 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:56 |
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Avance, Wrocław |
Autor |
Wiadomość |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 11-03-2009, 22:37 [EAx 97-04] Mitsubishi Galant Avance, Wrocław
|
|
|
Damy... Dżentelmeni...
W prostych, żołnierskich słowach, uprzejmie się upraszam o wszelkie komentarze.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7945501
Poproszę jeszcze właściciela o zdjęcia i wrzucę, gdy mi przyśle. Jeśli ocena będzie OK, to urlop na piątek i dymam 200km obejrzeć auto. Uniaka zostawię w rowie, przecież nie wrócę dwoma |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 11-03-2009, 23:43
|
|
|
jak widzisz, jest to auto klubowicza (naklejka na tylniej klapie, podkladki pod rejestracje ) jestem tylko ciekaw, czemu nie wystawil ogloszenia o sprzedazy tutaj na mitsumaniakach.
ja powiem tak, jak dla mnie, jezeli jestes przygotowany na GDI, to szykuj kase na piatek |
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 12-03-2009, 00:02
|
|
|
Eee, "przygotowany na GDI"? Rozwiń, proszę. |
_________________ 01559/KMM |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 12-03-2009, 09:23
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | polecam kilka linkow
ogolnie mniejsza moc od 2,5v6, brak dzwieku v'ki, troche inne przyspieszenie, zuzycie paliwa zdecydowanie mniejsze od 2,5 , wrazliwy na zle paliwo , brak mozliwosci zagazowania , przeczytaj sobie linki |
Super! Dziękuję bardzo, za wyłożenie wszystkiego jak na talerzu. Przeczytałem. Uff, wczoraj nie mogłem zasnąć do 2:00, zastanawiając się, co to znaczy być nastawionym na GDI. Tymczasem widzę, że strachu raczej nie ma.
Z reguły nie tankuję w krzakach, gaz lubię, ale w kuchni. Niewiele jeżdzę - ok. 15 tys. rocznie, ale głównie po mieście i to krótkie odcinki - do pracy mam 6,5 km.
Potrzebuję rodzinnego auta, bo się z dziećmi ciężko zmieścić do Uniaka, zależy mi by było jak najmniej awaryjne, mój budżet przy dzieciach i kredycie na auto już i tak będzie mocno napięty. Nie na tyle jednak, by nie dbać o samochód. Trzeba coś wymienić, zrobić, naprawić - to to zrobię i to od razu. Największe moje obawy dotyczą tego, że nagle coś się zepsuje, a serwis wystawi rachunek kilka tysięcy złotych. Wtedy byłoby naprawdę, naprawdę kiepsko. Kredyt na spłatę kredytu na spłatę kredytu itd. itd.
Z Uno miałem przykrą sprawę - 2 tygodnie po zakupie zdupała się część, na którą musiałem czekać półtora miesiąca, aż ją sprowadzą z Włoch. I auto stało.
Czy mała dostępność części do Galanta oznacza podobne problemy? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-03-2009, 09:44
|
|
|
voytech napisał/a: | Największe moje obawy dotyczą tego, że nagle coś się zepsuje, a serwis wystawi rachunek kilka tysięcy złotych. Wtedy byłoby naprawdę, naprawdę kiepsko |
Nie wiem co by się aż takiego musiało stać?
voytech napisał/a: | Czy mała dostępność części do Galanta oznacza podobne problemy? |
Nie w chwili obecnej , gdzie części można kupić od ręki.
Jeśli to jest:
Rafal_Szczecin napisał/a: | jak widzisz, jest to auto klubowicza (naklejka na tylniej klapie, podkladki pod rejestracje ) |
To nie ma problemu , nie powinien ukrywać jakichkolwiek wad jeżeli takowe są. Pojechać , popytać , obejrzeć , negocjować cenę. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-03-2009, 10:00
|
|
|
ja kupiłem kilka dni temu GDI Avance kombi z lekko uszkodzoną skrzynią (łożysko na wałku sprzęgłowym -komplet 185 zł u Japaneze) i jestem bardzo zadowolony , myślałem że bedzie dużo gorszy od V6
ale okazało się że to bardzo zrywny rekin
dzwięk silnika nawet mi się zaczyna podobać -nie słychać jeszcze popychaczy
polecam GDI nie taki diabeł straszny jak go malują
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 12-03-2009, 10:33
|
|
|
Kilka tysięcy może kosztować nowa przepustnica. W ASO mi powiedzieli 8 tys.
Dzwoniłem do sprzedającego. Odbyliśmy miłą, półgodzinną pogawędkę.
ZTCW do zrobienia jest:
-opuszczanie tylnej szyby od strony pasażera
-podgrzewanie fotela kierowca w trybie high nie działa, albo działa słabo
Znacie problem i koszty?
Urlop dostałem, jestem umówiony na jutro, po oględzinach jedziemy do ASO na kontrolę.
W ASO powiedzieli, że do tego silnika olej 5w50 (obecnie zalany) nie nadaje się, że powinien być (AFAIR) 10w30, a skutki używania złego oleju mogą spowodować odłożenie się kamienia w przepustnicy, przez co może konieczna okazać się jej wymiana (wspomniane 8 tys.). Na szczęście są to w stanie stwierdzić podczas przeglądu.
