Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: e-gen
26-02-2008, 09:11
hyundai scoupe-falowanie obrotów!
Autor Wiadomość
Boomer
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 00:09   hyundai scoupe-falowanie obrotów!

Witam!
Znalazłem to forum z myślą, że ktoś bedzie potrafił mi pomóc. :)
Mam hyunadia scoupe 1.5LS 88KM z 93r. i mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, a także z szarpaniem podczas jazdy tak do 3tys. obrotów. Po przekroczeniu tego progu silnik pracuje normalnie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-02-2008, 17:03   

Boomer napisał/a:
z szarpaniem podczas jazdy tak do 3tys. obrotów
Na początek wymiana świec. Poza tym wyczyszczenie przepustnicy i po tym regulacja wolnych obrotów.
 
 
Boomer
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2008, 18:29   

Wymieniłem świece jesienia i nic nie pomogło! Przepustnicy nie czyściłem, ale wydaje mi sie ze może to być wina silniczka krokowego... Tylko zastanawiam się czemu występuje szarpanie na rozgrzanym silniku tak do 3tys. obrotów. Bo na zimnym silniku pracuje normalnie i nie ma zadnego szarpania.
 
 
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-03-2008, 18:24   

poszukaj na forum szukajką falowanie obrotów .......... jest mnóstwo odpowiedzi ....... mozesz też kupic spray kontakt do styków i psiknąć we wttyczki krokowego , regulatora przepustnicy,wtrysków....mnie pomogło
_________________

 
 
 
Boomer
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2008, 09:32   

Z tego co czytałem na forum to przyczyna szarpania może być zanieczyszczona przepustnica lub uszkodzony silniczek krokowy. najpierw zajme sie przepustnicą :) ! a jesli to nie pomoże to przejde do wymiany silniczka krokowego.
Dzieki za porade... Pozdrawiam
 
 
Cendra
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2008, 10:03   

Sprawdź kopułke, ja wymieniłem swoją było chwile dobrze, ale później znowu to samo, zauważyłem, że dostaje się do niej olej :( trzeba wymienić oring, tylko nie wiem jaki, jeżeli ktoś może pomóc to bardzo bym prosił... Można to wymienic samemu :?: Scoupe 1.5 LS 93r. 1.5 12v bez turbo
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-03-2008, 19:34   

Cendra jak olej leci do kopułki a nie na zewnątrz silnika to musisz wymienić simmering w środku w aparacie a nie oring. Z tym może być problem, tzn. z dostaniem odpowiedniego simmeringu, jeśli wymiary będą "po przecinku".
 
 
Cendra
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2008, 23:16   

Musze się dokładniej przyjrzeć, ale na pewno jest olej na brzegach (nowej) kopułki :( Mam nadzieję, że to ni będzie ten simmering, jak go nie dostanę to pewnie będę musiał kupić cały aparat :(
Jeszcze sprawdzę kable... Troche cienko u mnie z kasą teraz i wolałbym nie wydawać kasy niepotrzebnie, a wiadomo jak jest z kablami WN, pełno bubli... Jak dobrze sprawdzić kable :?: Podobno trzeba pryskać wodą słoną :?:

edit: Czy powinno być tak, że taka okrągła blaszka pomiędzy aparatem a palcem rusza sie swobodnie jak zdejmę kopułkę :?: Jak zakładam kopułkę to staram się ją przyciśnąć, ale cholera wie czy to dobrze siedzi :( spróbuje zrobić zdjęcia...

[ Dodano: 06-03-2008, 16:36 ]
Na forum HFP na Motonews.pl dostałem taka odpowiedź, może ktoś potwierdzić :?: Tak jakoś chce się upewnić...
http://motonews.pl/forum/...207893&c=89&f=7

[ Dodano: 06-03-2008, 20:11 ]
fotki aparatu zapłonowego na www.cendra.fotosik.pl
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-03-2008, 19:43   

Cendra napisał/a:
Jak dobrze sprawdzić kable Podobno trzeba pryskać wodą słoną
Tak, jak będzie ciemno. Jak zobaczysz niebieskie iskierki skaczące po kablach i dodatkowo spadną obroty to kable do wymiany. Kup kable NGK to prawdopodobnie nie trafisz bubla.
Cendra napisał/a:
Czy powinno być tak, że taka okrągła blaszka pomiędzy aparatem a palcem rusza sie swobodnie jak zdejmę kopułkę
Tak. Ona chroni przed wilgocią i dodatkowo uszczelnia połączenie kopułka-korpus aparatu. Musisz ją ułożyć na swoje miejsce i docisnąć kopułką.
Cendra napisał/a:
Na forum HFP na Motonews.pl dostałem taka odpowiedź, może ktoś potwierdzić
zuzia2004 dała bardzo dogłębną i szczegółową odpowiedź. Ja niestety nie znam wewnętrznej budowy aparatu zapłonowego.
 
 
Cendra
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 00:09   

a do komputera zaglądałeś? wymiana kondensatorów to mały a może się bardzo opłacić.

[ Dodano: 21-03-2008, 16:29 ]
Nie, ale podobno w modelach po liftingu już nie ma problemu z kondensatorami... W elektronice jestem zielony, więc i tak nie ja musze zajrzeć do komputera...
Powiedzcie mi z jakimi silnikami Mitsubishi identyfikować moje Scoupe? Chodzi mi o oznaczenie symbolami np: 4G92 :?:
Ostatnio zmieniony przez e-gen 21-03-2008, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 23-03-2008, 09:07   

4G15 z dwunastoma zaworami
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Cendra
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 14:53   

Czy do mojego silnika pasuje silnik krokowy z jakiegoś Mitsubishi :?: Chodzi mi o to, żebym miał większe pole manewru przy kupnie...
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 30-03-2008, 21:55   

Mam s-coupe z 95 roku do rozbiórki silnik 1,5; jeżeli interesowały by cię jakieś części to daj znać.
 
 
 
Cendra
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 22:55   

Gdzie kupić dobre kable NGK :?: Chodzi mi o taki komplet 5 szt
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-03-2008, 23:09   

- ASO Hyundaia (pewnie z 250 zł)
- hurtownie motoryzacyjne
- allegro
- Japanzez czyli: Malik Auto-Części
tel:(042) 215-44-02 , 0602-224-584 nick allegro: japaneze
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.