Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KUPNO 3000GT VR4!!!
Autor Wiadomość
Takumi
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 21:22   KUPNO 3000GT VR4!!!

Witam użytkowników 3000GT! Przymierzam się do kupna 3000GT VR4.Czy ktoś móglby mi pomóc i powiedzieć czy warto oto tego VR4 kupić?Na 3000Gt nie znam się tak bardzo dlatego chciałbym skorzystać z doświadczenia użytkowników owego modelu.Czy ktoś z klubowiczów mieszka blisko łodzi albo w samej łodzi i jest posiadaczem VR4 i czy mógłby to auto obejrzeć i je ocenić czy warto czy dać sobie spokój? podaję linkaVR4 liczę na szybką odpowiedź i pozdrawiam.
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 28-12-2008, 22:14   

Szczerze powiem ,ze widzialem ten egzemplarz juz rok temu na allegro kilka razy.Niestety nie widzialem go w realu.Ale nie jestem przekonany do tego ze wyscigi na 1/4 mili robia dobrze tym autom.Po prostu wydaje mi sie ze nie sa do tego stworzone
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 23:03   

Tez go wczesniej widzialem pamietam INTERCOOLER OD IVECO czy cos podobnego napisal:-)) ,trudno powiedziec. Jezeli ma faktycznie taka moc to nawet jezeli uda ci sie nim przejechac a wczesniej nie jezdziles mocnymi autami,pojawi sie banan na twarzy i go kupisz.Schody zaczna sie przy naprawach bo w silnikach turbo ,bardzo latwo podniesc moc niskim kosztem,chodzi mi o zwiekszenie doladowania a co z reszta?? tloki,wal,pierscienie i innego rodzaju rzeczy ,juz nie wspomne o elementach przeniesienia napedu co przy takich wyscigach jest narazone na ciagle przeciazenia. Zaufaj mi ze czesci do vr4 sa baardzo drogie. Moze przeznacz troche kasy i sprawdz go w jakims serwisie,oczywiscie nie oczekuj cudow bo wiek zrobil swoje ale przynajmniej bedziesz wiedzial na czym stoisz. I nie chodzi mi tutaj o serwis mitsubishi tylko o chlopakow ktorzy znaja sie na modyfikacjach i beda mogli stwierdzic jak dane modyfikacje zostaly przeprowadzone,ale mysle ze daj sobie spokuj.
 
 
Carlos86 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW e36
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 29-12-2008, 00:54   

A co sądzicie o tym modelu ??? może znacie te autko kusi mnie strasznie

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7352103


Ile takie autko potrafi spalić wogóle ??? i z tego co wiem seryjnie żadne nie dysponuje mocą 400KM.

[ Dodano: 29-12-2008, 00:56 ]
no tak teraz dopiero się skapnąłem że te autko o które pytałem kolega wyżej to to samo autko
_________________
Carlos :)
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 02:12   

I tu kolego jeśli zadajesz pytanie ile to spali to odpuść sobie zupełnie.
Te samchody pala ile wlejesz jest dolna granica która bardzo trudno osiągnąc, a górniej nie ma :) ).
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 07:20   

Dokladnie,temat tak czesto poruszany i walkowany przez wszystkich ze niedlugo jezeli znajdzie sie temat :Jak nalezy wymienic szpilke w piascie. :-) Tam zapewne tez ktos zapyta o spalanie .hehehe
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 13:05   

t0masz napisał/a:
I tu kolego jeśli zadajesz pytanie ile to spali to odpuść sobie zupełnie.
Te samchody pala ile wlejesz jest dolna granica która bardzo trudno osiągnąc, a górniej nie ma :) ).

przy predkosci w granicach 300km/h spala troche ponad 30 litrow,
jezdzac bardzo delikatnie, nie przekraczajac 2800 obrotow w miescie spalisz 12 litrow....oczywiscie wieksza agresja powoduje wzrost spalania o 50%
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Raafaaell
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 13:13   

Łoo Boże ! :shock: Ludzie , przecież w seryjnym 3KGT skrzynia potrafi się rozsypać w drobny mak - przy jakichkolwiek modyfikacjach potrzebna jest poważna ingerencja we wzmocnienie napędu. Skrzynki były zawsze słabym punktem naszych autek i uwierzcie mi na słowo - nie nadają się nasze Miśki do szaleństw (w sensie 7k rpm i puść sprzęgło i tym podobne gwałtowne operacje) , a z podniesioną mocą można spodziewać się tylko najgorszego. Jeździłem takim egzemplarzem , może miał nawet więcej niż 400KM , super wrażenia , ale samochód ciągle rozebrany i naprawdę kupa kasy wsadzana CODZIENNIE. Zresztą najlepszy jest mój przykład - sprzedałem SLa , a teraz stoi na allegro z rozsypaną skrzynią. Gdybym tego nie zrobił i jeździłbym nim dalej , jak jeździłem - autko służyłoby mi do tej pory. :) Więc wrzućcie na luz - nie kupujcie VRa po modach za 26k :lol: , toż to złom. Widziałem jednego po pro zmianach bez większych ingerencji w silnik - 50k pln. A czyj to nie powiem ;) Szukajcie autka w oryginalnym jak najbardziej stanie , z możliwie najmniejszym przebiegiem. Na ebayu moja miłość stoi - biały VR za 13k $ z przebiegiem chyba 55tys mil...