Trzymajcie kciuki Jutro być może będę najszczęśliwszą osobą po tej stronie Missisipi.
@macia
Nie dubluję. Jedno auto - jeden topic. No, chyba, że tu obowiązują inne reguły, to przepraszam. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-03-2009, 11:08
|
|
|
Cytat: | W ASO powiedzieli, że do tego silnika olej 5w50 (obecnie zalany) nie nadaje się, że powinien być (AFAIR) 10w30, a skutki używania złego oleju mogą spowodować odłożenie się kamienia w przepustnicy, przez co może konieczna okazać się jej wymiana (wspomniane 8 tys.). Na szczęście są to w stanie stwierdzić podczas przeglądu. |
Łoboże...... co ma olej do "kamienia" na przepustnicy....
Totalnie usyfioną przepustnicę się czyści, nie wymienia.....
Totalnie zepsutą przepustnicę się naprawia za 300 zł........
ASO lewa ich mać.......
[ Dodano: 12-03-2009, 11:18 ]
PS. przesiadka z unochodu do Gala...... musi być szok |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 12-03-2009, 15:28
|
|
|
Bartek napisał/a: | PS. przesiadka z unochodu do Gala...... musi być szok |
bedziesz pan zadowolony
ale fakt, z uniaka na gala to musi byc szok |
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 12-03-2009, 15:37
|
|
|
Nie dopowiedziałem.
Uno 1.0 gaźnik, 1993. |
|
|
|
 |
mpazera
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5v6 SportEdition 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-03-2009, 16:39
|
|
|
ja bede się przesiadał z cienkasa |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 13-03-2009, 19:00
|
|
|
i jak ? kupione ? wlasciciel pewno cieszy sie nowym nabytkiem i nie ma czasu tu wejsc |
|
|
|
 |
voytech
Mitsumaniak

Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 95 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 13-03-2009, 23:21
|
|
|
Nie nie ma czasu, tylko wracał z Wrocławia. Sprzedający mieszkał na jego drugim końcu, więc samo przebicie się przez korki zajęło ze 2 godziny w te i we wte.
Anyway. Kupiłem!
Na początku zmierzyłem powłokę miernikiem cyfrowym. Byłem strasznie uparty i dociekliwy, ale chociaż się starałem, nigdzie nie znalazłem >200um.
Potem jazda testowa. Wszystko OK, tylko auto ściąga w prawo. Przy jeździe, przy hamowaniu nie.
Zadowolony z jazdy zleciłem zbadanie micka w ASO. 330zł. Auć! W Oplu winszowali sobie 250...
Wychodzi szef serwisu z grobową miną i opowiada o aucie. Czekam kiedy w końcu powie "ale" albo "natomiast". Nie powiedział. Powiedział z grubsza coś takiego:
Hamulce w porządku, zawieszenie... Zawieszenie w niespotykanie dobrym stanie. Sam jestem zdziwiony. Auto absolutnie bezwypadkowe. Stwierdzono 2 błędy w ABSie, skasowaliśmy je. Piękny samochód w świetnym stanie.
Do tego czasu pół paczki cygaretów zeszło.
Jeszcze się dogadałem ze sprzedającym i wziąłem komplet opon zimowych na felgach 15.
Wszystkie płyny i filtry muszę wymienić.
Do domu dojechałem szczęśliwie (220 km).
Mam 2 zgryzy.
Darujcie, pewnie były poruszane na forum, ale w moim obecnym stanie nie jestem w stanie czytać całości. Poczytam w pracy, w wolnej chwili. Jeśli jednak ktoś ma szybką odpowiedź, będę więcej niż zobowiązany. Jutro planuję tym wszystkim się zająć, a mianowicie:
- olej mam zalany Mobil1 5w50. Pozostać przy takim, czy zmienić na zalecany przez producenta (o ile pamiętam, 10w30?) dla silnika 2,4 GDI??
- te ściąganie w prawo, o ile zawieszenie jest OK, jak stwierdzili w ASO, to może być wg. mojej nikłej mechanicznej wiedzy: brak powietrza w oponie, nierówno zdarty bieżnik opony, źle wyważona felga, nieustawiona geometria. Coś jeszcze macie na myśli?
Acha! Na autostradzie, przy emeryckiej jeździe (GDI ECO cały czas na zielono i prędkość 100km/h, na początku 20 km w korkach po Wrocławiu) spalił mi 7,8 l/100km.
Druga sprawa. Auto ma już ramki na tablice i naklejkę MitsuManiaków. Muszę grzecznie złożyć papiery do klubu |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-03-2009, 00:06
|
|
|
voytech: witamy w Mitsumaniakach!
To po pierwsze.
Poza tym i tak zmień oliwę, bo predzej czy później będziesz musiał (pamiętaj o regularnych wymianach). Więc lej lepiej to co na forum już podpowiedziane, znajdziesz kilkanaście postów.
Ściąganie - może po prostu przytarta opona, rozkalibrowane końcówki drążka, krzywa fela, cokolwiek, niekoniecznie groźnego.
Tematy techniczne już poruszaj w podforum technicznym... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|