 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:47 |
mocny galant |
Autor |
Wiadomość |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-02-2009, 13:31 mocny galant
|
|
|
pewnie był na forum dyskutowany , ale jestem nowy i nie umiem znaleźć
http://allegro.pl/item551...ant_2_5_v6.html
są jakieś opinie?
zmieniam samochód na bardziej rodzinny, i galant jest w kręgu moich zaiteresowań.
Powiedzcie mi też proszę, jak żwawe jest te 170 km? Poniżej 16 na 400 schodzi?
O spalaniu już czytałem że nie ma tragedii ( w porównaniu z jedną z moich opcji - alfą V6 ) |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-02-2009, 15:51
|
|
|
a właśnei tak myślałem przeglądając forum że to temat dla mnie:)
ale do rzeczy - warte ? szybkie?
cholera nakręcam się na niego
mieszka ktoś we włoszczowej kto by zechciał go obejrzeć ? |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 17-02-2009, 18:37
|
|
|
Szybkie: ) - dokładnie o ten model możesz zapytać się użytkownika Jacek11 który posiada to cudo : ), szkoda, że nie ma zdjęcia silnika - jestem ciekaw jak wyglądają kielichy.... . Temat o jego aucie . |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:27 Re: mocny galant
|
|
|
gres napisał/a: |
zmieniam samochód na bardziej rodzinny, i galant jest w kręgu moich zaiteresowań.
Powiedzcie mi też proszę, jak żwawe jest te 170 km? Poniżej 16 na 400 schodzi?
O spalaniu już czytałem że nie ma tragedii ( w porównaniu z jedną z moich opcji - alfą V6 ) |
W aucie rodzinnym najważniejszy jest jego czas na 1/4 mili Popatrz jak to szybkie, rodzinne auto się gnie przy 50km/h Klik... |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:56
|
|
|
Nie zrozumiałeś sarkazmu...
Piszesz, że szukasz auta rodzinnego, a podstawowe pytanie to czy schodzi poniżej 16s na 400.
Zależy co rozumiesz przez pojęcie "rodzinne" auto.
Co do samego auta, to na pewno wyjątkowy egzemplarz, ale sam opis i zdjęcia mówią mało o tym aucie. Przebieg dość mały, wręcz mało prawdopodobny jak na 16 letnie auto. Kierownica niby wygląda na niezniszczoną, ale na tych zdjęciach za mało widać.
Należy wziąć pod uwagę, że auto z napędem 4x4 wymaga szczególnej dbałości, a jak kupisz w złym stanie to może się okazać, że możesz wpakować się w spore koszty. Dobrze sprawdź stan techniczny przed zakupem, szczególnie układ napędowy, bo z dostępnością cześci do tego egzemplarza może być krucho. Auto co prawda nie wygląda na "picowane", ale to, że właścicielowi nie chciało się go umyć na sprzedaż, może świadczyć jak dbał o niego na codzień. Poproś o więcej zdjęć, wrzuć na forum, a na pewno ktoś napisze Ci coś więcej o nim. Zapytaj o historię auta itd. Mitshubishi to naprawdę dobre auta i jak się dba to można się cieszyć bezawaryjną eksploatacją bardzo długo, ale jak się kupi zaniedbany egzemplarz to trzeba włożyć sporo pracy, serca i kasy. A im bardziej unikatowy egzemplarz, tym większy nakład wszystkiego...
P.S. Poza tym proponuję zmienić podpis, bo z tego co wiem, poza działem sprzedam nie wolno umieszczać ogłoszeń. |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2009, 14:54
|
|
|
no , fajnie że jednak pisesz jak człowiek
z tym rodzinnym prosta sprawa - żenie się i jest wymóg żeby mieć duże , w miare ciche auto.
Mój wymóg jest prosty - ma dawać radość stąd V6.
Co do kupna tego egz to wlaśnie dlatego się na forum zarejestrowałem. Chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę przy oględzinach ( w niedziele się wybiram ) Będe się staral na chłodno obejrzeć, ale z tym będzie ciężko. Jak sprawdzić napędy? Wiadomo odgłosy przy ruszanie, zmianie biegów, ale jeszcze jakieś pomysły?
Silnik przydeptam to będę wiedział czy zdrowy:)
Z przebiegiem się zgadzam, no chyba że od zawsze bło to II auto w rodzinie ale i tak mało prawdopodobne.
Generalnei to pisałem o tym w temacie wyżej przytoczonym. |
_________________  |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-02-2009, 15:51
|
|
|
No najlepiej by było jakby Ci odpowiedzieli właściciele takiego auta. Nie podpowiem Ci jak sprawdzić układ napędowy 4x4.
Sama moc silnika nie powie Ci wiele na jego temat, myślę, że nawet jak będzie coś nie halo to jednak ma tą moc, która bez odniesienia do identycznego auta wiele Ci nie powie.
Możesz jeszcze spróbować poprosić o pomoc w dziale regionalnym. Może ktoś pojedzie z Tobą obejrzeć tego Galanta, jak nie z okolic teog Galanta, to może pojedzie z Tobą z Twoich stron.
Mi też się marzyło 4x4 i chętnie bym pojeździł takim Galantem, ale koszty eksploatacji jednak chyba będą spore, w odniesieniu do jego ceny.
Żałuję, że poza VR4, nie ma Galantów EA z napędem na wszystkie koła. Obiecałem sobie, że następnym autem będzie raczej coś z takim napędem, jeśli nie uda się z EVO, to może przesiądę się do A8 D2 z silnikiem 4,2 Choć bardzo bym chciał, aby to było mitsubishi, najlepiej EVO, ale mam na to sporo czasu, bo narazie kończę studia |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:44
|
|
|
Może ja się wtrące do rozmowy...
Autko to jest bardzo szybkie ok 8,0s do 100 km/h, do tego stały napęd na 4 łapy i 4WS czyli cztery koła skrętne... Auto jest bardzo dobrze wykonane, wygodne, troche mało miejsca styłu po rozsunieciu foteli z przodu, ale... coś za coś. Spalanie po mieście najniższe w przedziale 10-11l/100km, najwyższe ok. 20l/100km, trasa min. 8l/100km max. ok 15l/100km. Większość częście jest wspólna dla modeli E5xx, więc o to nie masz się co przejmować, praktycznie wszytko pasuje zawiecha przód to samo (różnica jest w jednym wahaczu, jeżeli jest ECS - system odpowiadający za sztywność zawieszenia), ale można kupić zwykły, nawiercić dziurkę, nagwintować i po kłopocie. Tył to samo co w zwykłym, tyle, że masz jeszcze dyfer i maglownice, która praktycznie nie wymaga obsługi. Jeżeli padnie 4WS, to odcinasz tył i jeździsz na samym przodzie, utrudnia manewrowanie, ale nie pakujesz się w koszta. Silnik lubi wysokie oborty, nie bardzo się da tym pojeździć na niskich obrotach... Jest to silnik jedyny w swoim rodzaju, ponieważ na Europę był wypuszczany tylko w tym danym modelu E88A - kod silnika 6G73, jednka problemów z częściami do niego nie ma. Są dostępne, chodź czasem droższe niż inne z pozostałych modeli. Dużo pasuje z wersji 6A12, czyli 2.0 V6, różne czujniki itp. Samochód jedyny w swoim rodzaju, bardzo niepozorny, ale za to jak przyciśniesz to robi baaaardzo duże wrażnie i odpowiada za nienaturalny skok adrenaliny na wszelkich szutrach i drogach nieutwardzonych...
chcesz wiedzieć więcej - pisz...
