Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] ~Brak iskry na dwóch cylindrach:(pomnocy:(!
Autor Wiadomość
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2007, 20:29   [2G 95-99] ~Brak iskry na dwóch cylindrach:(pomnocy:(!

Witam mam eclipse 2.0 16V DOHC 4G63 1996r nowy model!Nio i mam taki problem że auto nie chodzi na wszystkie cylindry a mianowicie na 1 i 4 niema iskry czyli na jednej cewce i tak sprawdziłem cewke jest sprawna itp i doszedfłem do modułu i stwierdziłem że niema z niego wyjścia na drugą cewke!zakupiłem moduł lecz po założeniu problem dalej nie rozwiązany moduł jest używany ale podobno sprawny i teraz juz sam nie wiem czy mam reklamować moduł czy szukać usterki gdzie indziej!prosze o pomoc!z góry dziękuje za wskazówki może ktoś miał juz taki problem!
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 22-11-2007, 22:50   

zastanawia mnie tylko jedna rzecz, jak znalazles modul zaplonowy w Eclipse jak czegos takiego tam nie ma. NIE MA poprostu pomyliles kolego silniki. Powodzenia.
 
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 13:10   

to powiedz mi kolego czego może to być przyczyną mój problem??
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 23-11-2007, 15:58   

cewka albo tranzystor mocy, jesli te elementy sprawdzisz i sa OK, to zerknol bym na czujnik polozenia walkow rozrzadu jesli to 1g
 
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 17:10   

oki sory to może sie nazywa tranzystor mocy ale sytuacja wygląda tak że cewka na 100%oki a ten power tranzytor już zamieniałem na dwa inne i dalej to samo a po odłączeniu czujnika wałków wogóle niema iskry!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2007, 23:22   

piotrektoyota, spróbuj podmienić od kogoś kompa na próbe, jest duże prawdopodobieństwo że Twój zmarł. Pre dni temu kolega Tanaka miał taki sam problem, winny okazał się być ECU.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
tanaka 
Forumowicz

Auto: eclipse 2.0 G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 39
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 24-11-2007, 17:17   

Adaho_krak napisał/a:
piotrektoyota, spróbuj podmienić od kogoś kompa na próbe, jest duże prawdopodobieństwo że Twój zmarł. Pre dni temu kolega Tanaka miał taki sam problem, winny okazał się być ECU.


bylo tak padl komputerek, tez brak iskry na 1-4 lub czesem slaba iskra

pozdro
_________________

 
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 13:00   

Nio to wygląda na to że to jedyna rzecz której jeszcze nie wymieniłem!tylko fachowcy którzy byli u mnie na warzsztacie uznali że to ten power tranzystor!może znacie kogoś tu z okolic śląska kto miałby taką eclipe??bo niemam od kogo podmienić!ale mam znajomego który naprawia komp samochodowe ale niewiem czy da się usunąć tą usterke!a jak można zdiagnozować że to komputer??bo teraz sytuacja wygląda tak po przekręceniu kluczyka w pozycje zapł.po chwili gaśnie check engine i poduszki zapali idzie chwilke na dwa tak ok 10 sek i po chwili zapala się kontrolka check i gaśnie!i tak cały czas!
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 25-11-2007, 13:11   

wyglada to nie na tranzystor ani cewke ale na czujnik polozenia walkow albo wlasnie ECU.
 
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 13:35   

Nio czujnik położenia wałków raczej oki bo po odpieciu wogóle niema iskry power tranzystor to już tzreci montowałem:( i dalej lipa!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2007, 21:05   

Jeśli chodzi o podmiankę kompa to wejdz na zaprzyjaźnione forum MEKP i tam jest spora ekipa ze śląska i pewnie pomogą :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 22:21   

Witam ponownie chłopaki sytuacja przedstawia się tak że elektryk po oględzinach stwierdził że albo jest padnięty procek w kompie albo jest źle ustawiony rozrząd :| i w pzrypadku tego autka podmiana kompa nie wchodzi w gre ponieważ w aucie jest imobilaizer i na nowym kompie nie zapale wogóle auta :cry: co moge jeszcze w takiej sytuacji zrobić może ktoś z was wie kto mógłby mi to zrobić??wtyczka diagnostyczna to OBDII więc z komunikacją niema problemów ale niema żadnych błędów!
 
 
mlodygst
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 17:58   

kolego mialem identyczny problem i sie okazalo ze czujnik polozenia walka rozrzadu umarł. Czasami tylko udalo sie podpalic na 4 a potem to juz wogole kaplica i tak samo nie mialem na zewnetrznych cylindrach iskry. Ja mam rocznik auta 95 ale z tego co mi sie obiło o uszy to 95 i 96 mialy po 2 czujniki (walu i walka rorzadu) i jak padnie jeden to sie wlasnie tak dzieje i ciezko zdiagnozowac.
 
 
piotrektoyota
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 18:53   

Cześć wam dalej walcze z problemem i niewiem już co drugi elektryk rozłożył ręce :( Nio i widze że kolega młodygst miał też taki problem prośba do niego daj mi jakiś nr kontaktowy do siebie może byś mi coś pomógł swoją wiedzą??albo kogoś kto by to pewnie zdiagnozował??
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 27-11-2007, 18:58   

przeciez pisalem ci ze to pewnie czujnik polozenia walkow a ty swoje
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.