 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
GDi vs. DiD |
Autor |
Wiadomość |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-07-2008, 10:28
|
|
|
slo_mo napisał/a: | ale jako Mitsumaniacy dbamy przecież o nasze auta |
ale nie zawsze mozna kupic samochod od Mitsumaniaka
slo_mo napisał/a: | Herezje Panowie |
skoro piszesz ze herezje napisz dlaczego??
Piszesz silniki GDI sa czułe na paliwo...Ten silnik nawet w malej czesci nie jest tak wrazliwy na jakosc paliwa jak silnik Diesla ! Tu mozesz zatankowac slaba benzyne a auto pojedzie, zdecydowanie odwrotnie jak w dieslu...
A paliwo w dieslu to tylko jeden z czynnikow...
Poza nim 3eba pamietac o kosztach serwisu i napraw. Ktos kto kupuje np. Skode Fabie 1,9 TDI liczy zapewne na to ze eksploatacja bedzie kosztowala grosze, bo przy spokojnej jezdze auto spali niewiele ponad 4l/100km... Jednak nie ma swiadomosci, ze jedno tankowanie "falszywego" oleju napedowego moze skonczyc sie naprawa kosztujaca kilkanascie tysiecy zlotych (4 pompowtryskiwacze po 2550zl kazdy plus robocizna...) A w koncu to tylko popularne male niezbyt drogie auto....Im samochod bardziej "luksusowy" tym kosztu ofcorz sa wyzsze...
Mozna oczywiscie optymistycznie zalozyc ze zawsze uda nam sie tankowac dobre paliwo. Jednak nawet w tym przypadku katalog potencjalnych problemow jest zastraszajacy: poczatkowo od defektow turbosprezarek wynikajacych czesto z niewlasciwej eksploatacji a skonczywszy na problemach z przeniesieniem napedu. Znane sa usterki przedwczesnego zuzycia sprzegla, uszkodzone przeguby,pekajace kola zamachowe czy tez rozpadajace sie skrzynie biegow. Wine za to ponosi moment obrotowy ktory np. w dzisiejszym zwyczajnym Peugeocie 307HDI 2,0 16V dysponuje 320Nm takim jak w Ferrari 348 z 1989roku. Mala przekladnia i sprzeglo upchniete pod maska kompaktowego samochodu znosza obciazenia jak w rasowym super samochodzie.
W przypadku awarii diesla 3eba sie liczyc z wysokimi kosztami napraw. Konstrukcja silnikow jest skomplikowana, a ich czesci musza spelniac wyzsze wymagania niz ma to miejsce w silnikach benzynowych. Dlatego m.in. sprzeglow w dieslu moze byc dwa razy drozsze niz w silniku benzynowym. Cala pompa wtryskowa-koszt nawet 20 tys zl a jeden wtryskiwacz do systemu Common-rail kosztuje ponad 2000zl i nie mowie tu o najnowszej chyba juz 3ej generacji systemu Common Rail
Owszm zgodze sie ze diesle KIEDYS byly nie do zajechania..ale te czasy minely bezpowrotnie. Jak juz napisalem wczesniej kiedys z jednego litra "beczka" wykrecala 27KM a teraz producenci wyciskaja 2-3razy wieksza moc i 3-4 razy wiekszy momen obrotowy. Kiedys silniki diesla byly super malo wysilone, a to byla gwarancja sukcesu dlugowiecznosci...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 14:40
|
|
|
Wiedziałem, że zwolennicy GDI poczują się deko obrażeni
Macie rację, więc metodą eliminacji (i idąc na kompromis) zostaje tylko jeden polecany silnik - 1.6 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 14-07-2008, 14:42
|
|
|
slo_mo napisał/a: | Osobiście polecałbym silniki (1.3 jest za słaby, a 1.8 GDI wrażliwy na jakość paliwa):
- 1.9 DID diesel
- 1.6 benzin
Jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą to jest na pewno wyżej niż w normalnych osobówkach - moja piękniejsza połowa (która była motorem napędowym zakupu) bardzo dobrze czuje się w MSS. | Ewentualnie 1,8 Mpi 112 KM, ale on jest montowany chyba dopiero od 2003 lub 2004 roku.
