[2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:00 [2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu
|
|
|
Witam
Potrzebuje czujnik położenia wałka rozrządu do 2.0 DOHC 420A
Ma może ktoś lub ktoś wie gdzie można dostac takie cusik bo naprawic sie chyba nie da a w sklepach patrzą na to jak na ufo...
Jak ktoś chce zobaczyć jak to wygląda to fote wysle mailem
Z góry dzięki |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 04-10-2007, 18:48
|
|
|
napisz ktory rok produkcji samochodu masz i moge poszujkac ci takiego czujnika. ale to potrwa troche. |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 19:50
|
|
|
mój problem wygląda inaczej...
Ecli stał przez rok w garażu nie urzywany...
Gdy pojechałem go kupić zapalił odrazu i chodził równo do momętu aż sie zagrzał... wtedy zaczął chodzić na 2 cylindry i po ok 2 minutach znowy wskoczył na 4 cyl i równo chodził.... przejechałem sie nim i zgasiłem silnik... odrazu zapaliłem ponownie znowu na 2 cylindry... i tak mu juz zostało...
Sprawdziłem świece, przewody WN, rozrząd,Ciśnienie w cylindrach, Wlałem nowe paliwo, itp itd... i nic... chodzi równo na 4 cylindry tylko wtedy jak odkręce czujnik położenia wałka rozrządu i przekręce go w prawo o ok 15stopni... stąd mój wniosek ze to on jest walnięty...
Dzwoniłem do serwisu mitsu w krakowie i mechanik powiedział ze to nie wina czujnika i powymyślał mi tam pare różnych rzeczy które sprawdziłem i wydaje mi sie ok...
leszek_g, masz jeszcze ten stary czujnik? Może byś mi go podesłał a ja bym sprawdził czy to jest przyczyną... ile dałeś za nowy?
Mam mitsu z 95roku 420A |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2007, 09:06
|
|
|
Czee
Jesteś pewny, że to tylko ten czujnik przy rozrządzie jest walnięty i że to usprawni silnik? Pamietaj, że w tym silniku są dwa czujniki współpracujące ze sobą: jeden zbiera impulsy z wałka rozrządu drugi z wału korbowego. Podobno wymienia sie je parami, podobno są robione w szopie w Chinach i mają beznadziejną jakość. Boje sie pomyśleć, że w moim jest walnięty ECU.
Mam chyba jeszcze ten stry czujnik ale musiłabym poszukać. Pamiętaj, że ja mam Dodge Avenger 96' a nie eclipse. Co prawda to samo serce 420a ale mogą sie lekko różnić. Sprawdzę i dam Ci znać. Nowy kosztował mnie majątek, jakieś niecałe 400pln, od dealera...i co gorsza wymiana nie pomogła wiec stary pewnie był dobry. Troche nie chce sie z nim rozstawać bo duuużo mnie kosztował. Napewno nie przed całkowitą naprawą czarnucha.
Kiepuczi czy masz możliwość przesyłki do Polski takich lekkich drobiazgów w rozsądnych cenach? Czas przesyłki jest dla mnie drugożedną sprawą. Może kiedyś zrobimy deal???
Pozdro
LG |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2007, 12:13
|
|
|
leszek_g i jak z tym czujnikiem?
Znalazłeś go może? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 07-10-2007, 19:45
|
|
|
ja moge sciagnac ale nowy |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2007, 23:46
|
|
|
Dzisiaj zdemontowałem czujnik położenia wału korbowego i okazało sie ze jest pękniety... prawdopodobnie to jest przyczyną żucenia palenia mojego ecli...
A jak przestawiam czujnik położenia wałka rozrządu to tylko daje błedne info dla kompa i dlatego wskakuje na 4 gary...
Mam nadzieję że to ta usterka bo juz mi ręce opadają...
Wielki ukłon dlaleszek_g, za info o tym czujniku bo myślałem ze jest tylko jeden
I jeszcze sprawa do kiepuczi,
Za ile byś mi załatwił taki czujnik położenia wału korbowego?
rok eclipse 95 silnik 420A
numer z tego czujnika :
377
47810
i taki mniejszy biały:
0854 |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 08:41
|
|
|
Ciesze sie, że mogłem pomóc.
A tak przy okazji to czy przy niepalącym silniku miałeś iskrę na świecach? Ja nie mam. Daje mi to do myślenia.
Jak bedziesz zamawiał czujnik to zamów go z nową wtyczka bo nowy czujnik bedzie na 99% miał inne wsówki czujnika-zamiast okrągłych płaskie albo na odwrót, nie pamiętam. Tak miałem z moim nowym czujnikiem. Bedziesz musiał przerobić końcówke instalacji, dostęp jest po prostu fantastyczny...
LG |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 08-10-2007, 16:05
|
|
|
czujnik jakies 450 |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 17:59
|
|
|
Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/ |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 08-10-2007, 18:39
|
|
|
Cizes napisał/a: | Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/ |
apropos - konia to zabija już kilkanaście V
To co z tym czujnikiem położenia - wymieniłeś już? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 20:25
|
|
|
nie nie wymieniłem jeszcze
Zczytałem błedy ECU i wyszlo mi 12, 35, 55
gdzie to mozna znaleść co to oznacza?
Byćmoże żle odczytałem ale nie było dlugich i krótkich tylko jednakowe mrugnięcia i długie przerwy miedzy nimi... Pierwsze mrugniecia czytałem jako dziesiątki a drugie jako pojedyncze liczby itd. |
|
|
|
 |
leszek_g [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2007, 12:37
|
|
|
Nie wiem jak w Twojej bryce ale w moim czarnuchu kody świetnie sczytuje sie po zatańczeniu kluczykiem w stacyjce. Pewnie sczytałeś je tak samo. Znaczenie kodów dla mojego samochodu to:
12 - means the battery was removed within the last 50 cycles-czyli odłączałeś bateryjkę
35 - Open or shorted condition detected in the radiator fan high or low speed relay circuits czyli brak połączenia lub zwarcie w elektryce wentylatora chłodnicy
55 zawsze na końcu oznacza koniec sczytywania błędów.
Ściąga z kodami:
http://asog.net/content/view/23/25/
Ostatnio wyczytałem w necie, że awaria przekaźnika ASD objawia sie podobnie jak uszkodzenie czujnika położenia-warto go sprawdzić. Jest to drugi od lewej pasażera strony. Pierwszy jest do pompy paliwa. W stanach nowy przekaźnik kosztuje $20+. Nie wiem ile u nas Uniwersalne Boschowskie 30Amp też będą pasować. Ja jestem na wyjeździe sprawdze swojego za dwa tygodnie.
POZDRO
LG |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2007, 21:20
|
|
|
leszek_g, Poszukaj tego czujnika jak dasz rade... nawet odkupie go od ciebie jak jest dobry |
|
|
|
 |
|