wolne ) na gazie i na benzynie, wczesniej na wolnych obrotach wskazowka lubila sobie delikatnie potanczyc ( zwlaszcza na benzynie )
3. na zimnym silniku samochod idzie, wczesniej sie mulil, trzeba bylo zaczekac az sie zagrzeje
4. auto na gazie ma dol, srodek i gore, wczesniej niemial dolu mial srodek a powyzej 5 tys. nieszedl teraz idzie do 7 tys.
5. byc moze to autosugestia ale lepiej mi autko idzie takze na benzynie


jeden maly minus ktory wlasnie zauwazylem, od 5 do 7 tys. raz sie muli a raz idzie jak glupi, niewiem z czego to wynika ( tak 50/50 ) albo regulacja zla albo parownik za slaby, dzis pojade do gazownika zeby mi jeszcze raz wyregulowal !


to pare rzeczy ktore zauwazylem od razu :biggrin:

czy ktos z was ma BLOSa ? jakie wrazenia ?
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 12-04-2007, 09:29   

rowniez BYLEM zadowolony gdy posiadalem blosa, do czasu az wymontowalem gaz z samochodu na dobre.
auto lepiej przyspieszalo od samego dolu ale niestety palilo mi wiecej.
bylem na hamowni porownac wyniki silnika i oczywiscie blos pokazal mi wyzsze parametry od wyniku na benzynie.
najwieksza zasluga blosa bylo to iz caly wykres momentu przeniusl sie na nizsze obroty silnika, pelny momemnt obrotowy osiagalem szybciej stad wrazenie lepszego przyspieszania.

oprocz tego nie bylo zadnych problemow z exploatacja blosa, zadnych strzalow zwrotnych ani gasniecia silnika, uwazam ze to inwestycja w przypadku gazu jak najbardziej trafiona
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 12-04-2007, 09:58   

puntspusy, wymieniłeś wiele wad niewyregulowanej instalacji II generacji.
_________________

 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 12-04-2007, 10:23   

wiem ze to wady tamtej instalacji ale ile moge jezdzic do roznych gazownikow gdzie zaden z nich nie potrafi tego zrobic nalezycie, w BLOSie niemam tych problemow i to mnie cieszy, jak si bedzie sprawowal dalej sie okaze :P
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2007, 18:09   

Ja mam blosa w Galancie już ponad półtora roku. Tyle że u mnie to była przesiadka z I generacji więc porównanie inne. Co do spalania to u mnie na początku wzrosło, ale to był moim zdaniem skutek montażu bardzo blisko przepustnicy. Gdy oddaliłem blosa daleko od przepustnicy to gaz ma możliwość wymiaszać się z powietrzem, mieszanka jest bardziej jednorodna i spalanie spadło (w stosunku do I generacji palnikowej) szczególnie w mieście.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 12-04-2007, 19:15   

gondoljerzy, to ile pali?? z tym blos-em?? ile to ustrojstwo kosztuje??
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 12-04-2007, 21:23   

Ja mam BLOSa w swojej sonatce juz kilka miesiecy.
Auto stalo sie zywsze i spadlo mi spalanie palila mi w miescie nawet i 18l/100km a teraz wychodzi ok 13. trasa przy bardzo spokojnej jezdzie ok 10-11l/100km

Instalke mam II generacji a blosa mam wstawionego w polowie odcinka miedzy filtrem a przepustnica.
Nic mi nie strzela i nie gasnie obroty trzyma bardzo dobrze na postoju wkreca sie prawie do 8000rpm.
Podczas jazdy zaczyna wduszac w fotel tak od ok 2000rpm i ciagnie do ok 5000rpm.

Jestem zadowolony z Blosa. Wole zaplacic za niego 300zl niz za zwykly mixer 100zl>

Pozdr.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2007, 21:32   

http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=13868
Sporo cennych informacji.
wojmi1 napisał/a:
ile to ustrojstwo kosztuje??

ok 350zl
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 13-04-2007, 07:22   

no chlopaki wyregulowali mi BLOSa wczoraj po raz wtory, mialem zastrzezenia troche do szczelnosci jego zamocowania. Wiec zdjalem go, podokrecalem, ustawilem bardziej do pionu i na maxa skrecilem, lepiej zabezpieczylem dziure po mikserze, przycialem tez wezyk z reduktora do blosa zeby bylo jaknajkrocej - no i teraz czuje sie lepiej !
Wydala mi na wysokich obrotach, ciagnie od samego dolu rowno do samej gory.
Ponoc dobrze jest tez zmienic przewod gazu ( miedz ) biegnacy ze zbiornika do parownika z fi 6mm na fi 8mm no i sam reduktor na wiekszy, ja mam taki ktory obsluguje auta do 136km a mam 113 wiec niby dobrze ale na innych forach radza wieksze ... co o tym myslicie ?
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 17:07   

wojmi1 napisał/a:
gondoljerzy, to ile pali?? z tym blos-em?? ile to ustrojstwo kosztuje??


Mój z blosem spala 10-11 w trasie (100-110km/h) i około 15 w mieście. Na mikserze (I generacja regulowana według sondy lambda) w trasie spalał podobnie, ale w mieście 17-18 łykał.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 13-04-2007, 17:11   

gondoljerzy, A Ty masz naped 4x4 czy zwykły? Bo jak zwykły to chyba lubisz deptać po gazie skoro palił 17-18 w mieście.
_________________

 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 22:34   

Napęd zwykły, silnik eks-gaźnikowy 2,0. Styl jazdy mam normalny, z niedużym odchyłem do głębszych depnięć w pedał.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 02:00   

Moze i to uznacie za profanacje, ale ja z doświadczenia wiem ze w swoim galu nie dało sie wyregulować blosa w kazdym zakresie obrotów tak by miał optymalną mieszanke. Więc pogodzilem blosa z autronikiem i tym samym rozwiązalem problem spalania 15l w miescie przy takiej samej dynamice. Coprawda dwa dni to regulowalem ale w końcu sie udało i teraz ciesze sie swoimi 140 km za 30zł w miescie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.