A co do herezji na temat diesla to wystarczy poczytać nasze forum żeby się zorientować że bardziej wymagający i kapryśny jest GDi
Jakbym miał kupić coś innego niż DiD to byłby to zapewne 1,8 MPi z sekwencyjną instalacją gazową.
[ Dodano: 14-07-2008, 14:45 ]
Robson86 napisał/a: | Piszesz silniki GDI sa czułe na paliwo...Ten silnik nawet w malej czesci nie jest tak wrazliwy na jakosc paliwa jak silnik Diesla | O czym ty piszesz ? Diesel też pojedzie na słabym paliwie tylko zbyt duża zawartość parafiny lub siarki może go zatrzymać. Dodatkowo diesel dużo dłużej pojeździ na gorszym oleju niż jakiekolwiek GDi
Diesel jest czuły na szlam, który w rzadnym wypadku nie powinien nosić miana paliwa. Ale na takim szlamie GDi też nie pojedzie |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-07-2008, 18:05
|
|
|
cns80 napisał/a: | O czym ty piszesz ? |
No chlopie ja mam GDI od kilku lat, a nie Ty, wiec chyba moge sie o nim wypowiedziec wiecej niz Ty nieprawdaz??
I zapewniam Cie ze kompletnie nic sie nie dzieje! Do tej pory nawet pod maske nie zajrzalem !!
cns80 napisał/a: | Dodatkowo diesel |
dobrze to ujales Diesel!! Wolnossacy diesel ...a nie turbo diesel z pompowtryskiwaczami albo nowoczesnym systemem Common-rail. Z reszta nie kluc sie ze mna tylko pojedz i pogadaj sobie np z serwisem Peugeota, Renault czy VW (Touran 2,0 TDI DSG) i z nimi sie mozesz poklucic...
cns80 napisał/a: | Dodatkowo diesel dużo dłużej pojeździ na gorszym oleju niż jakiekolwiek GDi |
oj na oleju to na pewno dluzej pojezdzi
Ale powaznie mozna bronic swojego ale bez przesady twierdzisz ze jak wlejesz do Diesla zly olej napedowy to dluzej pojezdzi niz gdy wlejesz do GDI zla beznyne To sa dopiero herezje ale przynajmniej smieszne
Nastepna sprawa jesli zatankujesz slaba benzyne do benzyniaka to samochod moze ci zgasnac zaczac szarpac...w dieslu po jednym zatankowaniu takiego oleju moga odmowic kosztowne elementy silnika...
Napodsumowanie dodam ze byl kiedys temat Benzyna vs Turbo Diesel...a te kilka postow do niego pasuja jak ulal. Facet chcial porady wiec koncze ta ...rozmowe na te tematy
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
mitch [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 20:28
|
|
|
No cóż, wiadomo, ilu polaków, tyle opinii To wtrącę i swoje 3 grosze. Moim zdaniem, to zależy do czego będzie wykorzystywane auto. Ja mam 1,9 DID, który poza jedną awarią pętli immobilizera (o której zresztą jestem teraz już przekonany że na 99,9% spowodowałem sam podczas wymiany żarówek w tablicy licznika), po zrobieniu 40 tys. w ciagu roku nie odmówił posłuszeństwa. I jestem zachwycony. Pali mi średnio 6,2 - 6,3 na 100 km/h przy prędkościach przelotowych 140-160 km/h. Fakt, olej i filtry zmieniam regularnie. Jestem zachwycony elastycznością i kulturą pracy silnika - porównanie do P 307 2,0 HDi oraz Astra III 1,7 również w dieslu wypada zdecydowanie na korzyść MSS, brak szarpania przy załączaniu turbo i ogólnie większa płynność jazdy. Niemniej, do jazdy po mieście (albo przy małym kilometrazu) brałbym 1,6 w benzynie - tańszy zakup, diesel nigdy się nie zwróci (w końcu cena PB i ON już jest taka sama, pozostaje tylko różnica na spalaniu). Co do kosztów wtrysków rzędu 2 kafle za jeden - między bajki włożyć. Zwłaszcza do MSS. Prawda jest taka - większość awarii diesli wynika z głupoty bądź niewiedzy użytkowników. Tankowania w diabli wiedzą jakich stacjach, bo taniej o 5 gr. Zapieprzania po trasie, a potem wyłączania silnika w biegu. W ten sposób znajomy w ciągu 50 tys. wymieniał 3 razy turbinę. Ale on to robi z premedytacją
Mój drugi samochód ma 2,2 w benzynie. I też jeździ. Choć chciałem diesla - kupiłem benzynę z dobrych rąk, bo byłem pewien samochodu.
