potrzebny tłok do eclipse |
Autor |
Wiadomość |
damian21 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 17:32 potrzebny tłok do eclipse
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków i zwracam sie do was z prośba o pomoc.potrzebuje do swojego miska(1G 1992r GS 4G63) tłok na którym jest kod 63DM. szukam juz od kilku dni i nie moge znależc takiego tłoka jezeli już to 63D lub 63D10 a one są inne.prosze o pomoc
jakieś namiary kto by takie coś miał. Mój nr gg5209792 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-09-2007, 18:12
|
|
|
Współczuję - cholernie nietypowe tłoki (przejściówka między 6-bolt a 7-bolt)
Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać :
 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
damian21 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 18:27
|
|
|
no to mam pecha.nie wiem już co mam robić. pozostaje mi chyba serwis jedynie ale wolałbym dorwać jakąs uzywke bo mój misiek ma przejechane ponad 230tyś a nowy się przyjmie bez problemów |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 22:03
|
|
|
Bartek napisał/a: | Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać : |
Ja mam takowe tłoki w swoim silniku, który miał zrobioną chirurginczą kapitalkę przez Bartka. Bardzo dziwny silnik, przejściówka między z 6 bolt na 7 bolt. Bardzo cieżko znaleźć do niego części. Bardzo POŻĄDNYCH pierścieni Bartek szukał coś około miesiąca. Ale się udało. Bo CTI to mój silnik zjadł w 6000 km.
Spróbuj Hipol, Intercars, Japaneze, Kiepuczi, jakieś sklepy typu Azja Auto może gdzieś leży na półce niepotrzebny. Jak coś mam 3 oryginalne tłoki stan super od 1,8 GTI kod silnika 4g67
P.S. Zdjęcie jest nawet mojego silnika. Z oryginalną uszczelką Mitsubishi. TYLKO taką zakładajcie do 4g63 DOHC. Raz mi już wypluło... |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 23:25
|
|
|
cy_cek napisał/a: | zejściówka między z 6 bolt na 7 bol | to tak z ciekawosci zapytam w tej "przejsciowce" :>? to na ile srob jest w koncu przykrecone kolo zamachowe:>? i czy ten silnik ma jakies dodatkowe oznaczenia? czym sie wiecej rozni od 6 bolta? bardziej mu w strone 6 czy 7? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-09-2007, 23:40
|
|
|
Bardziej 6. Konstrukcyjnie jest w 99% 6-bolt - zapłon, głowica, napinacz rozrządu, płyta czołowa silnika, płyta tylna silnika, pierścienie kompresyjne, miska olejowa....
różnice:
szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
damian21 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2007, 18:08
|
|
|
no nic innego mi nie pozostaje jak szukanie. dzieki za pomoc. hehe jak to dobrze mieć taką rodzinke... |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26-09-2007, 01:51
|
|
|
Bartek napisał/a: |
szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach |
czyli jest podatny na problem 7-boltowca |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 09:25
|
|
|
e-gen napisał/a: | czyli jest podatny na problem 7-boltowca |
nie mam żadnych problemów |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 26-09-2007, 20:14
|
|
|
e-gen napisał/a: | problem 7-boltowca |
Czyli Crankwalk? |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 30-09-2007, 20:04
|
|
|
Chyba moge ci pomoc z tym tłokiem odezwij sie do mnie na gg 6332028.
jesli nie znalazłeś go jeszcze |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2008, 14:48
|
|
|
A co sądzicie o japońskiej produkcji tłokach i pierścionkach firmy NPR (Nippon Piston Ring Co Ltd.)??? Ktoś je zakładał do swojego Mitsubishi?
LG |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2008, 20:25
|
|
|
nippon robi dla mitsu tloki |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2008, 09:55
|
|
|
Założę nowy wątek z przygodą z czarnuchem... Tłoki są mi potrzebne |
|
|
|
 |
damian21 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2008, 21:46
|
|
|
hej.ja po długich poszukiwaniach tego nietypowego tłoka zostałem zmuszony do załozenia nowego kompletu tłoków i pierścieni. tamte miały inny kształ denka i pewnie stopień sprężania był inny a jednego nie darady było wymienić na ten klasyczny bo by mi korbe ukręciło...minął już ponad rok od remontu a ecli śmiga jak szalona na nowym komplecie tłoków i pierścien właśnie tej ze firmy NPR. do dziś nurtują mnie jednak pytania co chcieli inzynierowie tych silników zmienić , co chcieli osiągnąć wprowadzając te zmiany... z checią przedyskutował bym ten temat z jednym z nich...
pewwnie w 1992 roku pracowali juz nad jednostką GDI i być może testowali te tłoki z tym denkiem do tych jednostek ale to tylko moje domysły pozdro (6 bolt górą) |
|
|
|
 |
|