Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CARI 1.8 16V '97 Nie odpala z kluczyka (tylko z pychu)...
Autor Wiadomość
eekx
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2006, 08:08   CARI 1.8 16V '97 Nie odpala z kluczyka (tylko z pychu)...

Więc...od wczoraj wieczorem się to dzieje. Po zgaszeniu nie odpala ze stacyjki. Po przekręceniu kluczyka palą się kontrolki jak gdyby nigdy nic, ale jak daję na zapłon to gasną i tyle...(potem sie ledwo żarzą). Czasem prąd jest, a czasem nie. Masa sie obluzowała czy co? Jeśli tak to gdzie ją znajde? Dodam, że akumulator jest nowy. Przewody sprawne. Wcześniej żadnych problemoof z elektryką. Garażowany od nowości i żadnej stluczki, mycia silnika itepe. Pierwszy właściciel!!! :?

Z pychu pali ok, ale nie oto chiba biega. Ładowanie jest chiba gut, bo podczas jazdy nie mam kontrolki akumulatora. :?:

[/b]...kurcze...11 lat i tak nagle się popsuł...[/b] :shock:

MA KTOŚ POMYSŁ LUB DOBREGO ELEKTRYKA W WARSZAWIE LUB OKOLICACH ? :D
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 01-09-2006, 08:22   

mialem podobny przypadek w swoim poprzednim aucie i pewnie problem jest podobny, czyli gdzies nie ma pradu. Mi wtedy poleciala jakas kostka elektryczna. Samochod palil bez problemow, pewnego razu go zgasilem, za minute chcialem zapalic i jakby samochod przestal zyc, a na pych palil OK.
Co do elektrykow polecanych to ja moge polecic dwoch w Legionowie, ale to nie wiem czy az tak daleko chce Ci sie jechac. Pewnie zaraz koledzy z Warszawy poratuja jakims adresem. Ale jakby co to mogę zapodać jakieś namiary.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-09-2006, 09:17   

Autovolt SC. Elektromechanika samochodowa
0 22 639 86 26
01-756 Warszawa, Przasnyska 2a
poniedziałek - piątek: 7-16

IMHO najbardziej godny polecenia elektryk w naszym mieście
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-09-2006, 09:27   

Zacznij od najprostszego , sprawdź mocowanie klem na akumulatorze .

Pozdrowienia
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2006, 09:55   

BUBU napisał/a:
Zacznij od najprostszego , sprawdź mocowanie klem na akumulatorze

Swieta prawda. Od tego trzeba zaczac, tym bardziej ze jak piszesz masz nowy aku, wiec przy wymianie mogly byc niedokladnie poskrecane, ewentualnie po prostu nie pasuja/nie daly sie dobrze zacisnac klemy. ;)
_________________
 
 
 
Rafalxl
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2006, 11:18   

moze blokada elektroniczna jest zepsuta.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-09-2006, 14:27   

a jesli nie klemy to padly szczotki w rozruszniku, mialem identyczny objaw, wystarczylo rurka puknac w rozrusznik i odpalal
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-09-2006, 01:23   

Ja stawiam na klemy - syf się najprawdopodobniej zebrał i robi się wielki spadek napięcia - dlatego gasną kontrolki. U mnie masa rozrusznika brana jest bezpośrednio z bloku silnika przez obudowę o ile dobrze pamiętam. Sprawdźić też można jak czystość styku "+" przy rozruszniku
Przy skończonych szczotkach kontrolki powinny tylko lekko przygasnąć (prawie niezauważalnie) - prąd bierze wtedy tylko elektromagnes przy rozruszniku.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2006, 15:32   

Sprawdź jakie napięcie jest na 'cyckach' aku a jakie na klemach. Następnie - po odpaleniu na pych - sprawdź jakim napięciem jest aku ładowany - w zależności od obrotów silnika.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-09-2006, 07:28   

Mnie uczyli nie odpalac na pych aut z wtryskiem paliwa :) i nawet pokazywali czemu - pięknie pogięte elementy narządów wewnętrznych silnika ;) czyżby silniki Mitsubishi były aż tak odporne?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2006, 09:25   

Galanta mi się zdażyło 2 razy odpalać na pych (na wstecznym) - od tego czasu jak narazie (po 4 latach) jest ok.
Była to sytuacja wyjątkowa - padło aku.
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-09-2006, 12:18   

saphire napisał/a:
Mnie uczyli nie odpalac na pych aut z wtryskiem paliwa

A mnie uczyli nie odpalać na pych samochodów z PASKIEM rozrządu. Wtrysk nie ma tu nic do rzeczy...
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 05-09-2006, 16:06   

szczeslaw napisał/a:
saphire napisał/a:
Mnie uczyli nie odpalac na pych aut z wtryskiem paliwa

A mnie uczyli nie odpalać na pych samochodów z PASKIEM rozrządu. Wtrysk nie ma tu nic do rzeczy...


No to ja dodam kolejna szkole ... mi mowiono, ze nie wolno na pych tych z katalizatorem :)
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-09-2006, 17:28   

No... może mi ktoś właśnie wytłumaczy czemu nie odpalać na pych?
Szczególnie jeśli odpalamy dobrze rozpędzonego.
Jedyne co jeszcze jestem jako tako w stanie wytłumaczyć to to z katalizatorem - jak auto ma trudności z zapłonem albo odpalamy ledwo toczące to paliwo przed tym jak odpali leci w wydech i spala się w katalizatorze.
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-09-2006, 17:36   

josie napisał/a:
No... może mi ktoś właśnie wytłumaczy czemu nie odpalać na pych?

mozliwosc: zerwania/uszkodzenia/przeskoku/przesuniecia paska rozrzadu?
tak sobie gdybam ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.