Resumując, używka to niestety loteria, benzyna znacznie zmniejsza ryzyko wpakowania się na minę, ot co. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2008, 21:07
|
|
|
Robson86 napisał/a: | cns80 napisał/a: | O czym ty piszesz ? |
No chlopie ja mam GDI od kilku lat, a nie Ty, wiec chyba moge sie o nim wypowiedziec wiecej niz Ty nieprawdaz??
I zapewniam Cie ze kompletnie nic sie nie dzieje! Do tej pory nawet pod maske nie zajrzalem !!
cns80 napisał/a: | Dodatkowo diesel |
dobrze to ujales Diesel!! Wolnossacy diesel ...a nie turbo diesel z pompowtryskiwaczami albo nowoczesnym systemem Common-rail. Z reszta nie kluc sie ze mna tylko pojedz i pogadaj sobie np z serwisem Peugeota, Renault czy VW (Touran 2,0 TDI DSG) i z nimi sie mozesz poklucic...
| oj słabe marki przytoczyłeś, bo oni mają problemy z samochodami tak czy siak, bez różnicy czy to diesel czy benzyna
ale jakby nie patrzeć dobrze gadasz - nowoczesny diesel to za dużo problemów na głowie, chyba, że ktoś ma czas, chęci i pieniądze:) |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-07-2008, 21:14
|
|
|
W GDI jeśli już masz pecha i coś się dzieje to w tej kolejności - lista od najdrobniejszych do najcięższych spraw:
- czyszczenie przepustnicy (falowanie obrotów)
- sypnięty krokowiec w niektórych przepustnicach tych bez linki (falowanie obrotów)
- hydraulika kasowania luzu zaworowego (klekotanie zaworów)
- pompa paliwa wysokiego ciśnienia (brak mocy i duszenie się na wyższych obrotach)
po dwóch latach bytności na forum zdaje się to najważniejszymi usterkami o ile już występują |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-07-2008, 22:31
|
|
|
xjacobs napisał/a: | oj słabe marki przytoczyłeś |
TDI slaby przyklad?? hehe ...stary przeciez to jest jeden z najlepszych producentow silnkow diesla ( pol rynku nimi jezdzi)... HDI tez nie od macochy...i uplasowalbym je nawet wyzej niz CDI mercedesa (w modelach sprzed 2002/3roku) ktore sa dosyc awaryjnymi jednostkami...
Pare przykladow wypowiedzi rzeczoznawcow o usterkach silnikow diesla poszczegolnych marek
Na koncu podany przebieg przy ktorym powstala usterka
Peugeot 307 HDI
Dwumasowe kolo zamachowe, nie sprostalo mocnemu silnikowi. W wyniku awarii konieczna byla rowniez wymiana tarczy docisku i lozyska sprzegla. Nawet w okresie gwarancji producent nie zawzse pokrywa koszty takiej naprawy-sprzeglo traktowane jest jako element eksploatacyjny. przebieg 78 299Km (koszt naprawy po gwarancji cena 5242zl)
Wymiana filtra sadzy oraz dodatku paliwowego to w zasadzie nie usterka ale okresowa czynnosc eksploatacyjna. Warto jednak zwrocic uwage na cene tej uslugi-nabywca kupujac diesla liczy w koncu na niskie koszty eksploatacji. Poza tym pierwszy raz dodatek paliwowy uzupelnia sie juz przy przebiegu 66tys km. Usluga nie jest objeta gwarancja, jej cena to 920zl. Oszczedzanie kosztuje przebieg 89 930km (cena naprawy po gwarancji 3480zl)
Turbosprezarka nalezy do stalego repertuaru usterek w mocnych dieslach. Producenci tlumacza takie defekty zanieczyszczeniem oleju oraz nieumiejetnym uzytkowaniem. Trudno zgadnac skad w normalnie serwisowanym aucie mialby (zanieczyszczony olej) sie pojawic. Taka usteka moze spowodowac zniszczenie silnika. przebieg 97 696km (cena naprawy po gwarancji 6200zl)
Renault Laguna 1,9 dci
Awaria turbosprezarki wystapila podczas szybkiej jazdy. Samochod zatrzymal sie w klebach gestego dymu. Trzeba bylo wymienic zarowno turbine jak i interkuler. Firma Renault twierdzi oczywiscie ze to odosobniony przypadek... przebieg 59 740km (koszt naprawy po gwarancji 9100zl)
Silnik przechodzi w tryb awaryjny przyczyn tej usterki nie udalo nam sie ustalic, pomoglo dopiero skanowanie kodow bledow z pamieci sterownika silnika. Niby drobnostka ale uniemozliwia normalna jazde i wymagajaca wizyty w serwisie. Po okresie gwarancji za kazde podlaczenie do komputera diagnostycznego trzeba zaplacic i to calkiem nie malo... W starych dieslach to nam nie grozi, tam nie ma elektroniki...
