 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
potrzebuje jak najwiecej info !!- eclipse GS 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2005, 23:04 potrzebuje jak najwiecej info !!- eclipse GS 4G63
|
|
|
Potrzebuje jak najwiecej informacji m mitsu eclipse z 96r 2.0 wolnossacy. Chodzi mi o dane techniczne silnika, oznaczenia, osiągi, masy i Wasze opinie jako specjalistów. Również adresy stron z wiadomosciaqmi na temat eclipse, ktorego za pare dni stane sie szczesliwym wlascicielem i reprezentantem na wyscigach na 1/4 mili SSS. Zbieram wiadomosci i opinie, kt. wykorzystam w procesie przygotowywania do wyscigow. Pozdrawiam i z góry dziekuje !! |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2005, 23:27
|
|
|
chcesz GS'em startowac w wyscigach 1/4 mili? nie lepiej GST albo jeszcze lepiej GSX ktory ma naped na 4 lapy? |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2005, 23:45
|
|
|
mam doswiadczenie w tuningu silnikow wolnossacych i wyscigach, ale chce zostac w PROFI dlatego 4g63 . prosze o dane techniczne tego modelu: adresy stron i Wasze opinie |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2005, 23:48
|
|
|
ja i tak twierdze ze to strata czasu i pieniedzy. no ale coz
juz lepszym rozwiazaniem bylby colt GTI
edit: co do silnika to 2.0 140KM ale czesto nie trzyma serii, w tak ciezkiej budzie za duzo nie zdzialasz wolnossacym. |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2005, 00:04
|
|
|
wlasnie tych wszystkich info potrzebuje (moc, moment, obroty w kt. sa dostepne, masa modelu, stop.spreż., sred.cylindr., przelozenia itd.itp.) po zebraniu wszystkich potrzebnych info zdecyduje, czy moj nowy eclipse bedzie przygotowywany do DRAGU czy nie. Jesli moje wnioski beda takie jak DEENBE (dzieki Ci) to zostane przy crx "thunder" (ET 14.11) a ECLIPSE pozostanie moim cywilnym autkiem (ale nie serią). Czekam na dalsze info. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2005, 00:14
|
|
|
jesli dobrze pamietam to eclipse wazy cos kolo 1500kg, a twoj crx ok 1000-1100 wiec eclipsem bez turbo nie osiagniesz 14stki.
ps. jaka moc ma ten crx? bo seryjnym 150konnym vteciem takiego wyniku sie nie osiagnie;) |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2005, 00:50
|
|
|
crx wazy (na wyscigach 750kg), szpera, opony do dragu, spiek, 187KM. Caly czas czekam na dane techniczne ECLIPSE ( 4G63) !!!! |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2005, 07:45
|
|
|
www.eclipse.net.pl |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
leoul [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2005, 20:45
|
|
|
Jesli nie znajdziesz na stronie potrzebnych ci danych to daj sygnał.
Poszukam w serwisówce i zapodam linka.
Pozdrawiam
PS
Skoro pan Mielcarek może z 2,0 w astrze GSi, to meaby Taffarel wydłubie wolnossącego 12-13 sekundowego eclipse.
To by dopiero była niespodzianka dla GST i GSX
Aczkolwiek, śmiem podejżewać, że trzeba będzie zmienić tłoki, korby, wałki... wszystko dosłownie, żeby podrasować GS do takich mocy. |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2005, 00:23
|
|
|
niestety nie znalazle potrzebnych mi danych, a caly net przerzucilem !! na poczatek musze wiedziec przy jakich obrotach osiagane sa max moc i moment. waga modelu (ktory juz po jutrze powinien do mnie przyjechac), odleglosc tlokow od zaworow, wytrzymalosc korbowodow, charakterystyka poszczegolnych przelozen, przebieg mocy i momentu, srednica kanalow w glowicy. gdy juz bede to wszystko wiedzial, to spokojnie bede mogl ocenic potencjal tego silnika. na poczatek moc i moment, w jakich obrotach dostepny jest max.moment i moc. a za krzywa ich przebiegu to bylbym BARDZO wdzieczny... pozdrowionka |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2005, 10:53
|
|
|
Dane katalogowe - mówię o mocy i momencie maksymalnym najlepiej sprawdzić jest na hamowni na "żywym organizmie" gdyż różnią się od danych opdanych przez producenta. Niestety przeważnie in minus. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2005, 11:43
|
|
|
tak, oczywiscie, ale zeby okreslic potencjal silnika, rezerwy jego mocy trzeba znac dokladnie jego budowe (wiem z doswiadczenia). wtedy dokladnie mozna okreslic ile mocy mozna z niego wycisnac (bezkompromisowo - przy duzych nakladach pracy). takie informacje, jak np.odleglosc tlokow od zaworow ma b.duze znaczenie dla mnie. DZIEKI UPRZEJMOSCI FANOW ECLIPSE ZZA OCEANU, DOSTALEM JUZ DOKLADNE DANE !!!!!!!!!! TERAZ TYLKO TROCHE ANALIZ I JESLI SILNIK OKAZE SIE DOBRYM MATERIALEM DO TUNINGU, TO ZABIERAM SIE DO PRACY ! |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2005, 12:12
|
|
|
i pamietaj Hubeeert, ze w dragraceingu i przygotowywaniu samochodu WIARA w sukces bardzo sie liczy, bo determninuje do pracy !! a moj eclipse na hamownie trafi od razu po przyjezdzie (pewnie nawet zanim zdaże go umyc). to co wypluje hamownia umieszcze na forum. jesli kogos interesuje tuning silnikow wolnossacych, to efekty ewentualnych modyfikacji (wykresy z hamowni) moge tu wrzucac (nie robie z tego tajemnicy) |
|
|
|
 |
leoul [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2005, 12:25
|
|
|
jak najbardziej to będzie interesujące, tym bardziej, że większość eclipse w Polandzie to wrsje GS.
Więc chętnie popatrzymy na osiągnięcia w tuningu tego modelu.
PS
Na skrzynce masz link do serwisówki eclipse..... proszę nie rozpowszechniać bez mojej zgody pod groźbą banicji
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Taffarel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2005, 23:58
|
|
|
dzieki serdeczne ! decyzje do jakiego stopnia zmodyfikuje silnik podejme w ciagu kilku dni. ale juz moge powiedziec, ze do 160-170KM zrobie go napewno, nawet jesli eclipse bedzie moim autem cywilnym. pozdro i dzieki wielkie !! |
|
|
|
 |
|
|