Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebuje jak najwiecej info !!- eclipse GS 4G63
Autor Wiadomość
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2005, 23:04   potrzebuje jak najwiecej info !!- eclipse GS 4G63

Potrzebuje jak najwiecej informacji m mitsu eclipse z 96r 2.0 wolnossacy. Chodzi mi o dane techniczne silnika, oznaczenia, osiągi, masy i Wasze opinie jako specjalistów. Również adresy stron z wiadomosciaqmi na temat eclipse, ktorego za pare dni stane sie szczesliwym wlascicielem i reprezentantem na wyscigach na 1/4 mili SSS. Zbieram wiadomosci i opinie, kt. wykorzystam w procesie przygotowywania do wyscigow. Pozdrawiam i z góry dziekuje !!
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2005, 23:27   

chcesz GS'em startowac w wyscigach 1/4 mili? nie lepiej GST albo jeszcze lepiej GSX ktory ma naped na 4 lapy?
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2005, 23:45   

mam doswiadczenie w tuningu silnikow wolnossacych i wyscigach, ale chce zostac w PROFI dlatego 4g63 . prosze o dane techniczne tego modelu: adresy stron i Wasze opinie
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2005, 23:48   

ja i tak twierdze ze to strata czasu i pieniedzy. no ale coz :lol:

juz lepszym rozwiazaniem bylby colt GTI

edit: co do silnika to 2.0 140KM ale czesto nie trzyma serii, w tak ciezkiej budzie za duzo nie zdzialasz wolnossacym.
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 00:04   

wlasnie tych wszystkich info potrzebuje (moc, moment, obroty w kt. sa dostepne, masa modelu, stop.spreż., sred.cylindr., przelozenia itd.itp.) po zebraniu wszystkich potrzebnych info zdecyduje, czy moj nowy eclipse bedzie przygotowywany do DRAGU czy nie. Jesli moje wnioski beda takie jak DEENBE (dzieki Ci) to zostane przy crx "thunder" (ET 14.11) a ECLIPSE pozostanie moim cywilnym autkiem (ale nie serią). Czekam na dalsze info.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 00:14   

jesli dobrze pamietam to eclipse wazy cos kolo 1500kg, a twoj crx ok 1000-1100 wiec eclipsem bez turbo nie osiagniesz 14stki.

ps. jaka moc ma ten crx? bo seryjnym 150konnym vteciem takiego wyniku sie nie osiagnie;)
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 00:50   

crx wazy (na wyscigach 750kg), szpera, opony do dragu, spiek, 187KM. Caly czas czekam na dane techniczne ECLIPSE ( 4G63) !!!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-05-2005, 07:45   

www.eclipse.net.pl
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leoul
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 20:45   

Jesli nie znajdziesz na stronie potrzebnych ci danych to daj sygnał.
Poszukam w serwisówce i zapodam linka.

Pozdrawiam

PS

Skoro pan Mielcarek może z 2,0 w astrze GSi, to meaby Taffarel wydłubie wolnossącego 12-13 sekundowego eclipse.
To by dopiero była niespodzianka dla GST i GSX :lol:

Aczkolwiek, śmiem podejżewać, że trzeba będzie zmienić tłoki, korby, wałki... wszystko dosłownie, żeby podrasować GS do takich mocy.
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 00:23   

niestety nie znalazle potrzebnych mi danych, a caly net przerzucilem !! na poczatek musze wiedziec przy jakich obrotach osiagane sa max moc i moment. waga modelu (ktory juz po jutrze powinien do mnie przyjechac), odleglosc tlokow od zaworow, wytrzymalosc korbowodow, charakterystyka poszczegolnych przelozen, przebieg mocy i momentu, srednica kanalow w glowicy. gdy juz bede to wszystko wiedzial, to spokojnie bede mogl ocenic potencjal tego silnika. na poczatek moc i moment, w jakich obrotach dostepny jest max.moment i moc. a za krzywa ich przebiegu to bylbym BARDZO wdzieczny... pozdrowionka
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2005, 10:53   

Dane katalogowe - mówię o mocy i momencie maksymalnym najlepiej sprawdzić jest na hamowni na "żywym organizmie" gdyż różnią się od danych opdanych przez producenta. Niestety przeważnie in minus.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 11:43   

tak, oczywiscie, ale zeby okreslic potencjal silnika, rezerwy jego mocy trzeba znac dokladnie jego budowe (wiem z doswiadczenia). wtedy dokladnie mozna okreslic ile mocy mozna z niego wycisnac (bezkompromisowo - przy duzych nakladach pracy). takie informacje, jak np.odleglosc tlokow od zaworow ma b.duze znaczenie dla mnie. DZIEKI UPRZEJMOSCI FANOW ECLIPSE ZZA OCEANU, DOSTALEM JUZ DOKLADNE DANE !!!!!!!!!! TERAZ TYLKO TROCHE ANALIZ I JESLI SILNIK OKAZE SIE DOBRYM MATERIALEM DO TUNINGU, TO ZABIERAM SIE DO PRACY !
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 12:12   

i pamietaj Hubeeert, ze w dragraceingu i przygotowywaniu samochodu WIARA w sukces bardzo sie liczy, bo determninuje do pracy !! a moj eclipse na hamownie trafi od razu po przyjezdzie (pewnie nawet zanim zdaże go umyc). to co wypluje hamownia umieszcze na forum. jesli kogos interesuje tuning silnikow wolnossacych, to efekty ewentualnych modyfikacji (wykresy z hamowni) moge tu wrzucac (nie robie z tego tajemnicy)
 
 
leoul
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 12:25   

jak najbardziej to będzie interesujące, tym bardziej, że większość eclipse w Polandzie to wrsje GS.

Więc chętnie popatrzymy na osiągnięcia w tuningu tego modelu.

PS

Na skrzynce masz link do serwisówki eclipse..... proszę nie rozpowszechniać bez mojej zgody pod groźbą banicji :wink:


Pozdrawiam
 
 
Taffarel
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 23:58   

dzieki serdeczne ! decyzje do jakiego stopnia zmodyfikuje silnik podejme w ciagu kilku dni. ale juz moge powiedziec, ze do 160-170KM zrobie go napewno, nawet jesli eclipse bedzie moim autem cywilnym. pozdro i dzieki wielkie !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.