| ABS znowu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-01-2009, 20:03   ABS znowu |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszyskich wiem że temat ABSu był już poruszany n razy ale nie znalazłem zadużo  info co do tego mojego błędu 
 Świeci mi się ABS - świeci i nie działa
 byłem dzisiaj na kompie i wyleciał błąd 53 wiem co to oznacza (opcja szukaj działa i polecam) tylko nie wiem haj to wyleczyć a niechciał bym się dać naciąć
 
 czekam na info i pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Deo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2009, 14:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | radex, wklej opis tego błędu będzie łatwiej Ci pomóc   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2009, 19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | przypomne bo może się przydać innym 
 
 11, 12, 13, 14 - czujniki prędkości kół (po kolei: prawy przód, lewy przód, prawy tył, lewy tył) - brak sygnału
 15 - czujnik prędkości auta
 16 - zasilanie (aku, alter)
 21, 22, 23, 24 - identycznie jak 11-14, ale zwarcie
 33 - problem z lampami stopu
 41, 42, 43, 44 - elektrozawór sterujący hamowaniem koła - po kolei, jak 11-14
 51 - przekaźnik główny abs
 53 - przekaźnik główny silnika
 63 - ECU systemu abs
 
 
 u mnie wyskoczył błąd 53 - przekaźnik główny silnika
 
 [ Dodano: 29-04-2009, 08:02 ]
 Ma ktoś jakiś pomysł ??
 
 bo dalej się świeci
 ???????
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brodzky   Mitsumaniak
 
  
 Auto: '97 EA5W AT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 12 Lis 2005
 Posty: 667
 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-05-2009, 17:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wedle manuala wymienic pompe dla kazdego bledu od 41 w gore. Nic innego chyba nie wymyslimy chyba, ze zajrzysz do pompy i ja naprawisz - 53 = Motor relay problem (stays off). 
 Znaczy jakis przekaznik w pompie sie nie zalacza?
 |  
				| _________________ Gaz jest... tani
 Mój Galant
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-05-2009, 10:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | to wiem niestety nie mogę znaleźć POmpy
 
 pytanie do speców
 
 czy pompa od 2.0 (inne oznaczenia) będzie pasowała do 2,5
 ??
 mam inne ustawienie przewodów hydraulicznych 4 od góry i 2 od przodu
 a takiej pompy na aledrogo nie znalazłem przynajmniej nie do 2,5 litra
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-05-2009, 12:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tutaj różnice mogą wynikać raczej z wersji auta a nie samego silnika. 
 Wersje przedliftowe miały inne zaciski tarcze, sport edition były jeszcze inne, a wersje poliftowe po 2000 roku miały jeszcze inne hamulce. Stąd pewnie te różnice. Jak podasz mi swój VIN i vin tego auta 2.0l to sprawdzę czy numery katalogowe się zgadzają.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-05-2009, 13:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok postaram sie wyciągnąć VIN od sprzedawcy z Allegro 
 bo jak usłyszałem cenę u magików to zmiękłem
   Danke
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 00:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 12:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tos mnie pocieszył 
 jeden magik podejrzewa co to może być
  o ile Galanty mają coś wspólnego z Volvo oprócz tarcz   
 [ Dodano: 05-05-2009, 13:09 ]
 
  	  | PLPynton napisał/a: |  	  | 2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac. | 
 
 No tak tylko że ja mam rpodukcję 2000 *
 
 ja juz nic nie kumam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 20:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2000 po maju będzie po lifcie, czyli model '01 
 Rzeczoną pompę znajdziesz w space wagonie 3g i Evolucji 7-9, jeżeli nie masz ASC (Active Stability Control)
 
 [ Dodano: 05-05-2009, 21:18 ]
 PS. homoseksualizm (poliftowa pompa i przedliftowe przewody) gniazd i przewodów przechodzi pod warunkiem dobrego ich skręcenia - w drugą stronę nie testowałem
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 20:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bartku no właśnie auto ma pompę wkładaną do Gali między 05/1999	02/2000. Czyli bardzo krótki okres. Z tego co wyczytałem to była też wkładana do gali 2.0 i 2.0TD, zarówno sedan jak i wagon. Ale to i tak zawęża krąg poszukiwań. 
 Zastanwailiśmy się z Radexem czy dałoby radę zaadoptować młodszą lub starszą pompę zamiast tej przejściowej. Poza tym jest możliwa regeneracja tej pompy? Zgłasza błąd 53, czyli problem z przekaźnikiem.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Owczar 05-05-2009, 20:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tyle, że ten przekaźnik jest wewnątrz pompy.... |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 20:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | To  wiem, zastanawiam się czy jest możliwe przełożenie przekaźnika z innej pompy, ewentualnie adaptacja innej. Space wagon od 99 do 2004 miał montowaną (według katalogu) pompę o numerze: MR475991, czyli oznaczenie różni się ostatnią cyfrą od tej którą ma Radex. Ciekawe czym mogą się różnić te dwie pompy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2009, 21:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na 99% niczym   
 [ Dodano: 05-05-2009, 22:00 ]
 a tych wagonów jest jak psów po szrotach.....
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | koza   Forumowicz
 ko-za
 
  
 Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Lis 2007
 Posty: 85
 Skąd: Białystok/Giżycko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2009, 19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podepne się sam mam problem z pompą ABS-u mam wersję Elegance 2001 produkcja 2,5V6. Pompa na razie nie do zdobycia. U mnie komp nie pokazuje nic.
 Zastanawia mnie dlaczego mitsu tak zmieniało części skoro nie są one montowane w innych autach.
 Jeśli bylibyście w stanie pomóc w zdobyciu pompy do mojego byłbym wdzięczny.
 pozdr
 |  
				| _________________ Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |