Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] Nie pali na 4 gar!!! Pomocy !!!
Autor Wiadomość
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
  Wysłany: 12-07-2007, 22:21   [C53A 1.6] Nie pali na 4 gar!!! Pomocy !!!

Witam !
Prosze drogich forumowiczow o rady ,duzo rad na temat silnika 4g61 , nie wiadomo co sie stalo ... Mechanik sprawdzil wszystko (po 11 na cylindru ,elektryka ok , wtryski ok , zawory ... idealnie wszystko chodzi ) ale kur.... nie dziala 4 cylinder ... :( , moze ktos sie spotkal z takim zjawiskiem ...
Czy przyczyna moze byc pekniety tlok ?

Prosze kazdego kto ma ten silnik o jakies sugestie ....

Pozdrawiam Szpala85
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2007, 00:32   

Wtryskiwacz zapchany. Tez to mialem. Te wtryski sa wrazliwe na brudne paliwo. Zdejmij listwe i sprawdz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6986
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-07-2007, 12:30   

Albo ECU nie podaje sygnału..... dość częsta przypadłość przy początkach wylewu kondensatorów - ECU działa, ale nie podaje paliwa na jeden garnek.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13-07-2007, 18:19   

Hubeeert napisał/a:
Wtryskiwacz zapchany. Tez to mialem. Te wtryski sa wrazliwe na brudne paliwo. Zdejmij listwe i sprawdz.


sprawdzone , wszystko dziala ( leja tak jak trzeba )

Bartek napisał/a:
Albo ECU nie podaje sygnału.


tez sprawdzony , rozkrecony i kondensatory byly wymieniane na nowe (dotego zostal podpiety pod laptopa i wszystko wskazuje ze jest OK)

:| juz niewiem , mechanik mówi ze sam zglupial i ze "ostatecznie trzeba rozbierac caly silnik bo to jest paranoja ...."

ps. czy w tym silniku co ja mam to powinny byc 2 walki czy jeden ?
bo patrze teraz po katalogach z czesciami to nie ma takiego silnika w tym roczniku (jest ale tylko z jednym walkiem ) , jak to wkoncu jest ?

Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2007, 19:14   

szpala85 napisał/a:
ps. czy w tym silniku co ja mam to powinny byc 2 walki czy jeden
2, nie bylo 4G61 SOHC tylko DOHC 16V
Zacznij od poczatku
1. Cisnienie ok
2. Paliwo jest
3. JAk z iskra?
Iskra to moze byc power transistor albo ECU. Czy ECU na pewno jest OK?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13-07-2007, 19:33   

Hubeeert napisał/a:
2, nie bylo 4G61 SOHC tylko DOHC 16V


czyli wszystko w porzadku ? bo juz przez chwile myslalem ze mam zrobionego swapa :| , (4g61 DOHC 16V 2 walki - ale czemu tak o nim malo slychac , np. w katalogach z czesciami ? ..... a nie mylilem sie :oops: znalazlem go w katalogach Inter Cars sorka 8) )

1 . ok.... po 11 na kazdym
2. ok..... wtryski dzialaja elegancko i tak samo wtryskują
3. ok... iskra tez jest :roll:
ECU tez jest ok :roll:

kruca :|
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-07-2007, 21:52   

Może dopiero po wkręceniu świecy w włożeniu fajki gdzieś iskra ucieka...
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2007, 21:55   

Zamień klable i świece :idea:
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13-07-2007, 22:11   

Kable i swiece byly zamieniane i dalej tak samo . Dalej na 4 gar nie trybi ......
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2007, 22:12   

Pęknięty tłok :?: :!:
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14-07-2007, 01:33   

Bastek napisał/a:
Pęknięty tłok :?: :!:


tez tak mysle ale przeciez jest cisnienie :roll:
trzeba rozbierac silnik nie ma innego wyjscia :| , kur**** przyjechalem nim normalnie z Poznania i nastepnego dnia juz na 3 garach (troche go cisnolem ale czy to ma znaczenie ? .... przecież te silniki sa do tego przystosowane :roll: ...... nie dawali by na liczniku do 9000 rpm. bez powodu ? chyba ? :roll: )

