Przesunięty przez: Adaho_krak 21-01-2010, 15:57 |
O włączniku wycieraczki tylnej i płaskich wyciaraczkach |
Autor |
Wiadomość |
xxxmiloszekxxx
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse GS
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 20-01-2010, 14:02 O włączniku wycieraczki tylnej i płaskich wyciaraczkach
|
|
|
Do czego sluzy przelacznik pod przyciskiem ogrzewania tylnej szyby? Na wielu zdjeciach Eclipse je maja ale na niektorych nie. Moze ktos orientuje sie w tym temacie? Wstyd sie przyznac ale jestem laikiem |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 21-01-2010, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 20-01-2010, 14:40
|
|
|
A czemu nas pytasz? Nie próbowałeś go po prostu wcisnąć/przełączyć? Włącznik wycieraczki tylnej szyby, górna pozycja - włączona na stałe, dolna - czasowa. A jak go naciśniesz, obojętnie w jakiej by nie był pozycji to włączysz spryskiwacz. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-01-2010, 00:15
|
|
|
może trochę offtop ale niektórzy właściciele "bardziej doposażonych" (nie było to w podstawowym wyposażeniu) eclipsów z wycieraczkami z tyłu wywalało je bo im się nie podobały (jak mnie) albo niedziałały i wywalali, więc może xxxmiloszekxxx ma przełącznik ale wycieraczki niema ;p |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...