Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
11-10-2007, 22:12
colt 'rusztowanie'
Autor Wiadomość
J@rek
[Usunięty]

  Wysłany: 22-08-2006, 23:44   colt 'rusztowanie'

Cześć.
Chcę kupić colta w wersji C50 - IMHO najładniejsza wersja colta - i oglądam sobie, czytam.
No i trafiłem na owego 'rusztowanie'. Zadzwoniłem i mam trochę inne zdanie na temat sprzedawcy, niż pojawiło się tu.

Na początek, jako nowicjuszowi może ktos podpowie.

zdjęcie silnika colta mirage http://tiny.pl/77pb

i zdjęcie tego co pod maską 'rusztowanie' http://otomoto.pl/index.p...how&id=C1479386

Na pierwszej fotce wydaje mi sie, że jest sprężarka (po lewej stronie silnika).
Jakos nie widze jej na drugiej.

Na pierwszej 16 zaworów, 'rusztowanie' - też ma 16. Tu na plus.

Pan mówił, ze na stacji twierdzili, ze jest to silnik od innego mitsu (eclipse) 2 litry - .
W dokumentach jest 1.6.
Dalej z rozmowy jasno wynika, ze akumulator do wymiany bo auto od rok stoi.
OK.
Pytanie o ogumienie. Odpowiedź: gumy mają 2 lata, zimowe. OK, niech będą zimowe,
i sugeruję, że są w takim razie w idealnym stanie, skoro tylko rok eksploatowane. I brnę dalej - nie ważne, na oponach jest data produkcji, sprawdzę sobie. I tu zmiana tonu, i stękające, ze opony są w zasadzie dobre. To mają dwa lata i auto rok stoi a są tylko poprawne?
To ja mam teraz zalozone zimówki, ktore mają za sobą 8 zim i wyglądają rewelacyjnie. Nic nie mówię.

Pytam, czy można prosić o fotki wnętrza. Nie, bo źle wychodzą. HM.
Czy wnętrze jest zadbane, czyste bez zniszczeń?
Pan jakoś nie chce tego potwierdzić, zdecydowanym głosem. Jakoś się wije.
Pytam, czy nie było palone w samochodzie. Było, są dziury w fotelu kierowcy.

I jakoś tak coraz mniej podoba mi się to auto.

Pytanie o blachy. Czy są bez rdzy. Skoro cena za '89 5000.
Pan, że dba o auto. Ale czy jest rdza? No jest, na jednym z przednich błotników.

No i na dachu jest przetarcie. Ja :shock: na dachu???
Na co Pan, ze za bardzo dbał i przetarło się od czyszczenia.

Powoli schodziło ze mnie powietrze.

I teraz dogrzebałem sobie jeszcze zdjęcie tego silnika.

A pytałem pana wyraźnie (pana od 'rusztowania'), czy sprężarka jest w idealnym stanie. Niby z tyłu jest napis turbo na klapie. :-)
Ale co się dowiaduję od Pana w trakcie rozmowy? Auto kupione od komornika. Podobno stało w Urzędzie Celnym 2 lata - czyli '91 i '92 - i pan je kupił na licytacji.
Ktoś coś skiepścił i sąd mu to zabrał i sprzedał.
I teraz moje ciemne myśli - auto kupione z uwalonym silnikiem, wymiana silnika od Eclipse. I dlatego Pan twierdzi w ogłoszeniu, ze ma 2 litry, a nie, że nie wie co sprzedaje. Taka wersja może być. Ale oczywiście nie musi.

Może ktoś napisać co myśli o tych fotach?
Może te foty są od różnych 'mirage'? Moze czerwony mirage jest przerobiony? Nie wiem, czy to co w opisie jest oryginalnie, czy to tunig.
Pojadę zobaczyc to mirage, i jak nie będzie turbiny, to chyba sie lekko zirytuję.
A jak wnetrze będzie, enigmatycznie mówiąc - be -, to się trochę mocniej zirytuję.

Pozdrawiam.

PS - Jak ktoś wie o jakimś C50 z automatem w stanie super - to prosze o majla.

jest w niemczech podobno taki z przebiegiem 32000. Tylko nie jest napisane : Scheckheft - cene ma 2500€ - i tak sobie myśle, ze gdyby miał faktycznie 32000 to bym go kupił.


Za pomoc dzięki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2006, 10:17   

Hubert zna właściciela tego auta - może będzie w stanie powiedzieć coś więcej.
Co do silnika - wychodziły wersje 1.6 z turbo i bez, ale Mirage Turbo powinien mieć turbo. Jeśli jest to silnik 2.0 od Eclipse, to będzie miał 150 KM (DOHC). Były oczywiście też wersje tego silnika z turbo - wszystko jest do odczytania - symbol silnika 1.6 to 4G61 (powinien być nabity na bloku), a 2.0 to 4G63.