Jeszcze jedno ? :roll: czy w tych GTi co ja kupilem to tylni zderzak byl normalny (czyli ten stalowy okragly ) czy ten z tymi dwoma wypustami (ten plastikowy ) ? :rolleyes: bo patrze teraz na prospekt i na obrazku jest 1,6 GTi 16v i ma normalny zderzak ? czy zle widze ?
prosze o pomoc .
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6986
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-07-2007, 19:55   

Wymiana kondensatorów to nie wszystko - trzeba mieć conieco doświadcenia, żeby wiedzieć co jeszcze sprawdzić - na początek oscyloskop w dłoń i sprawdż, czy ECU podaje impulsy sterowania wtryskiwaczem. Jak Cię to przerasta, podeślij ECU do mnie ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14-07-2007, 20:44   

Bartek napisał/a:
Wymiana kondensatorów to nie wszystko - trzeba mieć conieco doświadcenia, żeby wiedzieć co jeszcze sprawdzić - na początek oscyloskop w dłoń i sprawdż, czy ECU podaje impulsy sterowania wtryskiwaczem. Jak Cię to przerasta, podeślij ECU do mnie ;)


powiem wam jak to bylo dokladnie : w Poznaniu jak go ogladalem wszystko chodzilo git (tylko bylo slychac to pukanie , ale to w Jeleniej Górze u mojego mechanika sie wyjasnilo ,krzywka jest do wymiany , pikus ) chodzil idealnie (obroty mial na = 900 rpm ) zrobilem jazde probna i zapierd**** jak przystalo na GTi , wróciłem do Jelonki okolo 19.00 , stoje na podwórku i jakos tak dziwnie obroty falowaly (nierowno pracowal i glosniej pukal , jak Disel ) , zostawilem go na noc . W poniedzialek rano (godz. 7.00 ) odpalilem go tak o .... :wink: zeby zobaczyc czy dalej stuka , i odpalil bez zadnego problemu na "tyk" , tylko strasznie stukal . wrucilem z roboty (godz. 16.00 ) , wsiadam do Colta i odpalam (za szybko puscilem kluczyk i tylko zawirowalo ) , potem probuje znowu i juz jest problem ..... nie chce odpalic , krece , krece ,krece .... probuje cos zalechtac ale dalej nic .... zostawiam go na 5 min. , potem znowu krece go do oporu ...... cos tam slychac ze lapie 1 cylinder ....... potem 2 ... potem 3 .... wskoczyl na 1500 rpm , ale strasznie nierowno chodzi , (nawet probuje strzelac z rury wydechowej ) , wciskam lekko gazu i obroty spadaja na 500 rpm . (telepie silnikiem ) , wciskam wstege i do Pana Mechanika , jak sie potem okazuje na 3 garach :| . i tak to bylo jak narazie to wszystko zostalo sprawdzone i jest naprawde w porzadku ( gosciu od którego kupilem tego GTi mówil ze po zerwaniu paska rozrzadu wszystko zostalo wymienione , i tak bylo , mechanik sprawdzil i potwierdzil ze sa nowe czesci ) .

w poniedzialek przed rozbieraniem silnika sprawdze jeszcze raz ECU
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 12:14   

hej Szpala zainteresowal mnie Twoj post gdyz ja tez mam Colta Gti tylko ze 1.8 i mialem dokladnie ten sam problem co Ty,jednak u mnie wyszlo na to ze to byly krzywe zawory ssace. zeby bylo smieszniej to ja tez kupilem "sprawne" co wiecej tez po strzale z paska i tez wlasciciel przekonywal ze silnik jest po remoncie! zonk! wczoraj skonczylem robote i p[oskladalem do kupy i lipa:( nie chce zapalic. przy okazji napisz prosze jak masz kable wpiete pod kolektorem. 2-3-4-1?? czy jak??pozdrawiam
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-07-2007, 12:46   

i tez ci nie chodzil na jeden gar ? ,a wszystko inne bylo sprawne ?

jakie byly koszta tej naprawy ? :roll:

Cytat:
jak masz kable wpiete pod kolektorem. 2-3-4-1?? czy jak??pozdrawiam
_________________


teraz auto stoi u mechanika .... w Poniedzialek jak do niego zajade zobaczyc co tam porobil to ci napisze

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.