 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
KUPNO 3000GT VR4!!! |
Autor |
Wiadomość |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2008, 21:22 KUPNO 3000GT VR4!!!
|
|
|
Witam użytkowników 3000GT! Przymierzam się do kupna 3000GT VR4.Czy ktoś móglby mi pomóc i powiedzieć czy warto oto tego VR4 kupić?Na 3000Gt nie znam się tak bardzo dlatego chciałbym skorzystać z doświadczenia użytkowników owego modelu.Czy ktoś z klubowiczów mieszka blisko łodzi albo w samej łodzi i jest posiadaczem VR4 i czy mógłby to auto obejrzeć i je ocenić czy warto czy dać sobie spokój? podaję linkaVR4 liczę na szybką odpowiedź i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 28-12-2008, 22:14
|
|
|
Szczerze powiem ,ze widzialem ten egzemplarz juz rok temu na allegro kilka razy.Niestety nie widzialem go w realu.Ale nie jestem przekonany do tego ze wyscigi na 1/4 mili robia dobrze tym autom.Po prostu wydaje mi sie ze nie sa do tego stworzone |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2008, 23:03
|
|
|
Tez go wczesniej widzialem pamietam INTERCOOLER OD IVECO czy cos podobnego napisal:-)) ,trudno powiedziec. Jezeli ma faktycznie taka moc to nawet jezeli uda ci sie nim przejechac a wczesniej nie jezdziles mocnymi autami,pojawi sie banan na twarzy i go kupisz.Schody zaczna sie przy naprawach bo w silnikach turbo ,bardzo latwo podniesc moc niskim kosztem,chodzi mi o zwiekszenie doladowania a co z reszta?? tloki,wal,pierscienie i innego rodzaju rzeczy ,juz nie wspomne o elementach przeniesienia napedu co przy takich wyscigach jest narazone na ciagle przeciazenia. Zaufaj mi ze czesci do vr4 sa baardzo drogie. Moze przeznacz troche kasy i sprawdz go w jakims serwisie,oczywiscie nie oczekuj cudow bo wiek zrobil swoje ale przynajmniej bedziesz wiedzial na czym stoisz. I nie chodzi mi tutaj o serwis mitsubishi tylko o chlopakow ktorzy znaja sie na modyfikacjach i beda mogli stwierdzic jak dane modyfikacje zostaly przeprowadzone,ale mysle ze daj sobie spokuj. |
|
|
|
 |
Carlos86
Nowy Forumowicz
Auto: BMW e36
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 2 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 29-12-2008, 00:54
|
|
|
A co sądzicie o tym modelu ??? może znacie te autko kusi mnie strasznie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7352103
Ile takie autko potrafi spalić wogóle ??? i z tego co wiem seryjnie żadne nie dysponuje mocą 400KM.
[ Dodano: 29-12-2008, 00:56 ]
no tak teraz dopiero się skapnąłem że te autko o które pytałem kolega wyżej to to samo autko |
_________________ Carlos |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2008, 02:12
|
|
|
I tu kolego jeśli zadajesz pytanie ile to spali to odpuść sobie zupełnie.
Te samchody pala ile wlejesz jest dolna granica która bardzo trudno osiągnąc, a górniej nie ma ). |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2008, 07:20
|
|
|
Dokladnie,temat tak czesto poruszany i walkowany przez wszystkich ze niedlugo jezeli znajdzie sie temat :Jak nalezy wymienic szpilke w piascie. Tam zapewne tez ktos zapyta o spalanie .hehehe |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2008, 13:05
|
|
|
t0masz napisał/a: | I tu kolego jeśli zadajesz pytanie ile to spali to odpuść sobie zupełnie.
Te samchody pala ile wlejesz jest dolna granica która bardzo trudno osiągnąc, a górniej nie ma ). |
przy predkosci w granicach 300km/h spala troche ponad 30 litrow,
jezdzac bardzo delikatnie, nie przekraczajac 2800 obrotow w miescie spalisz 12 litrow....oczywiscie wieksza agresja powoduje wzrost spalania o 50% |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
Raafaaell [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 13:13
|
|
|
Łoo Boże ! Ludzie , przecież w seryjnym 3KGT skrzynia potrafi się rozsypać w drobny mak - przy jakichkolwiek modyfikacjach potrzebna jest poważna ingerencja we wzmocnienie napędu. Skrzynki były zawsze słabym punktem naszych autek i uwierzcie mi na słowo - nie nadają się nasze Miśki do szaleństw (w sensie 7k rpm i puść sprzęgło i tym podobne gwałtowne operacje) , a z podniesioną mocą można spodziewać się tylko najgorszego. Jeździłem takim egzemplarzem , może miał nawet więcej niż 400KM , super wrażenia , ale samochód ciągle rozebrany i naprawdę kupa kasy wsadzana CODZIENNIE. Zresztą najlepszy jest mój przykład - sprzedałem SLa , a teraz stoi na allegro z rozsypaną skrzynią. Gdybym tego nie zrobił i jeździłbym nim dalej , jak jeździłem - autko służyłoby mi do tej pory. Więc wrzućcie na luz - nie kupujcie VRa po modach za 26k , toż to złom. Widziałem jednego po pro zmianach bez większych ingerencji w silnik - 50k pln. A czyj to nie powiem Szukajcie autka w oryginalnym jak najbardziej stanie , z możliwie najmniejszym przebiegiem. Na ebayu moja miłość stoi - biały VR za 13k $ z przebiegiem chyba 55tys mil...