Kupić dobrego Colta to niestety pewien problem - może spróbuj rozejrzeć się za Coltem 1.5 12v - ma 90 KM - może nie rakieta, ale jest na poziomie BMW 520 (chodzi o to, jak się odpycha) - sprawdzone empirycznie. Tzn. do 100 km/h BMW nie ma szans, potem odchodzi.
Do tego tych Coltów jest więcej i łatwiej coś dobrego trafić.

Inna możliwość, to Colt 1.8 (z nadwoziem C5x oczywiście) - symbol silnika 4G67, bez turbo. Ale też niełatwo takiego upolować.

W Łodzi masz silną ekipę, która pomoże w ocenie auta. Zresztą - niemal w całym kraju są życzliwi, którzy sprawdzą je dla Ciebie przed kupnem - po co jechać i wydawać kasę.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 10:43   

Dzięki za cenne uwagi.

Nie upieram się przy turbo, koniach itd.
Mnie tylko i wyłącznie chodzi o auto bezwypadkowe z rzetelnie przedstawiona historią.
Wolę auto starsze, ale z pewnością, co się z nim działo.
Jeżeli mam wrażenie, że ktoś coś ściemnia - nabieram podejrzeń.
Pojadę, zobaczę.
Nie pierwszy i nie oststni colt tego modelu.

Wiem z doświadczenia, japończyki od kilkunastu lat, że jeżeli auto japońskie nie jest bite, chodzi bez mrugnięcia okiem.
Dlatego szukam auta bez dzwona i w miarę czystego - jeździć ma nim moja córka.

Wolałbym automat - sam tylko automaty od lat - ale nie bardzo mogę trafić.
Pisałem o autku z przebiegiem 32000 - ale już niema go :( .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2006, 10:48   

Dla córki to C52 (czyli silnik 1.5) w zupełności wystarczy. Ja żonie kupiłem to niebieskie z podpisu - to jest 8v i ma 84 KM - aż nadto jak na pierwsze auto do nauki i przypomnienia sobie wszystkiego po kursie prawka.

Acha przy tym silniku ważna rzecz, to zdarzająca się padaczka aparatu zapłonowego i pękający kolekor wydechowy.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 12:46   

Dzięki za każde info.
Ile pali taki wynalazek, gdy ma turbo?
Mam na myśli jazdę tylko w mieście i spokojnie, bez udowadniania, że się ma małego fituka?

Znalazłem jeszcze coś takiego http://coltc50.homepage.t...nal%20motor.jpg
http://coltc50.homepage.t-online.de/

I wygląda jak gti. Mówię o tym co pod maską widać na tych fotkach.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 23-08-2006, 12:56   

ten drugi, byl uderzony w tyl, poniewaz nie ma oryginalnego zderzaka tylniego od GTi

tak wyglada prawdziwy w 100% GTi *







*zdjecia aut Romel'a
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 13:00   

Rafał, mnie interesuje na razie tylko
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C1479386

i to co ma pod maską, ewentualnie, co ma nie tak, a powinien mieć. :)
Nie znam się na mitsu.
W Wy macie zdecydowanie dobre o tym pojęcie.

Inaczej wygląda dolot powietrza w gti a inaczej w tym co go nazywacie 'rusztowanie'.
Może jest jednak turbo.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 23-08-2006, 13:09   

Jarek , to nie jest tak .

z tego co tu wychodzi, to tylko to, ze auto przyjechalo do nas z USA . (duze zderzaki przod, tyl, elektryczne pasy, felgi (?) )
mnie natomiast martwii powypadkowa przeszlosc auta (wg mnie auto bylo uderzone - kto zdolny na umysle wymienialby boczne kierunki przednie - na zolte ? przeciez te amerykanskie rlz)

trezba czekac na opinie Hubeeerta (w tej chwili jest w szwecji i chyba ine ma zbytniego dostepu do netu ) poniewaz nie oszukujmy sie , jest on chyba najlepiej znajacym sie czlowiekiem na tym egzemplarzu w tym kraju, powie co, jak i z czym to sie je ;)

i tak jak mowia koledzy, jezeli auto dla córy , to kup 1,5 8v ew 12v i bedziesz mial spokojna glowe, a auto i tak potrafi pokazac swoje , bo ja balbym sie wsadzic kogos poczatkujacego do takiego potwora, ktorym jest colt mirage turbo, czy tez chodzby colt gti .
zeby sprawdzic czy jest turbo, trzeba sie przejechac, i poszukac turbiny pod maska :) tyle, wtedy bedzie 100% pewnosc :P jezeli ma sie niedaleko to maly pikus ,jezeli odleglosc jest znaczna , poprosic kogos z naszych misio swirkow :)

edit : aha przypomnialo mi sie ,gosc nie moze sprzedac autka - z tego co pamietam wystawia sie na allegro po raz 3 lub nawet 4 :)
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 15:08   

Światła ma tez europejskie. Może razem z reflektorami zmienił kierunki.
Co oznacza to 'rlz' ? Nie skumałem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2006, 15:14   

rlz = rulez = rules = (w wolnym tłumaczniu) rządzi :)
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 15:23   

No tak, ale dlaczego?
Sądzisz, że były białe? Właśnie te pomarańczowe wyglądają super :) .
Ale to kwestia co się komu podoba :) .
Białe wyglądają tak sobie.

