Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KUPNO 3000GT VR4!!!
Autor Wiadomość
Takumi
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 21:22   KUPNO 3000GT VR4!!!

Witam użytkowników 3000GT! Przymierzam się do kupna 3000GT VR4.Czy ktoś móglby mi pomóc i powiedzieć czy warto oto tego VR4 kupić?Na 3000Gt nie znam się tak bardzo dlatego chciałbym skorzystać z doświadczenia użytkowników owego modelu.Czy ktoś z klubowiczów mieszka blisko łodzi albo w samej łodzi i jest posiadaczem VR4 i czy mógłby to auto obejrzeć i je ocenić czy warto czy dać sobie spokój? podaję linkaVR4 liczę na szybką odpowiedź i pozdrawiam.

udi 
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 28-12-2008, 22:14   

Szczerze powiem ,ze widzialem ten egzemplarz juz rok temu na allegro kilka razy.Niestety nie widzialem go w realu.Ale nie jestem przekonany do tego ze wyscigi na 1/4 mili robia dobrze tym autom.Po prostu wydaje mi sie ze nie sa do tego stworzone

vr4
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 23:03