Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa turbiny - koszty
Autor Wiadomość
Kocyk 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI OUTLANDER 4WD 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 2
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 29-07-2019, 18:30   Naprawa turbiny - koszty

Mam problem z turbiną i chciałem spytać ile może kosztować jej naprawą z wymianą. Silnik 0.2 diesel.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 29-07-2019, 21:41   

regeneracja od 700zl + wymiana
popytaj w warsztacie ile za wymiane sobie zycza
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 29-07-2019, 23:18   

Spróbuj na początek środków dostępnych bez demontażu do rozruszania np. K2 50 ml do czyszczenia dpf za 7zl i daj mu w palnik 3 tys obrotów przez 20 km. Potem bieg 3 i odpuszczanie i gaz w podłogę, jeśli to sądza na geometria nie duża to jest szansa na rozruszania, możesz jeszcze albo strzykawka albo ręcznie poruszać sztanga. Jaki przebieg? Kopci ci czy coś?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-07-2019, 02:30   

Ja nie polecam K2 - NICZEGO.

Nie polecam też "czyszczenia" turbiny przez układ paliwowy (zwłaszcza środkami K2 lub innych no-namów).
Proponuję to zrobić klasycznie przez dolot.

Zerknij na Valvoline Egr And Turbo Cleaner, Wynn's Turbo Cleaner.

Co prawda to "czyszczenie" to pudrowanie parcha, ale jak w czymś może pomóc to dmuchnąć nie zaszkodzi.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 30-07-2019, 10:06   

rozruszac lopatki to mozna recznie kluczem 14 lapiac dzwigienke

nie wiem dlaczego kolega uparl sie na wymiane turbiny nie sprawdzajac czy cos innego nie padlo np. gruszka turbiny
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 30-07-2019, 10:24   

Nie polecasz bo?! Stosowaleś? Ten środek co piszesz zrobi większe spustoszenie niż K2 a dlatego ponieważ oderwany twardy kawałek sadzy jest zabojstwem dla silnika pierścienie itp. Owszem jeśli robisz to od kupna samochodu co 40 tys km to ok środek można stosować ale jeśli nikt tego przed tobą nie robił to jest większe zło. Polecam również sięgnąć do budowy silnika bo w turbinie czyścimy geometrie znajdująca się w ciepłej stronie a nie zimnej. Więc od str. Katalizatora. Pzdr
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-07-2019, 20:41   

potentator, nie - wieczorem po dobranocce pokazywali :roll:

Ja w życiu tego syfu o którym piszesz nie wlewam nawet do starego DID-a.

Ty widzę, że się nałyykałeś materiałów promocyjnych K2 może Ci jakoś polar za punkty zaproponowali, ale rzeczywistości nie zaklinaj.

I proszę Cię nie brnij dalej, bo z tego co piszesz to ja Cię mogę zapytać czy kiedykolwiek stosowałeś ten produkt czy faktycznie punkty na polar zbierasz... :roll:
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 31-07-2019, 07:47   

Chętnie zobaczę co stosujesz pochwal się do starego dida? Muszę cię zmartwic bo nie oglądam filmów K2 i nie zbieram na polar, daj sobie szukajke na forum i znajdziesz artykuł że ktoś to stosował w didzie.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-07-2019, 07:59   

A macie jakiś sposób na turbinę, która wyje jak karetka na sygnale?
 
 
toppk 
Forumowicz

Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 95
Skąd: RW
Wysłany: 06-08-2019, 19:01   

Tak wyje turbina po regeneracji (często). I to niezależnie od zakładu, który je regeneruje. Tym gorzej, jeżeli zostawiasz SWOJĄ turbinę, a odbierasz INNĄ.
Sposób jest taki, że albo kupisz nową (duże koszta), albo na "ryzyk-fizyk" używaną perełkę, z auta powypadkowego.
Tylko nie szukaj "perełek" za 1/3 ceny nowej. Bardziej za 2/3 ceny nowej - to są realne ceny. Żadna turbina po regeneracji, nie będzie złożona tak, jak fabryczna! Po jakimś czasie, ta nawet najlepiej zregenerowana, może zacząć wyć.
Precyzja. Fabryki Pan nie dościgniesz...
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-08-2019, 09:47   

Czyli pozostaje mi jeździć i się na razie nie przejmować :)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 07-08-2019, 13:51   

no jasne
swiszczenie to nic innego jak zawirowanie gdzies powietrza
jak turbina prawidlowo dmucha,nie puszcza za duzo oleju to jest to jak najbardziej prawidlowe dzialanie
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-08-2019, 13:52   

Całkiem prawidłowe chyba nie, bo nie wszystkie turbiny gwiżdżą tak jak moja :)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 07-08-2019, 14:06   

tez napisalem ze gdzies sie robi zawirowanie i gwizdze
moze to byc zadzior czy cos innego na lopatce lub rurze dolotowej/wylotowej
nie ma sie czym martwic
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 10-08-2019, 20:25   

Ja swoją turbinkę w DI-D niedawno regenerowałem. Już od długiego czasu miałem dźwięk karetki, a na koniec zaczęłą wrzeszczeć że nie mogłem do domu dojechać. Zrobili mi w Lublinie. Teraz po regeneracji dźwięku karetki nie ma, jest za to takie jakby "sapanie", na szczęście ciche, ledwo słyszalne. No i turbodziura jakaś taka teraz jest, jakby później wstawała po daniu gazu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.