http://tiny.pl/6s2q

I tak VR powinien wyglądać ! Tylko czemu jest tak daleko ? :(
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 17:51   

Więc wrzućcie na luz - nie kupujcie VRa po modach za 26k , toż to złom
JA TAK JESZCZE OD SIEBIE: Z P E W N O S Ć I Ą TEN V-er MA 400km. . . :lol:
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2009, 12:41   

:) ) Wiec potwierdziły się moje podejrzenia. Jeśli ma 400 km to nie ma juz skrzyni tylko przemieleno na drobno trybka.
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2009, 13:26   

JAKIE 400km?? o czym ty mówisz...
MAM DWA VR-4 Z 1992r,amerykańską i niemiecką wersje.Tego pierwszego mam, już 3,5roku, uwierz mi nie jest tak łatwo-I TANIO! uzyskać BEZPIECZNE DLA SILNIKA 400km.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 01-01-2009, 15:04   

a tak z ciekawosci , wszyscy narzekaja na te skrzynie.. moja poki co chodzi idealnie. nigdy nie uslyszalem jakis dzwiekow itp. nawet zmieniajac biegi w okolicy 7 tys obrotow.
takie pytanie. jak wzmocnic te "padajace" skrzynie zanim sie rozpadna. jakie czekaja mnie problemy przy modyfikacjach w okolicy 400KM? ktos ma jakies doswiadczenia z tym zwiazane?
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2009, 15:28   

CZEŚĆ SŁAWEK
NAJLEPIEJ...ZMIEŃ SKRZYNIE NA 6BIEGOWĄ :wink: I PROBLEMY POWINNY SIĘ SKOŃCZYĆ
A TAK NA POWAŻNIE:bardzo dużo zalezy w naszych autach od sposobu jazdy.Ja jezdziłem 2 lata na skrzyni 5biegowej i nie miałem z nią problemów.Zmieniłem na 6biegową bardziej z ciekawości ,(zobaczyć jak sie jeżdzi na krótszej skrzyni) niż z konieczności.
p.s żadne problemy Cię nie czekają po zwiększeniu mocy(za wyjątkiem sprzęgła) ,o ile nie będziesz strzelał ze sprzęgła ze startu i przyśpieszał na wysokich biegach z niskich prędkości obrotowych.np:1,5obr ,3-4-5 i gaz w deske trzymając do końca obrotościomierza!
...MAM NA MYŚLI "PODKRĘCONE" VR-4.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 01-01-2009, 16:26   

hehe. akurat lubie dluga 1nke i 2ke w tym aucie...
wiem ze nie powinno sie tak robic a przynajmniej nie za czesto , ale nie ma co mowic.. start ze swiatel czy 2 bieg i 4 tys obrotow po czym gaz w podloge...hmm...jest przyjemne ... nie mozesz tego nie powiedziec..:) przyspieszenie powoduje ze pojawia ci sie banan na twarzy.

ale fakt. auto troche kosztowne.
\tak z ciekawosci...miki...po tym wydechu.

pomiary wykonuje akcelerometrem. nie mierze 0-100km czy mocy itp. mierze przeciazenie "g" bo akurat to urzadzenie te wartosc na tym samym odcinku drogi pokazuje dokladnie i bez przeklamania.

po wpisaniu wszystkich niezbednych danych.
fabryka z zamonotwanym stozkiem przeciazenie drugi bieg 0,43-0,44g bez pasazera.

po zainstalowaniu catbacka greddy'go 3 cale ta sana wartsc 0,46-0,47g
wizualnie powiem szczerze ze wolalem 4 rurki fabryczne, no ale ten jest naprawde przelotowy i ma dwa kolanka po 135stopni natomiast oryginal 2x90stopni+odejscie na dodatkowe 2 koncowki.
niestety to mala czesc sukcesu bo waskie gardlo to katalizatory + downpipe.
tak to wyglada.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
Ostatnio zmieniony przez slawekpurc 02-01-2009, 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2009, 18:09   

. . ."GARDŁO" NIEDŁUGO TEZ BĘDZIE "WYLECZONE"... i wtedy cały organizm poczuje się DUUŻO lepiej :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.