Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Chłodzenie
Autor Wiadomość
prgTW
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2008, 19:02   [C52A 1.5] Chłodzenie

Witam,

Mam problem z przegrzewającym się silnikiem. Dwa dni temu płyn w chłodnicy już się gotował, wskazówka była na czerwonym. Nie znam się na samochodach ale wnioskuję, że termostat jest sprawny skoro gorący płyn trafia do chłodnicy, pompa tak samo. Zauważyłem że mimo dużej temperatury nie załącza się wiatrak na chłodnicy. Zdjąłem go z kolegą - są do niego doprowadzone dwa konektory, jeden z czujnika z chłodnicy (podejrzewam że jakiś bimetal czy coś podobnego), który ma tylko zwierać i puszczać prąd przez wiatrak gdy temperatura wzrośnie, drugi konektor powinien mieć napięcie z akumulatora - tak mniemam. Sam wentylator się kręci, ale sprawdzając napięcia na konektorze nie widzę tam w ogóle +12V. Bezpiecznik od wentylatora sprawny.

Moje pytania:
- czy dobrze rozumiem, że na konektorze do wiatraka +12V powinno być cały czas?