przebieg 75 200km (koszt naprawy po okresie gwarancji 100-200zl)
Opel Astra III 1,9CDTI Cosmo
pół osie napedowe musza przeniesc w tym acie olbrzymi moment obrotowy, silnik osiaga az 280Nm. Kiedys takie wartosci wystepowaly tylko w autach sportowych lub poteznych limuzynach, teraz klienci oczekuja mocnych jednostek juz w kompaktach. najwyrazniej czesc zastosowana w Oplu nie sprostala temu zadaniu, bo po juz niespelna 44tys km trzeba bylo ja wymienic przebieg 43 976km (koszt naprawy po okresie gwarancji 2700zl)
Wymiana skrzyni biegow: juz po przebiegu ok 50tys km nie budzi zaufania do auta. Mozna oczywiscie przyjac ze samochody bywaja traktowane ostro-ale to nie jest jednak wystarczajace wytlumaczenie. przebieg 47 094km (koszt naprawy po okresie gwarancji 27 500zl)
Audi A6 Avant 2,7 TDI
Najwyrazniej rowniez konkurencja ma problem z zapewnieniem odpowiedniej trwalosci skrzyn biegow. Wszystko na to wskazuje ze nowoczesne turbodiesle sa zbyt mocne dla ukladow przeniesienia napedow i to nawet tych, ktore trafiaja do aut klasy wyzszej. przebieh 25 000km (koszt naprawy po okresie gwarancji 21 500zl)
Toyota Avensis D4-D D-CAT
Symptomami awarii sprzegla byly problemy ze zmiana biegow, ktore pojawily sie juz przy przebiegu 60 tys km. Nawet Toyota uchodzaca za niezwykle solidne i niezawodne auto w wersji wyposazonej w bardzo mocnego diesla moze miec problem y z ukladem przeniesienia napedu. O powaznych awariach ukladu napedowego w wersjach benzynowych jeszcze nie slyszelismy. przebieg 60 826km (koszt naprawy po okresie gwarancji 2000zl)
VW Touran 2,0 TDI DSG
Glowica silnika nie wytrzymala cisnienia panujacego w cylindrach. Pierwszym symptomem usterki byla utrata plynu chlodniczego, ktory przedostawal sie do wnetrza silnika. Diagnoza serwisu: uszkodzenie glowicy, konieczna wymiana. Ceny jak to w dieslu, budzi groze. Przebieg 67 000km (koszt naprawy po okresie gwarancji 6200zl)
przykladow jest jeszcze kilkanascie...
Ja jednak podziekuje za takie niespodzianki...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 15-07-2008, 08:08
|
|
|
Nie będę toczył kolejnej dyskusji o wyższości benzyny nad dieslem. Rozmawiamy tu o silnikach zastosowanych w SS, a nie w VW, Peugeocie czy Zaporożcu.
Ja ze swojej strony ostrzegam (po obserwacjach postów na forum) żeby uważać na GDi, bo sprzedający często ukrywają różne usterki (np. klepiące zawory) i najczęściej dotyczy to właśnie tego silnika.
