Przesunięty przez: swinks_UK 12-04-2009, 18:52 |
dlaczego wersje VR4 maja swiatlo przeciwmgielne w zderzaku? |
Autor |
Wiadomość |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-06-2008, 14:18 dlaczego wersje VR4 maja swiatlo przeciwmgielne w zderzaku?
|
|
|
co sie dzieje z tym w lampach? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-06-2008, 14:41
|
|
|
przepraszam, teraz dopiero zauwazylem, ze zabraklo jednego slowa: tylnym:)
chodzi mi o tylny zderzak, widze ze wersje vr4 maja tam wmontowane pojedyncze przeciwmgielne |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-06-2008, 15:50
|
|
|
hmm, u rocha rzeczywiscie nie ma, ale w wielu jest-myslalem, ze moze "stop" jakis podwojny czy cus... |
|
|
|
 |
Wiktor
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 331 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-06-2008, 16:59
|
|
|
a czy to jest oryginalne swiatlo przeciwmgielne? bo chyba w japonii tak jak i w usa nie ma wymogu lamp przeciwmgielnych |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-06-2008, 18:42
|
|
|
Przerabiane sa w UK bo w Europie jest wymagane |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-06-2008, 08:11
|
|
|
Krzys napisał/a: | Przerabiane sa w UK bo w Europie jest wymagane |
Dokładnie.
Te auta co były ściągane indywidualnie z Japonii mają dorabiane przeciwmgielne tylne, bo w JP nie ma tego światła w lampach w ogóle. By spełniały specyfikacje EU to wstawiany był włącznik świateł w kabinie, prowadzona wiązka, no a na końcu albo tylne lampy przerabiane, albo prościej osobne światełko w zderzaku.
Oficjalny import Ralliarta miał już zrobione przeciwmgielne tak jak Galanty z EU (pstryczek podwójny, wiązka i lampy). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 18-06-2008, 11:01
|
|
|
czyli zagadka wyjasniona, dzieki:) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-08-2016, 09:59
|
|
|
A ja mam pytanie o podwójne halogeny przednie z VR-4 po lifcie. Czy ktoś wie w jaki sposób jest rozwiązane doświetlanie zakrętów w tych halogenach (w jaki sposób są załączane)? Co jest potrzebne do instalacji tego bajeru? Może ma ktoś schemat elektryczny? Pytam, ponieważ jestem ciekawy czy szło by zamontować takie doświetlanie do Galanta Avance w wersji EU, czyli montuję podwójne halogeny i co jeszcze? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-08-2016, 10:25
|
|
|
Jakbyś chciał zastosować doświetlenie tylko po włączeniu kierunków to pewnie wystarczył by jakiś przekaźnik i sygnał sterujący z łopatek przy kierownicy.
Trochę gorzej jak by doświetlenie musiał działać przy skrętach kierownicy na górskiej serpentynie.
Poszukaj w google pewnie są jakieś gotowe moduły . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-08-2016, 10:52
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Poszukaj w google pewnie są jakieś gotowe moduły | Znalazłem: http://allegro.pl/doswiet...6307893091.html Dodatkowo ma jeszcze "Coming home", który też od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Tak będzie najlepiej zrobić. Bizi78 napisał/a: | Trochę gorzej jak by doświetlenie musiał działać przy skrętach kierownicy na górskiej serpentynie. | W sumie nie jeżdżę po takich drogach, no i w oryginale czegoś takiego nie ma, więc spoko. Oczywiście myślę o podłączeniu tego pod kierunkowskazy.
Swoją drogą jak to działało w oryginale w VR-4? Też na kierunkowskazy? |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-08-2016, 01:03
|
|
|
Muszą być włączone światła mijania i włączony kierunkowskaz.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-08-2016, 15:35
|
|
|
Chyba łatwiej będzie to podłączyć przez ten moduł z linku powyżej. Dzięki Grid. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-09-2016, 14:38
|
|
|
Myślę, że ten moduł będzie ok. Ale warto podłączyć też czujnik prędkości żeby np przy zmianie pasa na auostradzie nie włączał tego doświetlania.
Patent fajny, jak już masz te podówjne halogeny, to warto to zrobić jak należy. |
|
|
|
 |
|