Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
co o tym myslicie mega wypas chip za 10 zl
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-02-2009, 18:55   co o tym myslicie mega wypas chip za 10 zl

jak w temacie

http://moto.allegro.pl/it...pse_galant.html
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2009, 19:02   

Znowu....Kiedy skończą się cziprezystory na allegro??
Kiedy ludzie przestaną się tym interesować????
_________________

 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 24-02-2009, 19:02   

Nie wierz w cuda - nie ma nic mega za 10 zł .
_________________

 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 24-02-2009, 19:06   

Mega spalanie daje na pewno :)
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 24-02-2009, 19:09   

bmw 316 i golf :lol:

do tego niemiecka technologia do japońskiego samochodu ? :lol:
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Feeder 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GT Spider
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 24-02-2009, 19:16   

guzer napisał/a:
http://moto.allegro.pl/it...pse_galant.html


:shock:

Kolejny, który szuka jakiegoś jelenia.
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-02-2009, 19:51   

To ile kosztuja takie chipy i jakie sa minusy?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 24-02-2009, 20:09   

Jest tu coś o >>chip<< za 10pln :arrow: bzdura,bzdura.....
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-02-2009, 20:46   

rosomak1983 napisał/a:
To ile kosztuja takie chipy i jakie sa minusy?
tylko nie pisz że się na to połakomiłeś :shock: no jest wielkie wciskanie KITU ludziom co myślą że napewno przybędzie im te 47km. żeby tyle przybyło to trzeba trochę wydac na profesjonalne zamontowanie i porządny chip a nie jakieś "MADE IN POLAND W PRZY DOMOWYM GARAŻU"
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-02-2009, 23:03   

to jest zwykly rezystor za 20 gr ktory kupisz w sklepie elektronicznym, zmienia od rzeczywiscie mieszanke przez co w niewielkim stopniu moze zwiekszyc "osiagi" ale przez co szybciej do awari silnika
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 25-02-2009, 00:45   

do awarii silnika może nie, ale większe zużycie paliwa i niszczenie katalizatora powinno być wliczone w koszty.

Bo o ile dobrze myśle, to oszukuje on ECU że niby silnik zimny czy coś takiego, żeby podawał większą ilośc benzyny?

Fajne wyniki byłyby na analizie spalin, bo podwyższona Emisja HC (węglowodorów) pewna jak lokata :lol:
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-02-2009, 01:45   

pawliku napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
To ile kosztuja takie chipy i jakie sa minusy?
tylko nie pisz że się na to połakomiłeś :shock: no jest wielkie wciskanie KITU ludziom co myślą że napewno przybędzie im te 47km. żeby tyle przybyło to trzeba trochę wydac na profesjonalne zamontowanie i porządny chip a nie jakieś "MADE IN POLAND W PRZY DOMOWYM GARAŻU"

nie ja wogóle bym nie zamontowął chipa nawet prawdziwego..... tj własciwego. Szkoda mi silnika by było :P
Pytam z czystej rosomaczej ciekawosci...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 25-02-2009, 02:57   

CHIP-Tuning polega głównie na usunięciu blokady nałozonej przez producenta. Galant VR-4 ma taką blokadę do 280km wynikającą z prawa - pojazdy o większej mocy nie mogłyby być dopuszczone w ruchu miejskim w Japonii. Są też inne powody ograniczeń np. Ford Mustang Shelby GT ma ograniczenie z racji narażenia silnika na wysokie przeciążenia.

Cały proces przypomina flashowanie BIOSu płyty głównej. Najnowsze oprogramowanie lub oprogramowanie złamane (przerobione z usunięciem zabezpieczeń) zapisuje się na chip'ie komputera samochodu. To ma sens gdy producent faktycznie ogranicza moc komputerowo.

w tym przypadku można zwiększyć różne parametry, które oprogramowanie ma wpisane na stałe. Nie grzebałem nigdy w oprogramowaniu samochodów, ale bardzo prawdopodobne jest to, że chip przechowuje dane o podawaniu mieszanki i reakcji na awarie przez co można zmienić dopuszczalne spalanie lub podać więcej mieszanki co może być ryzykowne - konstruktorzy mogli założyć wartości maksymalne i przekroczenie ich może mieć nietypowe skutki.

Ogólnie znając się na tym, można znaleźć w chip'ie dużo ciekawych informacji, gdyby ktoś tylko ułatwił wrzucanie/zgrywanie oprogramowania z chip'a na np. dysk twardy i odczyt przez GUI (interfejs zamieniający mało czytelne znaki w np. tabelkę z informacjami) z możliwością zmian to chętnie pobawiłbym się tym :)

[ Dodano: 25-02-2009, 03:00 ]
rosomak1983 napisał/a:
ja wogóle bym nie zamontowął chipa nawet prawdziwego..... tj własciwego. Szkoda mi silnika by było :P


Każdy ma taki chip, to część komputera. W przypadku amatorów wymienia się cały komputer z tym chip'em na taki, który był modyfikowany, natomiast profesjonaliści podłączają się pod komputer i ze swojego komputera wrzucają swoje parametry.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 25-02-2009, 21:50   

http://www.mchtr.com/chiptuning.php nie chciałem pisac własnymi słowami.
Zmiana map paliwa to podstawa przy tuningu.
Prawie każda modyfikacje mechaniczna w silnik, powinno sie zestroić dla samego bezpieczenstwa.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-02-2009, 22:51   

seir napisał/a:
konstruktorzy mogli założyć wartości maksymalne i przekroczenie ich może mieć nietypowe skutki.


Konstruktorzy założyli bezpieczne parametry tak aby nawet przy gorzej spasowanych silnikach wytrzymały długie kilometry, w silnikach Turbo jest też założenie że turbina ulega pogorszeniu więc jest zapas na podbicie tego. Silnik mają tez ograniczenia odnośnie emisji spalin. Do tego dochodzą takie małe szczegóły jak smarowanie panewek przy niskich obrotach (kiedy ciśnienie jest małe oleju i większy moment zrywa film olejowy dlatego często w dieslach moment agresywnie narasta przy większym ciśnieniu oleju mógł by być wcześniej ten moment ale większe ciśnienie to większe opory na pompie itd itp.) no i parę jeszcze innych dziwnych założeń.

Krzychu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.