| a ten drazek wciaz luzny po prawej... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |    Wysłany: 15-09-2008, 19:19   a ten drazek wciaz luzny po prawej... |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja mam taki ZONK: 
 w zeszlym roku, gdy chcialem podbic rejestracje na stacji powiedziano mi, ze mam luz na prawej koncowce drazka kierowniczego>pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu (;)), wymieniono mi, wracam na stacje a tam gosc mi mowi, ze mam luz na prawym...ja na to, ze to niemozliwe, bo dopiero co wymienione, ale gosc uparty, wiec wracam do warsztatu
 
 ...panopwie nie wierza, ale sprawdzaja raz,drugi-RZECZYWISCIE, wielkie zdziwienie na buziach, ale przyznali, ze luz jest i za darmo mi znow wymieniaja (tu dwa duze plusy dla tych panow-jeden za przyznanie sie do bledu,drugi za ponowna wymiane gratis)
 
 mija wlasnie rok od tego wydarzenia...i pewnie sie dziwicie, ze ciagne te historie, ale...tak, wlasnie wrocilem ze stacji diagnostycznej bez stempelka,bo...co? LUZ NA PRAWYM...
 
 i moje pytanie teraz: czy to mozliwe zebym mial az takiego pecha i wciaz trafial na wadliwa czesc (wada producenta) czy tez moze byc w zawieszeniu cos takiego, co mi "luzuje" wciaz te prawe koncowki drazka???
 
 czy ktos z was przerabial podobne pierepalki z drazkami?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sampler   Forumowicz
 
  
 Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 08 Gru 2005
 Posty: 2355
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2008, 19:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | A co z lewa ? Takie rzeczy wymienai sie zawsze parami. Gdzies jeszcze masz luz skoro Ci wybija koncowke |  
				| _________________ BYŁY:
 GALANT E34 1.8 TD
 GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
 GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
 Xsara 1.4i
 
 SĄ:
 CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 Peugeot 308 2.0 HDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2008, 19:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | lewej nigdy nie robilem, bo podobno jest ok |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daniel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2008, 12:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jakiego producenta były te końcówki? sprzedaje na codzień cześci samochodowe i widziałem już różne jaja:  sworznie trzymające się w wahaczu na samej gumce itd.
 Jeśli za kazdym razem wkładano ci badziewie to mogło tak być
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2008, 19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie pamietam co to za firma byla, powiedziano mi tylko w warsztacie, ze juz nie zakladaja koncowek tej firmy...moze nie tylko u mnie byly problemy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | danielm777 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2008, 20:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | prawa strona zawsze cierpi bardziej - koło częściej wpada w dziure. ja u siebie też wymieniałem 2 razy prawą i raz lewą.
 Pomjam już fakt ewentualnej kiepskiej jakości części
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Moominek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander III 2.0 benz. CVT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 24 Mar 2005
 Posty: 1002
 Skąd: Legionowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2008, 08:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | przerabiałem, praktycznie co roku prawy leci... wina - polskie drogi i kiepska jakość części zamiennych. W końcu zainwestowałem w firmy 555 i zobaczymy, niebawem przegląd. Nie mniej namacalnie wygląda, że jest OK, auta nie znosi, kierownica wraca po skręcie i nie znosi przy jeździe na wprost. |  
				| _________________ EA5W 2.5 V6 -
  - już nie pali  Oto jego historia   MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
 CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
 CX3A(black) - też ukatrupili...
 OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
 OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2008, 10:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | he he, takich objawow to u mnie tez nie ma i nie bylo, ale na "trzepakach" czepliwy pan kontroler sie dopatrzyl i juz 
 przy czym musze dodac, ze specjalnie na te stacje jezdze bo dosc drobiazgowo auto sprawdzaja
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cuuube [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2008, 11:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | a moze to nie luz na koncowce drazka ...tylko na wyjsciu drazka z listwy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SWEEPER   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlek + Landcrusier +cari
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Sty 2007
 Posty: 102
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2008, 15:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdz maglownice. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2008, 07:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | tez mam zakladany 555 
 a co do innych luzow, mechanik obejrzal dokladnie i nie stwierdzil innych luzow, uczulalem na to szczegolnie, bo to wkurzajaca sprawa...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KamilR10   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant Avance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 29 Mar 2008
 Posty: 791
 Skąd: Okolice Międzyrzecza
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 17:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też mam do wymiany końcówkę drążka kierowniczego z prawej stron . Jakiej firmy polecacie i ile kosztuje taka końcówka.??? |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r  - Sprzedany
 Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 19:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pamiętaj, by wymienić obie strony na raz  . Nie wiem jak w Polsce, ale same końcówki nie kosztują majątku, a i tak po jakimś czasie będą wybite. Moim zdaniem dzwoń do Japaneze po poradę, jakiś rozsądny balans jakości i ceny.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marti   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Paź 2007
 Posty: 877
 Skąd: Brzeg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2009, 22:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | KamilR10 napisał/a: |  	  | Też mam do wymiany końcówkę drążka kierowniczego z prawej stron . Jakiej firmy polecacie i ile kosztuje taka końcówka.??? | 
 
 Osobiście polecam "555". W IC kupisz je po rabatach za 25zł do 35zł/szt. zwróć tylko uwagę na stożek bo czasami sa odstępstwa (jak u mnie).
 |  
				| _________________ 
   
 
 
 --------------------------------------------------------------------------------
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mayer   Forumowicz
 heja banana
 
 Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Gru 2008
 Posty: 39
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2009, 19:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | Pamiętaj, by wymienić obie strony na raz  . .
 | 
 Chyba obie prawe strony...
 Skad ten pomysł ze to zawsze parami sie wymienia??
 Ktos na onecie napisał czy było w TVN Turbo???
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |