rozrząd 6A12 |
Autor |
Wiadomość |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15-10-2007, 21:11 rozrząd 6A12
|
|
|
WITAM
Mam taki pytanie co trzeba najlepiej wymienic przy wymianie rozrządu i czy konieczna jest wymiana napinacza hydraulicznego czy tylko rolek ?
który pasek polecacie ?
PASKI
Z GóRY DZIEKI |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-10-2007, 21:29
|
|
|
pasek rozrządu - SUN lub MITSUBOSHI
pasek wspomagania
pasek alternatora
rolki
napinacz hydrauliczny
pompa wody |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2007, 21:36
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | pasek rozrządu - SUN lub MITSUBOSHI
pasek wspomagania
pasek alternatora
rolki
napinacz hydrauliczny
pompa wody |
Popieram, jak robić to komplet |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-10-2007, 22:01
|
|
|
Ja teraz robiłem jak wyzej ale bez napinacza hyd, za to uszczelniacze zmieniłem, koszt niewielki 12zł/szt NOK u Japaneze,
Pasek SUN 200zł
Pompa GMB 200zł
Rolki kOYO chyba 57 i 63zł
Paski wpsomagania i klimy kupiłem w Intercars i dałem 28zł za obuydwa - Contitech |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 17-10-2007, 12:43
|
|
|
Witam
Rok temu wymieniałem rozrząd przy 178 tyś km
Pasek 200
pompa 200
2 rolki 128
napinacza nie zmieniałem
za robociznę zapłaciłem 300zł
Moja rada znajdz renomowany zakład z mechanikami z powołania a nie przypadku,
bo w tych silnikach wymiana jest trudna ze względu na konstrukcję i dostęp do rozrządu
Bierz rachunek i gwarancję na robociznę.
Gdzieś na necie jest pdf z budową własnie tych silników warto poszukać
Pozdrowionka Tomek
[ Dodano: 17-10-2007, 12:46 ]
Szukałem mam tego pdf-a jak ni znajdziesz to daj znać
Pozdrowionka Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 17-10-2007, 12:48
|
|
|
Popieram Tomka co do wykonania usługi. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 17-10-2007, 18:05
|
|
|
dzieki ja mam pierwszą wymiane-samochód chodz 1996 rok ma dopiero 95tys przebiegu
takze wymienie tylko paski i rolki chyba zeby cos wynikło po zdjęciu paska
a warsztat jak najbardziej fachowy robili mi kiedys silnik w bmw po tym jak pasek strzelił
jeseli mozesz daj link do tego pdf. bo ja mam w sumie cos ale nie zabardzo jest tam widoczny rozrząd
pozdrawiam
ps. a co sądzicie o pasku getsa - w focie mają go za 250 zł |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 17-10-2007, 20:04
|
|
|
Ja bym wymieniał wszystko. Ileż można zaoszczędzić na samym napinaczu, skoro reszta i tak będzie wymieniona. Jak raz na kilka lat wymienisz wszystko to raczej rozejdzie sie po kosztqach, a tak wytrzyma ale jest zawsze mały procent ze nie wytrzyma i remoncik gotowy, skoro robiłeś juz silnik po pasku w BMW to wiesz ile takie coś kosztuje. A chciwy zawsze traci dwa razy |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20-10-2007, 14:48
|
|
|
Dzięki wszystkim
a czy mógłbym się dowiedziec gdzie to mogę dostac :
pasek Mitsuboshi ,rolki i paski klinowe ?
bo albo nie wiem gdzie to szukac albo w tych sklepach internetowych pasek rozrządu rok prod. rodz silnika to max ilosc wiadomosci - a jak wiadomo producent producentowi nierówny.
z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam
PS. szukam jeszcze gum przedniego drążka stabilizatora:) |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 20-10-2007, 15:00
|
|
|
Tak jak powyżej pisał Marcino do Japaneze.
Malik Auto-Części
tel:(042) 215-44-02 , 0602-224-584
pytaj o wszystko. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23-10-2007, 20:33
|
|
|
Wszystko zamówione u Japaneze
chyba najtaniej w kraju
teraz tylko czekać na częsci
dzieki Mitsumaniaki
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 18:35
|
|
|
witam. dołącze się do tematu bo też mam zamiar zmieniać rozrząd. czy w E55A też występuje napinacz hydrauliczny??pozdrawiam |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-12-2007, 19:21
|
|
|
Lukasey napisał/a: | . czy w E55A też występuje napinacz hydrauliczny?? |
Tak występuje. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 22:22
|
|
|
no to ładny wydatek mnie czeka:/ |
|
|
|
 |
|