Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu
Autor Wiadomość
Cizes
[Usunięty]

  Wysłany: 27-09-2007, 22:00   [2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu

Witam
Potrzebuje czujnik położenia wałka rozrządu do 2.0 DOHC 420A
Ma może ktoś lub ktoś wie gdzie można dostac takie cusik bo naprawic sie chyba nie da a w sklepach patrzą na to jak na ufo...
Jak ktoś chce zobaczyć jak to wygląda to fote wysle mailem
Z góry dzięki
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2007, 12:01   

Czesc

A co Ci sie dzieje z bryką? To samo co mnie opisane w tym wątku?

http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=11611

Ja swój czujnik wymieniłem i nie mam żadnej poprawy.

pozdro

LG
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 04-10-2007, 18:48   

napisz ktory rok produkcji samochodu masz i moge poszujkac ci takiego czujnika. ale to potrwa troche.
 
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2007, 19:50   

mój problem wygląda inaczej...
Ecli stał przez rok w garażu nie urzywany...
Gdy pojechałem go kupić zapalił odrazu i chodził równo do momętu aż sie zagrzał... wtedy zaczął chodzić na 2 cylindry i po ok 2 minutach znowy wskoczył na 4 cyl i równo chodził.... przejechałem sie nim i zgasiłem silnik... odrazu zapaliłem ponownie znowu na 2 cylindry... i tak mu juz zostało...
Sprawdziłem świece, przewody WN, rozrząd,Ciśnienie w cylindrach, Wlałem nowe paliwo, itp itd... i nic... :( chodzi równo na 4 cylindry tylko wtedy jak odkręce czujnik położenia wałka rozrządu i przekręce go w prawo o ok 15stopni... stąd mój wniosek ze to on jest walnięty...
Dzwoniłem do serwisu mitsu w krakowie i mechanik powiedział ze to nie wina czujnika i powymyślał mi tam pare różnych rzeczy które sprawdziłem i wydaje mi sie ok...

leszek_g, masz jeszcze ten stary czujnik? Może byś mi go podesłał a ja bym sprawdził czy to jest przyczyną... ile dałeś za nowy?

Mam mitsu z 95roku 420A
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2007, 09:06   

Czee

Jesteś pewny, że to tylko ten czujnik przy rozrządzie jest walnięty i że to usprawni silnik? Pamietaj, że w tym silniku są dwa czujniki współpracujące ze sobą: jeden zbiera impulsy z wałka rozrządu drugi z wału korbowego. Podobno wymienia sie je parami, podobno są robione w szopie w Chinach i mają beznadziejną jakość. Boje sie pomyśleć, że w moim jest walnięty ECU. :?

Mam chyba jeszcze ten stry czujnik ale musiłabym poszukać. Pamiętaj, że ja mam Dodge Avenger 96' a nie eclipse. Co prawda to samo serce 420a ale mogą sie lekko różnić. Sprawdzę i dam Ci znać. Nowy kosztował mnie majątek, jakieś niecałe 400pln, od dealera...i co gorsza wymiana nie pomogła wiec stary pewnie był dobry. Troche nie chce sie z nim rozstawać bo duuużo mnie kosztował. Napewno nie przed całkowitą naprawą czarnucha.

Kiepuczi czy masz możliwość przesyłki do Polski takich lekkich drobiazgów w rozsądnych cenach? Czas przesyłki jest dla mnie drugożedną sprawą. Może kiedyś zrobimy deal???

Pozdro

LG
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2007, 12:13   

leszek_g i jak z tym czujnikiem?
Znalazłeś go może?
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 07-10-2007, 19:45   

ja moge sciagnac ale nowy
 
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2007, 23:46   

Dzisiaj zdemontowałem czujnik położenia wału korbowego i okazało sie ze jest pękniety... prawdopodobnie to jest przyczyną żucenia palenia mojego ecli...
A jak przestawiam czujnik położenia wałka rozrządu to tylko daje błedne info dla kompa i dlatego wskakuje na 4 gary...
Mam nadzieję że to ta usterka bo juz mi ręce opadają...
Wielki ukłon dlaleszek_g, za info o tym czujniku bo myślałem ze jest tylko jeden :)


I jeszcze sprawa do kiepuczi,
Za ile byś mi załatwił taki czujnik położenia wału korbowego?
rok eclipse 95 silnik 420A
numer z tego czujnika :

377
47810

i taki mniejszy biały:

0854
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 08:41   

Ciesze sie, że mogłem pomóc.

A tak przy okazji to czy przy niepalącym silniku miałeś iskrę na świecach? Ja nie mam. Daje mi to do myślenia.

Jak bedziesz zamawiał czujnik to zamów go z nową wtyczka bo nowy czujnik bedzie na 99% miał inne wsówki czujnika-zamiast okrągłych płaskie albo na odwrót, nie pamiętam. Tak miałem z moim nowym czujnikiem. Bedziesz musiał przerobić końcówke instalacji, dostęp jest po prostu fantastyczny...

LG
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 08-10-2007, 16:05   

czujnik jakies 450
 
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 17:59   

Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-10-2007, 18:39   

Cizes napisał/a:
Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/


apropos - konia to zabija już kilkanaście V :badgrin:

To co z tym czujnikiem położenia - wymieniłeś już?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 20:25   

nie nie wymieniłem jeszcze
Zczytałem błedy ECU i wyszlo mi 12, 35, 55
gdzie to mozna znaleść co to oznacza?
Byćmoże żle odczytałem ale nie było dlugich i krótkich tylko jednakowe mrugnięcia i długie przerwy miedzy nimi... Pierwsze mrugniecia czytałem jako dziesiątki a drugie jako pojedyncze liczby itd.
 
 
leszek_g
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2007, 12:37   

Nie wiem jak w Twojej bryce ale w moim czarnuchu kody świetnie sczytuje sie po zatańczeniu kluczykiem w stacyjce. Pewnie sczytałeś je tak samo. Znaczenie kodów dla mojego samochodu to:

12 - means the battery was removed within the last 50 cycles-czyli odłączałeś bateryjkę
35 - Open or shorted condition detected in the radiator fan high or low speed relay circuits czyli brak połączenia lub zwarcie w elektryce wentylatora chłodnicy
55 zawsze na końcu oznacza koniec sczytywania błędów.

Ściąga z kodami:
http://asog.net/content/view/23/25/

Ostatnio wyczytałem w necie, że awaria przekaźnika ASD objawia sie podobnie jak uszkodzenie czujnika położenia-warto go sprawdzić. Jest to drugi od lewej pasażera strony. Pierwszy jest do pompy paliwa. W stanach nowy przekaźnik kosztuje $20+. Nie wiem ile u nas :shock: Uniwersalne Boschowskie 30Amp też będą pasować. Ja jestem na wyjeździe sprawdze swojego za dwa tygodnie.

POZDRO

LG
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 21:20   

leszek_g, Poszukaj tego czujnika jak dasz rade... nawet odkupie go od ciebie jak jest dobry
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.