[ Dodano: 18-02-2009, 17:52 ]
możesz też wejść pod ten link i dowiedzieć się paru innych żeczy, jest to podforum, poświęcone tym autom...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=175 |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2009, 10:47
|
|
|
Jacku , jeszcze nie wiem czy chodzi o E88 , wiem że ma napęd na 4 aws i V6 Czekoladka twierdzi że to właśnie E88
o ten ocynk pytam bo właściciel mówi ze na jednym nadkolu łapie go rdza, i się tak zastanawiam - rdza , brak ocynku, a powinien być, czyli możliwe że stuknięty.
A o wtrysk pytam bo auto ma już gaz założony ( bardzo niedawno). Z tego co wiem GDI z gazem nie chodzi bo jest właśnie na bezpośrednim.
Owczar , oczywiście moc silnika wszystkieog nie powie, ale przynajmniej bede wiedział czy nie padak Evo marzenie(impreza do domu) , A8 cieniarstwo (jakoś audi mnie nie rusza)
Mitsu ... jak Ci powiem że peugeot (zdłubany ze 106km ) setke robi w <7,5 a 140 w 13 to galant już bardzo szybki niestety nie jest Ale coś za coś. Pug jest malutki i lekutki a galant spory:)
Do tego napędy galanta i frajda powinna z jazdy być większa. Czy były w galantach jakieś ukł stabilizacji (coś co zepsuje zabawe na parkingu) ?
Fajnie z tymi częściami , spalanie też spoko, to dobrze będe jeździł dużo na benzynie żeby go nie wysuszyć.
Napęd jest stały na 4 czy dołączany czy jak ? Jak to sprawdzić czy działa ? Postawić kogoś z boku i niech patrzy czy wszystkie koła mielą?
Niebanalność auta jest dla mnie dość istotna, między innymi dlatego jestem mocno przypalony na egzemplarz który jade obejrzeć w niedziele. Problem polega na tym że to rocznik '93. Pozatym że chce zmienić auto na większe, miałem też nadzieje na młodsze. Ten jest młodszy ale tylko 2 lata:(
Tyle że tak jak powiedziałem , jestem mocno przypalony na niego, moja narzeczona jeszcze mocniej, więc jak znam siebie to bardzo możliwe że dołacze do klubu 3 diamentów
Powiedzcie coś o samochodzie - cichy , głośny, sztywny , średniosztywny?
Eksperymentował ktoś z wydechem dolotem? Dobrze pomyślany potrafi troche wspomóc autko |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-02-2009, 12:22
|
|
|
gres pod tym linkiem masz przydatny poradnik. Wydrukuj i sprawdź punkt po punkcie. Nawet jak to wszystko wiesz, to się przydaje, bo czasem emocje biorą górę nad rozsądkiem i zapominasz sprawdzić połowę z tych rzeczy... |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 19-02-2009, 13:04
|
|
|
gres napisał/a: | Czekoladka twierdzi że to właśnie E88 |
gres napisał/a: | jeszcze nie wiem czy chodzi o E88 , wiem że ma napęd na 4 aws i V6 |
Jeśli buda z modelu E5 silnik 2,5V6 6G73 125KW/170KM to nic innego jak.......
gres napisał/a: | A o wtrysk pytam bo auto ma już gaz założony ( bardzo niedawno). Z tego co wiem GDI z gazem nie chodzi bo jest właśnie na bezpośrednim |
Nikt nic nie pisał że to GDI , a V-ka
Jeśli nadal chcesz pisać o tym konkretnym modelu , to tak jak wskazali mitsu_pl , Juiceman i ja , jest on najodpowiedniejszy |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2009, 14:02
|
|
|
no no ale nikt też nie napisał że nie jest to gdi
Czyli nie ma przeciwskazań z gazem?
dzięki owczar zaraz się zapoznam, emocje i tak wezmą góre dlatego biore szwagra
On ma scenica 90 km więc dość chłodna głowa:) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-02-2009, 14:09
|
|
|
Nie ma przeciwskazań z gazem, ale tylko wtryks gazu, nie myśl raczej o straej generacji LPG.
Tak się zastanawiałem o co Ci chodzi z tym GDI |
|
|
|
 |
|
|