[ Dodano: 15-07-2008, 08:09 ]
xjacobs napisał/a: | jeżeli nie cyka tzn., że albo silnik jest ciepły, albo facet zalał gnoja gęstym olejem | O właśnie otym mówię |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 15-07-2008, 08:51
|
|
|
Stein napisał/a: | no tak CNS tyle że GDI ma cykać to norma i nie ma się czym przejmować a DiDy nie powinny zaliczać padaki średnio po 150 k | Chcesz dyskusję na temat DiD vs GDi to załóż taki temat. Nie wiem skąd masz dane na temat padaki co 150 tyś km, ale zapewniam Cię że normalnie użytkowany diesel (nawet ten nowy) przejedzie więcej w trasie niż 2 lub 3 GDi. W przypadku użytkowania w mieście też pewnie dłużej wytrzyma, ale nie mam pewności |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 15-07-2008, 11:12
|
|
|
Stein napisał/a: | 2 dni temu u znajomego w 6 letnim trafficu z przebiegiem 160 kkm rozsypała się skrzynia biegów oczywiście Dci | Żeby dalej nie robić OT to tylko przypomnę że DiD to odpowiednik Dti, a DCi to już zupełnie inny silnik
bazkomp, napisz kto będzie jeżdził autkiem, czy w mieście czy w trasach, czy chce ekonomicznie, czy dynamicznie, czy przyjemnie. Czy zamierzasz ciągać cięższe przyczepy, czy wozić box na dachu. Wtedy Ci coś dobierzemy |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 15-07-2008, 15:21
|
|
|
Stein napisał/a: | xjacobs napisał/a: | jeżeli ciśniesz pedał w podłogę, to z oszczędnego GDI zrobi sie etylinożerny wózek...
|
typowa wypowiedz osoby nie mającej żadnego kontaktu z GDI , mój nigdy nie spalił powyżej 9 L na mieście , aktualnie w cyklu mieszanym 50/50% spalanie wychodzi 7,5 L a jeżdżę bardzo agresywnie z nogą w podłodze i obrotach na redline a swego czasu zdarzało się i wyżej ( zdjęty rev limiter ) gdi może spalić więcej jak ktoś nie potrafi nim jeździć , ogólnie silnik nie znosi niskich obrotów jeżeli jezdzisz na 2,5 k i walisz do deski bez redukcji to racja 10 może spalić jakimś cudem | no kontaktu to ja z GDI nie miałem, ale czytałem trochę opinii o tym silniku i takie jak piszę nie należały do rzadkości - racja, zdarzały się i takie, w których było to samo co Ty piszesz |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 15-07-2008, 15:29
|
|
|
Stein napisał/a: | typowa wypowiedz osoby nie mającej żadnego kontaktu z GDI , | Oj bo Ci zaraz przytoczę wypowiedź typowej osoby nie mającej kontaktu z DiDem Zgadnij o kim mówię
Stein napisał/a: | mój nigdy nie spalił powyżej 9 L na mieście | Jakby mój tyle palił to bym go do Wisły zepchnął Jeśli chodzi o jazdę miejską to DID i GDi są bardzo porównywalne, bo nie liczy się tu tak bardzo moc jak moment obrotowy i obroty przy których występuje max. Przy moim stylu jazdy (podobnym do twojego) mi pali tyle co mam w podpisie i żadne GDi mi nie podskakuje Myślałem że ten GDi jest ekonomiczniejszy. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2008, 15:41
|
|
|
cns80 napisał/a: | Przy moim stylu jazdy (podobnym do twojego) mi pali tyle co mam w podpisie i żadne GDi mi nie podskakuje Myślałem że ten GDi jest ekonomiczniejszy. |
Mi w trybie miejskim pali w okolicach 7 l/100 km, za to na trasie spada do 4,4 l/100 km
Swoją drogą też myślałem, że GDI palą mniej....
Odnośnie gazu to odradzam serdecznie kupno jakiegokolwiek auta z już zamontowanym gazem - w takich przypadkach kupuje się kota w worku! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-07-2008, 16:53
|
|
|
Cytat: | GDI po mieście palą od 7L do 9L zależy od kierowcy |
Mój 2.4 GDi w automacie w Wagonie palił 13 - z manualem 10..... (V6 z automatem nie schodzę poniżej 15 ........gazu)
2.4 GDi automat w Galancie pali 12, manal 9-10.....
[ Dodano: 15-07-2008, 16:55 ]
A co do instalacji gazu..... liczy się JAK, a nie za ile |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|