Co to za panel? |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-05-2006, 20:57
|
|
|
To je panel sterowania od ECS-a, znaczy się elektrohydrauliczne zawieszenie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 20-05-2006, 21:06
|
|
|
Galant E33A GTi 88-92 |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2006, 17:28
|
|
|
Gwarantuję, że jakbyś miał sprawny ECS, to nawet byś o termometrze nie pomyślał |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-05-2006, 20:52
|
|
|
Ale maciek nie ma ECS-u u siebie. Ten panel wypatrzył na mobilu niemieckim i chciał zapytać od czego to jest. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-05-2006, 21:06
|
|
|
Serek napisał/a: | To je panel sterowania od ECS-a, znaczy się elektrohydrauliczne zawieszenie. |
pneumatyczne a nie hydrauliczne |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2006, 21:11
|
|
|
Miałem na myśli, że jakby miał ECS i do tego jeszcze w 100% sprawny |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2006, 08:17
|
|
|
Kofi napisał/a: | pneumatyczne a nie hydrauliczne |
Czy to zawieszenie takie samo jak w Diamant'ach starych było....? |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-05-2006, 14:20
|
|
|
Co to znaczy w "starych" ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2006, 23:00
|
|
|
Serek napisał/a: | Co to znaczy w "starych" ? |
To znaczy "nie w nowych"....
Chodzi mi o modele z początku lat 90'.
A jakby nadal ktoś miał problemy ze skojarzeniem:
Tylko to chyba akurat z końcówki 80..... |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-05-2006, 08:42
|
|
|
Uważam, że właśnie te auta nadal są najpiękniejsze. Wszystko co nowe jest...nowe. Jest tego dużo i wszystko można z nimi zrobić (np. poddać wszechobecnym modyfikacjom) idąc po najmniejszej linii oporu. Poza tym te auta wcale nie są stare (no może poza latkami) natomiast konstrukcje materiałów wytrzymują więcej niż produkowane obecnie. To poprostu dobra robota. |
_________________
 |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2006, 13:29
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Miałem na myśli, że jakby miał ECS i do tego jeszcze w 100% sprawny |
mission impossible.
osobiście znam jednego galanta GTi ze sprawnym ECSem w stu procentach.. sprawny jest tylko dlatego że 3 lata temu miał założone _nowe_ amory z przodu.
w polskich warunkach nie sądze aby jakiegoś właściciela GTi było stać na utrzymanie ECS'u w pełni sił do dnia dzisiejszego (1 amor = >4000 zł)
a po tym co ja przeszedłem u siebie... no to szczerze mówiąc, wolałbym zamiast kupować dwa nowe amory, wywalić kompletnie cały ECS i kupić sprężyny HR, amory Kayaby AGX i mieć regulacje mechaniczną..
edit:
próbując reaktywować mój ECS spędziłem łącznie około 50 godzin na kanale, wymieniłem praktycznie wszystko, bo wszystko sypało się jedno po drugim - kiedy jedno zadziałało, drugie padło... a zwieńczenie tego wszystkiego nadeszło parę tygodni temu kiedy udało mi się uruchomić ECS tak że nie było żadnych błędów, podnosił się, dopuszczał powietrza itp... działał całe 10 minut. gumy (swoją drogą posmarowane regeneratorami gumy, a na sam koniec wazeliną techniczną) strzeliły na pierwszych wybojach. |
|
|
|
 |
|