Poprzednio facet wywalił spora cenę. Co prawda nie wiem ile, ale powyżej 5500, bo dyskusja na forum była, że może za 5500 puści.
Dziś woła 5000 i nie chce się targować.
Może w bezpośrednim kontakcie coś puści.
Co do bicia - ciężko trafić coś 100% Unfallfrei.
Ten podobno jest bezwypadkowy - tak twierdzi sprzedawca.
Jeżeli coś spadło na maskę, będzie widac od spodu - czy spadło, czy waliło przodem.
ma wymienione łożysko z tyłu,rozrząd i ma zrobione końcówki drążków - podobno robił to w ub.r
Ma podobno ganc nowe klocki - przód i tył.

No cholera wie.
Trochę obawiam się konsupcji paliwka.
Skrzynia i sprzęgło oraz wydech sa podobno idealne. Wydech wygląda jak nowy.


Co do tego czy turbo dla początkującego czy nie turbo - przecież to jest sprawa człowieka a nie samochodu.
Jak głupek wsiądzie do 126p, to mimo tego że jest to 126p, zrobi sobie i innym krzywdę.
Córa i tak pewnie zaanektuje hondę -automat i przez to fajniej sie jeździ :) - a ja będę się woził tym strucelkiem.

To GTi, którego fotki wkleiłes jest na sprzedaż?
jeżeli tak, to chętnie się czegos dowiem - 605099102
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 23-08-2006, 15:40   

J@rek napisał/a:
Sądzisz, że były białe?

auto zostalo wyprodukowane w USA - czyli na 1000000000000% mialo biale (takie jak czerwony colt Romela )kierunkowskazy z przodu (innych nie mocowali )
J@rek napisał/a:
Właśnie te pomarańczowe wyglądają super

kwestia gustu
J@rek napisał/a:
Poprzednio facet wywalił spora cenę. Co prawda nie wiem ile, ale powyżej 5500, bo dyskusja na forum była, że może za 5500 puści.

byla chyba z 6500
J@rek napisał/a:
Co do bicia - ciężko trafić coś 100% Unfallfrei.

co do bicia, nie oszukujmy sie nie znajdziesz 17 letniego auta bez przeszlosci ,sa tylko dobrze zrobione i robione w stodole .
J@rek napisał/a:
Ten podobno jest bezwypadkowy - tak twierdzi sprzedawca.

ja tez tak myslalem jak mialem Lancera, tak twierdzil sprezdajacy, dopiero potem - przy rozbieraniu auta na czesci pierwsze okazalo sie, ze za mlodu auto dostalo w tylnia prawa czesc .
J@rek napisał/a:
Trochę obawiam się konsupcji paliwka.

wydaje mi sie, powtarzam wydaje mi sie, ze przy spokojnej jezdzie auto moze wziasc do 10 w miescie, a jak dasz ognia to i pewnie z 20 wsiaknie, moj byly 1,6 przy cisnieciu wszamal 12 :) a na trasie - przy ekonomicznej jezdzie 5,6 l - niesamowite a jednak prawdziwe
J@rek napisał/a:
To GTi, którego fotki wkleiłes jest na sprzedaż?

raczej napewno nie, to jest , ze tak powiem swiezy nabytek Romel'a , jego oczko w glowie , tak samo jak srebna strzala zonki :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2006, 15:42   

J@rek napisał/a:
Co do tego czy turbo dla początkującego czy nie turbo - przecież to jest sprawa człowieka a nie samochodu.

cóż - niby tak, ale:
J@rek napisał/a:
Trochę obawiam się konsupcji paliwka.

i kilka innych spraw też - nawet człowiek stateczny i poważny może się czasem zagalopować - jak pisałem - swojej żonie wziąłem 84 KM, chociaż za niewiele więcej mogłem kupić 113 KM - na wsiakij pażarnyj słuczaj
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 17:40   

Ja tak dodam od siebie, to auto ma coś za mało km nabitych, mam takiego tylko 1,5 12v 89' i polecam to auto, ale mam ponad 200tyś zrobione także licznik kręcony jak nic. Zobaczcie mało jeżdząc robi się 15 000 km rocznie nawet jak stało 2 lata to powinien mieć jakieś 200 000km. Pozatym jak na moje oko to on był malowany cały bo w tym odcieniu się jeszcze nie spotkałem w tym roczniku i w większości były oklejane naklejkami po bokach.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-08-2006, 22:38   

Rafal_Szczecin napisał/a:
tak wyglada prawdziwy w 100% GTi *


8) ajajaja ale rodzynaaaaa 8)
co wam powiem to wam powiem 8) ale to jest prawdziwy COLT !!!!!!!!!!!!! :twisted:
szkoda ze ich tak mało :cry:

przepraszam ze sie wtronciłem do dyskusji ale jak zobaczylem tą fure wrrrrrrrr........ :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.