http://tiny.pl/6s2q
I tak VR powinien wyglądać ! Tylko czemu jest tak daleko ? |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 17:51
|
|
|
Więc wrzućcie na luz - nie kupujcie VRa po modach za 26k , toż to złom
JA TAK JESZCZE OD SIEBIE: Z P E W N O S Ć I Ą TEN V-er MA 400km. . . |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2009, 12:41
|
|
|
) Wiec potwierdziły się moje podejrzenia. Jeśli ma 400 km to nie ma juz skrzyni tylko przemieleno na drobno trybka. |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2009, 13:26
|
|
|
JAKIE 400km?? o czym ty mówisz...
MAM DWA VR-4 Z 1992r,amerykańską i niemiecką wersje.Tego pierwszego mam, już 3,5roku, uwierz mi nie jest tak łatwo-I TANIO! uzyskać BEZPIECZNE DLA SILNIKA 400km. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 01-01-2009, 15:04
|
|
|
a tak z ciekawosci , wszyscy narzekaja na te skrzynie.. moja poki co chodzi idealnie. nigdy nie uslyszalem jakis dzwiekow itp. nawet zmieniajac biegi w okolicy 7 tys obrotow.
takie pytanie. jak wzmocnic te "padajace" skrzynie zanim sie rozpadna. jakie czekaja mnie problemy przy modyfikacjach w okolicy 400KM? ktos ma jakies doswiadczenia z tym zwiazane? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2009, 15:28
|
|
|
CZEŚĆ SŁAWEK
NAJLEPIEJ...ZMIEŃ SKRZYNIE NA 6BIEGOWĄ I PROBLEMY POWINNY SIĘ SKOŃCZYĆ
A TAK NA POWAŻNIE:bardzo dużo zalezy w naszych autach od sposobu jazdy.Ja jezdziłem 2 lata na skrzyni 5biegowej i nie miałem z nią problemów.Zmieniłem na 6biegową bardziej z ciekawości ,(zobaczyć jak sie jeżdzi na krótszej skrzyni) niż z konieczności.
p.s żadne problemy Cię nie czekają po zwiększeniu mocy(za wyjątkiem sprzęgła) ,o ile nie będziesz strzelał ze sprzęgła ze startu i przyśpieszał na wysokich biegach z niskich prędkości obrotowych.np:1,5obr ,3-4-5 i gaz w deske trzymając do końca obrotościomierza!
...MAM NA MYŚLI "PODKRĘCONE" VR-4. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 01-01-2009, 16:26
|
|
|
hehe. akurat lubie dluga 1nke i 2ke w tym aucie...
wiem ze nie powinno sie tak robic a przynajmniej nie za czesto , ale nie ma co mowic.. start ze swiatel czy 2 bieg i 4 tys obrotow po czym gaz w podloge...hmm...jest przyjemne ... nie mozesz tego nie powiedziec..:) przyspieszenie powoduje ze pojawia ci sie banan na twarzy.
ale fakt. auto troche kosztowne.
\tak z ciekawosci...miki...po tym wydechu.
pomiary wykonuje akcelerometrem. nie mierze 0-100km czy mocy itp. mierze przeciazenie "g" bo akurat to urzadzenie te wartosc na tym samym odcinku drogi pokazuje dokladnie i bez przeklamania.
po wpisaniu wszystkich niezbednych danych.
fabryka z zamonotwanym stozkiem przeciazenie drugi bieg 0,43-0,44g bez pasazera.
po zainstalowaniu catbacka greddy'go 3 cale ta sana wartsc 0,46-0,47g
wizualnie powiem szczerze ze wolalem 4 rurki fabryczne, no ale ten jest naprawde przelotowy i ma dwa kolanka po 135stopni natomiast oryginal 2x90stopni+odejscie na dodatkowe 2 koncowki.
niestety to mala czesc sukcesu bo waskie gardlo to katalizatory + downpipe.
tak to wyglada.
 |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
Ostatnio zmieniony przez slawekpurc 02-01-2009, 00:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2009, 18:09
|
|
|
. . ."GARDŁO" NIEDŁUGO TEZ BĘDZIE "WYLECZONE"... i wtedy cały organizm poczuje się DUUŻO lepiej |
|
|
|
 |
|
|