Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:43
Galant E5xA - VR-4
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2008, 18:22   Galant E5xA - VR-4

Witam może ktoś z Was jest w posiadaniu lub ma namiar na Galanta VR-4 z lat 92-96 wiem że była wersja mocniejsza od E88 miała 240KM i 2.0 V6 Turbo. Trochę odnawiam (dopieszczam) mojego Gala i może VR-4 da mi inspirację na nowe pomysły tuningowe ... Myślę nad Swapem z takiego GALA mam 4x4 powinno wszystko pasować...
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-11-2008, 19:51   

Wiesz, ja też bardzo dużo o tym myślałem razem ze swoim ojcem... Ponieważ nasz gal startuje w KJS-ach to te 170 KM jakoś marnie się prezentuje... Powiem Ci szczerze, że w grę wchodzi sprowadzenie z angli VR-4 w tej budzie i wtedy kombinowanie czegokolwiek lub też swap z 3000GT Twin Turbo :twisted: Wszytko powinno pasować, dyfry przłożyć najlepiej z tamtego, skrzynie oczywiście też (chodź słyszałem nienajlepsze opinie o tych skrzniach, u mnie też poleciał wsteczny). Jak zaczniesz cościk kombinować na serio to daj znać... Może coś podpowiem, albo Ty mi :P
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 12:21   

mitsu_pl napisał/a:
swap z 3000GT Twin Turbo


Ktoś robił swap'a z 3000 GT do ExxA masz jakieś namiary na kogoś? Sprowadzenie VR-4 w naszej budzie to tylko z Japonii chyba, w UK prawie tego nie ma
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 16:38   

Kumpel mi podpowiedział, bo mówił, że w USA widział właśnie E88A z silnikiem z 3000GT, aby się upewnić czy to napewno to, zaczepił kolesia i z nim pogadał. Tamten na to, że nie miał zbyt dużych problemów z przekładką, gdyż tych aut jest u nich sporo (dodge stealt bodajże to tak tam sie nazywa) gożej z galem, tego znalazł gdzieś w europie i ściągnął sobie. Po jakiego groma tak się fatygował to nie wiem, mówił, że bardzo mu się podoba to auto i że europejczyk jest ładnieszy od tego z USA. To relacje mojego kumpla. Co do tych z UK, to znalazłem kiedyś w miarę taniego, tyle że stan silnika jak i ogólny pozostawiał wiele do życzenia. Angole strasznie nie dbają o samochody... :-X
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-11-2008, 22:39   

Witam Kolegów :)

Mam pytanie,bo widzę że mamy takie same auta.
Chodzi mi o ECS.Czasami działa,a czasami lampki
migają jednostajnie.
Szukałem materiałów na ten temat,ale mało tego jest.
Pytałem w 3000GT,ale cisza.

A cha,jeszcze jedno pytanie.
Czy u Was tez nie ma kontrolki silnika?

Pozdrawiam :)
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 23:16   

co do ECS-a to już go nie mam, ponieważ orginalne amortyzatory są za drogie i samochód został przerobiony na "rajdówke" więc sie nie przydaje i został wypróty wraz z całą wiązką i sterownikiem (dopóki był nie miałem z nim problemów), znowu w drógim galancie nie było tego wcale... Co do tej kontrolki od silnika to musze zerknąć, bo szczerze mówiąc nie pamiętam :oops:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 27-11-2008, 23:41   

a jakby iść troche inną drogą i włożyć 4g63T :?:
braliście pod uwage czy tylko v6 wchodzi w gre :?:


mitsu_pl możesz pochwalić modami do KJS-ów???
jak się auto spisuje?
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 23:45   

To zależy... w tym wypadku chyba łatwiej z V6 na V6 zrobić przekładke niż z V6 na R4. W pierwszym wypadku, dużo się pokrywa i nie trzeba tak ingerować w auto, natomist przy 4G63T myślę, że by było troche więcej zabawy... takie moje zdanie

Co do KJS-ów, to niewiele się auto zmieniło, ponieważ są troche ograniczone środki to staramy się zrobić to jak należy w miare naszych możliwości sami i tanio. Zrobiliśmy układ dolotowy ze stożkiem i kombinujemy jak tu nadmuch zimnego powetrza na niego skierować (aku troche przeszkadza),układ wydechowy jest przelotowy, zakończony pięknie brzmiącym basowym tłumikiem (jak zapewniał fachowiec detykowanym do silnika o tej pojemności i mocy), daliśmy elektrozawór na powrót od paliwa, przez co całe ciśnienie mocniejszej pompy paliwowej idzie na listwe (wtryski jeszcze wytrzymują) odchudziliśmy go w miarę możliwości i tak, żeby jeszcze przypominał samochód w środku ;) . Zostały zrobione odzielne włączniki do wentylatora, ABS-u i wspomnianego elektrozaworu oraz chebel. Lepsze świece zpłonowe i kable, w środku kubły z pasami 3 pkt. DO tego doszedł zegar z "shift light-em", żeby nie kręcić na darmo silnika. wyspawany cały przód (zgrezmy, po rozchodzić się zaczynały w niektórych miejscach no i mocowania wahaczy też wyspawane. Wykrzaczyliśmy tez system skrętnych kół tylnej osi, bo były z nim problemy, a i odeszło pare kilo. Odpadła klima wraz z osprzętem, koło zamoachowe nie dało się odchudzić, bo i tak seryjnie jest leciutkie i na maxa odchudzone. No i płuta pod silnik ze stelarzem, obowiązkowo, bo do tej pory, bysmy już nie jeździli... jak o czymś zapomniałem to jeszcze dopisze.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2008, 14:13   

jacek11 napisał/a:
Czy u Was tez nie ma kontrolki silnika?

