Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy moge zalozyc gaz do moje furki ????
Autor Wiadomość
oktawian
[Usunięty]

  Wysłany: 07-06-2007, 23:30   Czy moge zalozyc gaz do moje furki ????

witam wszystkich moglbym zaczerpnac kilku informacji na temat instalacji gazowej do mitsubishi Stariona 2.0 turbo IC chcial bym zalozyc instalacje gazowa odpada Sekwencja ze wzgledu na koszty chyba ze ktos ma jakas ciekawa oferte moj budzet mi na to nie pozwala rozmawialem z wieloma osobami i kazdy mowi mi co innego

mam informacje ze mozna zalozyc instalacje trzeba tylko zamontowac specjalny reduktor do turbo oraz do tego BLOS i niby wszystko smiga czy moglby mi ktos cos poradzic znacie jakiegos dobrego gazownika w poblizu grudziadza prosze o info jakie kolwiek naprawde szczerze dziekuje moga byc nr gg lub jakie kolwiek namiary z checia podjade sie dowiem

takie cudka niby montuje i dziala

http://moto.allegro.pl/it...cja_malopo.html

http://obd2.pl/forum/files/blos1.jpg

a to fotka mojego silnika
w zakladce members/ oktawian jest moje auto
http://www.starion.prv.pl/

Dziekuje wszystki za uwage pozdrawiam Mitsumaniak
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 07-06-2007, 23:32   

masz taki samochod i chcesz go pokarac gazem ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-06-2007, 06:16   

Ile chcesz za Stariona????

Jak drogo jeździ - kup CC700 i zagazuj......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-06-2007, 16:45   

A co to znaczy - sekwencja odpada bo za droga - tzn ile chcą za zagazowanie takiego??

A panowie - skoro ktoś chce zagazować samochód i pyta o to czy da się to zrobić to sprawa dlaczego to robi mało powinna nas obchodzić. Ale o tym już było nieraz na forum.

Sekwencja do teg osamochodu to pewnie wydatek ok 3000zł. Ale mogę się mylić oczywiście. Najważniejszy jest oczywiśćie porządny reduktor.

A tak z ciekawości zapytam ile Ci pali taki samochód w mieście - ale przy normalnej jeździe a nie zamulaniu??
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-06-2007, 18:17   

Karwoś,
po 1. nie kala się kultowych aut gazem......
po 2. To jest silnik TURBO
po 3. nie kala się kultowych aut gazem......
po 4. Jak w tym wieku auta ma co pompować, znaczy jeszcze nie jest w opłakanym stanie
po 5. nie kala się kultowych aut gazem......
po 6. sekwencja do tego silnika to wydatek minimum 5-6 tysi, ponieważ potrzebny byłby kompletny układ sterujący benzyną - na jego podstawie sekwencje obliczają czas wtrysku gazu, a tu jest........ gaźnik ;)
po 7. nie kala się kultowych aut gazem......
po 8. Starion nie był, nie jest i nigdy nie będzie autem oszczędnym, więc jak ktoś chce oszczędzać - polecam CC700 z gazem
po 9. nie kala się kultowych aut gazem......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-06-2007, 19:08   

Bartek napisał/a:
nie kala się kultowych aut gazem......
Bo :?:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2007, 19:12   

JCH napisał/a:
Bartek napisał/a:
nie kala się kultowych aut gazem......
Bo :?:

Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie spodoba a instalacja z mikserem nie wchodzi w gre juz na pewno.
Zagazowanie tego samochodu to tak jakby przerobka na wtrysk paliwa - da sie zrobic, nawet koszty sa juz podane. Co prawda ja bym je przemnozyl ale to moje zdanie.

Ten samochod jest stary.
Ten samochod wciaz jezdzi.
Ten samochod dlugo na gazie nie pojezdzi...


I stawiam funty przeciwko kopiejkom, ze kupno nowego silnika nie jest ani proste ani planowane gdyby cos sie z tym stalo.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-06-2007, 19:24   

Hubeeert napisał/a:
Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie
Gniazda zaworowe i pierścienie w Mitsu są inne (gorsze) niż w starych Poldkach i tym całym niemieckim badziewiu co to na gazie jeździ?
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 08-06-2007, 21:51   

ale to jest silnik turbo ,i penwo turbinka tez szybciej niz na benzynie powie " papa "

to jest auto kultowe i wg mnie nie powinno sie je karac gazem .
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2007, 22:03   

JCH napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Chocby z powodu takiego, ze gniazda zaworowe dlugo tego nie wytrzymaja, pierscieniom sie to nie
Gniazda zaworowe i pierścienie w Mitsu są inne (gorsze) niż w starych Poldkach i tym całym niemieckim badziewiu co to na gazie jeździ?

Jacek
W silniku turbodoladowanym temperatury wystepujace w komorach spalania roznia sie od tych znanych z silnikow niedoladowanych. Sa wyzsze. Gaz ma temperature spalania wyzsza niz benzyna. To znaczy jego mieszanka z powietrzem.

Moze o tym nie wiesz ale na przyklad Peugeot wypuszczajac na rynek fabryczna wersje przystosowana do zasilania LPG zmienil nie tylko gniazda zaworowe ale tez pewne szczegoly dolotu i samej glowicy.

