Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebny tłok do eclipse
Autor Wiadomość
damian21
[Usunięty]

  Wysłany: 24-09-2007, 17:32   potrzebny tłok do eclipse

Witam wszystkich mitsumaniaków i zwracam sie do was z prośba o pomoc.potrzebuje do swojego miska(1G 1992r GS 4G63) tłok na którym jest kod 63DM. szukam juz od kilku dni i nie moge znależc takiego tłoka jezeli już to 63D lub 63D10 a one są inne.prosze o pomoc
jakieś namiary kto by takie coś miał. Mój nr gg5209792
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-09-2007, 18:12   

Współczuję - cholernie nietypowe tłoki (przejściówka między 6-bolt a 7-bolt)

Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać ;) :

_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 18:27   

no to mam pecha.nie wiem już co mam robić. pozostaje mi chyba serwis jedynie ale wolałbym dorwać jakąs uzywke bo mój misiek ma przejechane ponad 230tyś a nowy się przyjmie bez problemów :?:
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 22:03   

Bartek napisał/a:
Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać :


Ja mam takowe tłoki w swoim silniku, który miał zrobioną chirurginczą kapitalkę przez Bartka. Bardzo dziwny silnik, przejściówka między z 6 bolt na 7 bolt. Bardzo cieżko znaleźć do niego części. Bardzo POŻĄDNYCH pierścieni Bartek szukał coś około miesiąca. Ale się udało. Bo CTI to mój silnik zjadł w 6000 km.

Spróbuj Hipol, Intercars, Japaneze, Kiepuczi, jakieś sklepy typu Azja Auto może gdzieś leży na półce niepotrzebny. Jak coś mam 3 oryginalne tłoki stan super od 1,8 GTI kod silnika 4g67 ;)

P.S. Zdjęcie jest nawet mojego silnika. Z oryginalną uszczelką Mitsubishi. TYLKO taką zakładajcie do 4g63 DOHC. Raz mi już wypluło... ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 23:25   

cy_cek napisał/a:
zejściówka między z 6 bolt na 7 bol
to tak z ciekawosci zapytam w tej "przejsciowce" :>? to na ile srob jest w koncu przykrecone kolo zamachowe:>? i czy ten silnik ma jakies dodatkowe oznaczenia? czym sie wiecej rozni od 6 bolta? bardziej mu w strone 6 czy 7? ;)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-09-2007, 23:40   

Bardziej 6. Konstrukcyjnie jest w 99% 6-bolt - zapłon, głowica, napinacz rozrządu, płyta czołowa silnika, płyta tylna silnika, pierścienie kompresyjne, miska olejowa....
różnice:
szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2007, 18:08   

no nic innego mi nie pozostaje jak szukanie. dzieki za pomoc. hehe jak to dobrze mieć taką rodzinke... :)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2007, 01:51   

Bartek napisał/a:

szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach


czyli jest podatny na problem 7-boltowca :roll: :?:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 09:25   

e-gen napisał/a:
czyli jest podatny na problem 7-boltowca


nie mam żadnych problemów :) ;)
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 26-09-2007, 20:14   

e-gen napisał/a:
problem 7-boltowca

Czyli Crankwalk?
 
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 30-09-2007, 20:04   

Chyba moge ci pomoc z tym tłokiem odezwij sie do mnie na gg 6332028. :wink:
jesli nie znalazłeś go jeszcze :mrgreen:
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2008, 14:48   

A co sądzicie o japońskiej produkcji tłokach i pierścionkach firmy NPR (Nippon Piston Ring Co Ltd.)??? Ktoś je zakładał do swojego Mitsubishi?

LG
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2008, 20:25   

nippon robi dla mitsu tloki
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 09:55   

Założę nowy wątek z przygodą z czarnuchem... Tłoki są mi potrzebne 8)
 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 21:46   

hej.ja po długich poszukiwaniach tego nietypowego tłoka zostałem zmuszony do załozenia nowego kompletu tłoków i pierścieni. tamte miały inny kształ denka i pewnie stopień sprężania był inny a jednego nie darady było wymienić na ten klasyczny bo by mi korbe ukręciło...minął już ponad rok od remontu a ecli śmiga jak szalona na nowym komplecie tłoków i pierścien właśnie tej ze firmy NPR. do dziś nurtują mnie jednak pytania co chcieli inzynierowie tych silników zmienić , co chcieli osiągnąć wprowadzając te zmiany... z checią przedyskutował bym ten temat z jednym z nich...
pewwnie w 1992 roku pracowali juz nad jednostką GDI i być może testowali te tłoki z tym denkiem do tych jednostek ale to tylko moje domysły pozdro (6 bolt górą)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.