jest check engine pod kontrolką ABS'u (przepalona lampka?) jacek11 ECS'u nie mam (fabrycznie) ale z tego co wiem od kolegów jeżdżących 3000 GT'kami VR'ami to jak miga oznacza wymianę amortyzatora i tu UWAGA : z opinii mechaników z ASO w Łodzi wiem że jeśli w ECS pada jeden amortyzator to trzeba wymienić wszystkie cztery przy czym jeden to koszt podobno 2.5 tys więc impreza lekko droga !!! Nie wiem na 100 % nie sprawdzałem bo nie posiadam ECS'u ale tak mówi servis wieć coś w tym jest.

mitsu_pl napisał/a:
To zależy... w tym
wypadku chyba łatwiej z V6 na V6 zrobić przekładke niż z V6 na R4


to jedyne możliwe wyjście jeśli robić swapa w galu 4x4 z V6. Ciekawi mnie mitsu_pl jak by wyszła przekładka silnika z modelu EAxA 2.5 V6 VR-4 obojętnie TYPE-S TYPE-V ciekaw jestem jakie są tam mocowania w sumie silniki podobne tylko od VR'a trochę większy - z Japonii za grosze można takie klamoty przytargać - ciekawy temat na nowy wątek ;)

[ Dodano: 28-11-2008, 14:15 ]
...acha jeszcze jedno mitsu_pl wstawiałąś u siebie może shortshift'a na dźwignie zmiany biegów ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-11-2008, 17:04   

MadMax napisał/a:
jest check engine pod kontrolką ABS'u (przepalona lampka?)


I tu ciekawostka,bo na początku tak myślałem,i wyjąłem zegar aby wymienić żarówkę.
A tam nie ma takiej lampki :shock: (sprawdzałem wszystkie pod światło)
I jak tu pomrugać błędami :?:

A z ECS'em,będę walczył.Dziwne że raz działa,a raz nie :roll:
Pozdrawiam :)
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-11-2008, 18:26   

Dźwigni nie zmieniałem, ta chodzi dość dobrze, chociaż przymierałem się do tej z eclipsa. Co do tej przekładki z EAxA to nie ma szans, też kombinowałem, ale silnik siedzi odwrotnie niż u nas - u nas po stronie kierowcy, tam po stronie pasażera - i podłużnice są inaczej wyprofilowane. Więc jak przekładać to razem z całym przodem... Chyba, że Ci chodzi o to żeby w nowszym modelu zrobić przekładke. To już było robione i opisane na naszym forum, a druga sprawa, że jakoś ten galant jest fajniejszy... Na dodatek jakby upchac tam te 3.0 V6 biturbo, robiłoby niesamowite wrażenie na ulicach :twisted:

jacek11 popatrz, może któryś z silniczków ci pada na amroku, albo się blokuje. Mi się tak zdarzyło, musiałem czyścić wszytkie i było ok.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2008, 18:38   

jacek11 napisał/a:
z ECS'em,będę walczył.Dziwne że raz działa,a raz nie

Może kompresor? Albo któryś z przewodów? W ECS (dokumentacja jest w serwisówce do 3000GT) jest od groma róznych miejsc gdzie może pójść nie tak, ale są też sposoby na sprawdzenie co zgłasza ECU ECS'u
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-11-2008, 01:08   

mitsu_pl napisał/a:

jacek11 popatrz, może któryś z silniczków ci pada na amroku, albo się blokuje. Mi się tak zdarzyło, musiałem czyścić wszytkie i było ok.


To ma sens,pójdę tym tropem :)

Hubeeert napisał/a:
(dokumentacja jest w serwisówce do 3000GT)


Ale ja jestem gł... :evil: .Nie pomyślałem o tym. :oops:

:D :D
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2008, 10:07   

mitsu_pl napisał/a:
Na dodatek jakby upchac tam te 3.0 V6


Pytanie czy ktoś próbował upchnąć w E88A silnik od 3000 GT ? I Czy mu się to udało ? Wiesz może czy wszystkie mocowania silnika pasują bo ogólnie silnik wygląda podobnie
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-12-2008, 10:12   

Jeżeli masz czas, warunki i kase na taką zabawe, to ja bym zaryzykował... Mi brakuje troche czasu i pieniędzy, ale bym sie pokusił o cościk takiego. Może na sezon 2010 uda nam się...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.