Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za panel?
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 20-05-2006, 20:17   Co to za panel?

Co to za panel na środku przed zegarkiem u mnie w tym miejscu jest zagłębienie na COŚ :) (takie tam śmiecie). Jest to z jakiegoś Gala GTi 2.0 z 93' może Shovel bedzie wiedział może ma cos takiego? KLIK
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-05-2006, 20:57   

To je panel sterowania od ECS-a, znaczy się elektrohydrauliczne zawieszenie.
_________________

 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 20-05-2006, 21:06   

Galant E33A GTi 88-92
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-05-2006, 10:40   

No to sie znaczy ze sobie nie zapodam a szkoda myślałem coby TERMOMETR w cosik wpakować to by bardzo fajnie wyglądało :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-05-2006, 17:28   

Gwarantuję, że jakbyś miał sprawny ECS, to nawet byś o termometrze nie pomyślał :)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-05-2006, 20:52   

Ale maciek nie ma ECS-u u siebie. Ten panel wypatrzył na mobilu niemieckim :wink: i chciał zapytać od czego to jest. 8)
_________________

 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2006, 21:06   

Serek napisał/a:
To je panel sterowania od ECS-a, znaczy się elektrohydrauliczne zawieszenie.


pneumatyczne a nie hydrauliczne :)
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-05-2006, 21:11   

Miałem na myśli, że jakby miał ECS i do tego jeszcze w 100% sprawny :)
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-05-2006, 22:35   

Tak wlasnie wypatrzylem na aukcji na ebay'u w Galu GTi u mnie zawiecha zwykla :? i do tego umierajaca. Pewnie koszty takowej b. wysokie wiec nie wchodzi w gre jesli juz to taka jak u Krzyzaka.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2006, 08:17   

Kofi napisał/a:
pneumatyczne a nie hydrauliczne


Czy to zawieszenie takie samo jak w Diamant'ach starych było....?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2006, 14:20   

Co to znaczy w "starych" ?
_________________

 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-05-2006, 19:27   

Sie "koledzy" od nowszych zapomnieli czym jeździli do tej pory :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2006, 23:00   

Serek napisał/a:
Co to znaczy w "starych" ?


To znaczy "nie w nowych".... :mrgreen:
Chodzi mi o modele z początku lat 90'.
A jakby nadal ktoś miał problemy ze skojarzeniem:

Tylko to chyba akurat z końcówki 80.....
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-05-2006, 08:42   

Uważam, że właśnie te auta nadal są najpiękniejsze. Wszystko co nowe jest...nowe. Jest tego dużo i wszystko można z nimi zrobić (np. poddać wszechobecnym modyfikacjom) idąc po najmniejszej linii oporu. Poza tym te auta wcale nie są stare (no może poza latkami) natomiast konstrukcje materiałów wytrzymują więcej niż produkowane obecnie. To poprostu dobra robota.
_________________

 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2006, 13:29   

Krzyzak napisał/a:
Miałem na myśli, że jakby miał ECS i do tego jeszcze w 100% sprawny :)


mission impossible.
osobiście znam jednego galanta GTi ze sprawnym ECSem w stu procentach.. sprawny jest tylko dlatego że 3 lata temu miał założone _nowe_ amory z przodu.
w polskich warunkach nie sądze aby jakiegoś właściciela GTi było stać na utrzymanie ECS'u w pełni sił do dnia dzisiejszego (1 amor = >4000 zł)
a po tym co ja przeszedłem u siebie... no to szczerze mówiąc, wolałbym zamiast kupować dwa nowe amory, wywalić kompletnie cały ECS i kupić sprężyny HR, amory Kayaby AGX i mieć regulacje mechaniczną..

edit:
próbując reaktywować mój ECS spędziłem łącznie około 50 godzin na kanale, wymieniłem praktycznie wszystko, bo wszystko sypało się jedno po drugim - kiedy jedno zadziałało, drugie padło... a zwieńczenie tego wszystkiego nadeszło parę tygodni temu kiedy udało mi się uruchomić ECS tak że nie było żadnych błędów, podnosił się, dopuszczał powietrza itp... działał całe 10 minut. gumy (swoją drogą posmarowane regeneratorami gumy, a na sam koniec wazeliną techniczną) strzeliły na pierwszych wybojach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.