Pajero - czy warto ten egzemplarz ?? |
Autor |
Wiadomość |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 18:12 Pajero - czy warto ten egzemplarz ??
|
|
|
Witak.
Koledzy, doradźcie mi, czy warto się tym interesować:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
czy to możliwe że 2001 rok jeszcze jest w tej budzie?
na co zwracać uwagę przy zakupie tego autka?
i jeszcze jedno: rozrząd tu będzie na pasku czy łańcuchu ?? |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 09-11-2008, 20:00
|
|
|
raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:) |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-11-2008, 20:14
|
|
|
30000 z roku 2001 ??????? coś za tani i tak mi się wydaje że w tym modelu to były silniki 2,5 szkoda że nie ma zdjęcia silnika ale może się mylę Poproś sprzedawcę o dodatkowe foto. Poszukaj na forum ktoś podawał co oznaczają poszczególne cyfry w nr karoserii i przy zakupie będziesz mógł to sprawdzić. Dziwi mnie też wygląd dodatkowych progów,zazwyczaj są z płaską blachą ale to może być jakiś domowy wyrób albo przystosowany do hi-lifa. |
Ostatnio zmieniony przez jawaldek 09-11-2008, 21:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 21:20
|
|
|
chudyone napisał/a: | raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:) |
koleś twierdzi, że wychodziły te roczniki w tej budzie równolegle z nowymi... diabeł go tam wie, ja jestem zielony w tym temacie - jutro jade go ogladać i zobaczy się co to. Dajcie mi jeszcze wiecej wskazówek, na co szczególnie się przyjrzeć. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-11-2008, 21:24
|
|
|
szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam. |
|
|
|
 |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 22:14
|
|
|
jawaldek napisał/a: | szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam. |
nie moge znaleźć oznaczeń vinu ogólnie dla pajero, tylko dla III gen. niestety
interesuje mnie jaki bedzie vin dla tego autka co chce kupić (2.8td) |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 10-11-2008, 12:24
|
|
|
sprawdz dokladnie podluznice przy tylnych i przednich kolach tam gdzie za zaginane bo dosc mocno gnija i tylne blotniki od wewnatrz bo tez rudy sie tam czesto do nich dobiera:) |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-11-2008, 12:51
|
|
|
Podczepię pod ten temat
Również szukam pojarki, tyle, że nieco starszej, koniecznie w automacie, a niekoniecznie w "dyzlu"
Znalazłem coś takiego i miałbym prośbę do kogoś, kto ma coś 4x4 a jest z okolic W-wy, coby w miarę możliwości "luknął" na to Pajero
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6499665.html
Niestety mógłbym to oglądnąć dopiero początkiem przyszłego tygodnia.
Jak Gene wróci z wycieczki to też go poproszę. Może znajdzie chwilę, albo ma kogoś bliżej
[ Dodano: 10-11-2008, 14:36 ]
Już nieaktualne
Chciałem się umówić na obejrzenie tego samochodu, ale okazało się, że wczoraj wieczorem pojarka zmieniła właściciela |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 18:12
|
|
|
Równocześnie z III wychodziły takie:
 |
|
|
|
 |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 19:44
|
|
|
Dzisiaj go "macałem" i jeżdziłem.
Faktycznie, progi i tylna kanapa dorabiane, ponoc był bez tego jak go sprowadzili.
Nie pasuje mi tylko to, że jest to rok 2001, tym bardziej, że według VIN'u wygląda mi na 1999.
Proszę o weryfikację, podaję VIN (zamiast ostatnich pięciu znaków wstawiłem gwiazdki):
JMB0NV260XJ0*****
i jaki jest kod silnika 2.8td w vinie ?
w ogóle poproszę wszelkich informacji jakich dostarcza ten numerek
przekładnia podobno SS4 (tak ma nadrukowane na zegarach)
przypominam, dotyczy:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
jeśli ne zadziała to ten link:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2008, 16:02
|
|
|
Lukas_02, podaj caly VIN na pw to Ci sprawdze co to za cudo. Do bodaj 2004 roku Mitsubishi robilo Pajero w budzie od II-ki. Taki uklon w strone tych, ktorych odstraszal brak ramy i niezalezne zawieszenie. Nazywalo sie toto Pajero Classic i bylo srednio popularne. Nawet chyba nie montowano w klasikach superselecta i wystepowaly tylko z 4D56. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2008, 16:33
|
|
|
Potwierdzam to co mówi Gene i dodam że to była buda II po lifcie(taka jak na zdjęciach w poprzednim poście)
SS nie było i bodajże był jeszcze oprócz 2,5TD: 3.0 V6 (177km) |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-2008, 10:20
|
|
|
Rozwiewam wszelkie watpliwosci:
Pajero II, 3-drzwiowy, Europa, produkcja kwiecien 1999, superselect, skrzynia manualna, slinik 2.8 TDI, kolor A69 satellite silver
powodzenia, decyzja nalezy do Ciebie |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2008, 14:45
|
|
|
Pajero Classic występował w nadwoziach 3Di 5D, ale w wersjach '91 i '97.
Sprzedawany w Azji, Afryce i Ameryce Południowej.
Silniki to:2.4/121km; 2.5D/75km; 2.5TD/115km; 2.8D/97km |
|
|
|
 |
|