A stare Poldoloty na gazie z trudem wytrzymywaly 40-60 tys km... Wiem bo jezdzilem dwoma.

Argumenty podnoszone przez Ciebie - ze my niby nie bo nie - z calym szacunkeim ale moglbys uznac, ze nawet nie ja, ale Bartek wie o Mitsu wiecej niz najlepsi mechanicy z ASO.


Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 09-06-2007, 00:27   

JCH napisał/a:
Bartek napisał/a:
nie kala się kultowych aut gazem......
Bo :?:

Bo wygląda to jak pół d...py zza krzaka. Takie auta są po to, by czerpać przyjemność z jazdy nimi, a nie kląć na gazownię.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 09-06-2007, 08:12   

Hubeeert napisał/a:
W silniku turbodoladowanym....
Wiesz tak samo jak ja, że jeżdżą Imprezy i Forki na LPG.
Hubeeert napisał/a:
Argumenty podnoszone przez Ciebie - ze my niby nie bo nie - z calym szacunkeim ale moglbys uznac, ze nawet nie ja, ale Bartek wie o Mitsu wiecej niz najlepsi mechanicy z ASO.
I właśnie od takiego kogoś jak Bartek oczekiwałbym konkretu. Bo:
- a
- b
- c
Tak aby czarno na białym wyszło właścicielowi, że albo się nie opłaca, albo zajedzie silnik, albo jeszcze coś tam. Argumenty "nie bo nie" do mnie nie przemawiają.
Co to w ogóle jest kultowe auto?
zwolin napisał/a:
Bo wygląda to jak pół d...py zza krzaka. Takie auta są po to, by czerpać przyjemność z jazdy nimi, a nie kląć na gazownię.
Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka. Facet chce czerpać przyjemność z jazdy i szuka porady, to jak wiesz, to mu podpowiedz jakie są problemy i przeciwwskazania. Ja przy okazji też skorzystam bo nie wiem i dlatego pytam - a szukam alternatywy dla diesla.
Kląć na gazownię? Może trzeba zmienić gazownię? :roll:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 09-06-2007, 14:49   

JCH napisał/a:
Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka.


Ok. Daj mi namiary na gazownię, która zrobi to profesjonalnie, i za rozsądne pieniądze. W Polsce są chyba, o ile się nie mylę dwie firmy, które potrafią profesjonalnie zagazować uturbiony silnik, dając gwarancję na całość roboty, a nie tylko na zamontowane graty. Problem jest w tym, że koszt takiej instalacji stawia pod znakiem zapytania sens takiej inwestycji.
Instalacja w wykonaniu "typowych" gazowników to moim zdaniem porażka dlatego że:
- każda naprawa silnika to olbrzymie koszty i jeszcze wieksze komplikacje ze zdobyciem części
- niedoświadczony gazownik nie dysponujacy hamownią za chińskiego boga tego nie zestroi
- ja widziałem, jak wygląda uturbiony silnik, który popracował troche na zbyt ubogiej mieszance (a o taką nietrudno w instalacjach gazowych średniej powiedzmy delikatnie klasy). Nikomu tego widoku nie polecam.
Reasumując: zakładanie gazu do auta, w którym każda awaria spowodowana ww istalacją powoduje długie wakacje dla auta i bardzo poważne wydatki dla właściciela jest moim zdaniem błędem. Naprawdę lepszym rozwiązaniem jest zakup drugiego, ekonomicznego auta. Chyba, że znajdziesz gazownię, która da Ci pisemną gwarancję, że założona przez nich instalacja nie zabije silnika.

JCH , wybacz, ale dla mnie instalacja gazowa w autach typu subaryna wygląda naprawdę okropnie. Po co kupować auto i je kastrować??Takie jest moje zdanie na ten temat i tyle.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 09-06-2007, 20:26   

zwolin napisał/a:
W Polsce są chyba, o ile się nie mylę dwie firmy, które potrafią profesjonalnie zagazować uturbiony silnik, dając gwarancję na całość roboty, a nie tylko na zamontowane graty. Problem jest w tym, że koszt takiej instalacji stawia pod znakiem zapytania sens takiej inwestycji.
Czyli jednak są :) Sens takiej inwestycji zależy od przebiegów jakie się nimi robi. Im więcej tym szybciej się zwraca. A że te auta nie palą mało to tym wcześniej nastąpi moment zwrotu.

zwolin napisał/a:
dla mnie instalacja gazowa w autach typu subaryna wygląda naprawdę okropnie. Po co kupować auto i je kastrować?
JCH napisał/a:
Daruj. Tu nie wątek o gustach i o "wyglądaniu" zza krzaka.
Patrz, a Niemcy fabrycznie montują i do tego za darmo :arrow: http://www.subaru-ecomatic.de/
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2007, 00:06   

JCH napisał/a:
Wiesz tak samo jak ja, że jeżdżą Imprezy i Forki na LPG.

Tak wiem. Tyle, ze to nowe konstrukcje a to 4G63T pamieta jeszcze konstrukcyjnie i materialowo dziadka Gierka.

Litosci Jacek. Ten silnik zeby go zagazowac nalezaloby rozebrac, zrobic remont, przystosowac do gazu i wreszcie modlic sie zeby to wytrzymal. Tyle, ze to nieoplacalne.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.