Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy z krokowcem czy bez... jest to samo
Autor Wiadomość
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-06-2010, 15:07   czy z krokowcem czy bez... jest to samo

troche mam jaja bo zauważyłem że wypinając silniczek krokowy nic się nie zmienia. nie zmieniają się obroty, nie zaświeca się check engine. Dodam że Impulsiki na wtyczce do krokowca są.
też tak macie?
_________________
 
 
omenek 
Forumowicz


Auto: Colt 1.6 CJ4A '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 71
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 21-06-2010, 19:48   

No to zakładam, że jest uszkodzony:P Sprawdź jeszcze podłączając 12V do silniczka i zobacz co się dzieje.

Pozdrawiam.
_________________
Zobacz mojego Colta
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-06-2010, 12:13   

12 V jest na wtyczce którą się wpina do silniczka więc prąd dostaje.

sprawdziłbym błędy kompa tylko nei wiem jak :P
_________________
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-06-2010, 14:18   

Przed chwilą z ciekawości odłączyłem wtyczkę od krokowca i odpalił ale trzymał obroty na 1500 zamiast zniżyć. ale nic szczgólnego się nie działo za to pamiętam że jakbyś wykręcił całkiem krokowca to albo by zgasł od razu albo obroty by zwariowały.
Wydaje mi się że wszystko z krokowcem ok. Musiałbyś się pzejechać z odłączonym to wtedy na bank by ci auto zgasło przy pierwszym wciśnięciu sprzęgła albo działyby się inne cuda z obrotami
 
 
omenek 
Forumowicz


Auto: Colt 1.6 CJ4A '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 71
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 22-06-2010, 15:00   

To zależy w którym momencie byłby zawieszony popychacz od krokowca w momencie odpięcia wtyczki.
_________________
Zobacz mojego Colta
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11147
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-06-2010, 17:05   

Po włączeniu zapłonu silniczek musi się ustawić.Jeśli tego nie robi,a na kostce wszystko jest ok.to problem z samym silniczkiem.Próbuj go wyczyścić.Może to da radę,jeśli nie,to jest do wymiany.
_________________

 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-06-2010, 13:30   

omenek napisał/a:
To zależy w którym momencie byłby zawieszony popychacz od krokowca w momencie odpięcia wtyczki.


ano właśnie - to by tłumaczyło czemu nie gaśnie po wypięciu.
Ale czemu check engine się nie zaświeca jak go wypinam to nie wiem.
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-06-2010, 18:28   

mi tam sie check nie świeci jak wypinam krokowego :)
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-06-2010, 11:41   

a chodzi tak samo jak z wpiętym ? :D
_________________
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 25-06-2010, 11:43   

tak, tak samo, nie skaczą mu oborty. Na zimnym można by było lepiej sprawdzić, bo ma za zadanie podnosić obroty
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28-06-2010, 20:33   

:wink: u mnie jak miałem problemy z krokowcem to podczas pracy silnika wypinałem kostkę od krokowca , silnik pracował normalnie ...... znaczy się do czasu jak włączałem klimę :mrgreen: + wajcha na "D" ... silnik gasł :mrgreen: ...... a i
gres napisał/a:
check engine
u mnie świecił ..... nie od razu ale po chwili się zapalał :wink:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2010, 11:16   

wniosek - skoro klime mam kaput to mogę auto odelżyć o krokowca :P
_________________
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-07-2010, 19:07   

tylko ten sam efekt (gaśnięcia silnika) możesz mieć podczas kręcenia kierownicą, czy włączenia się wentylatora, bo wtedy teoretycznie komputer powinien podać sygnał aby krokowiec podwyższył obroty... Nie będziesz miał też ssania...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-07-2010, 22:41   

http://www.youtube.com/watch?v=ZuUb30fTjsc

tak działa galant jak jest zepsuty silniczek krokowy
piknięcie to włączenie klimatyzacji ..... nagle obroty spadają .. i dodaje gazu ... silnik prawie gaśnie bo krokowiec nie działa ..... po wyłączeniu klimy i jak silnik jest rozgrzany wszystko działa normalnie ... no może obroty troszkę wolniej spadają ale tak to git .....

mitsu_pl napisał/a:
możesz mieć podczas kręcenia kierownicą


to tez prawda niestety :wink: .... u mnie w automacie jak kiedyś skręcałem na skrzyżowaniu nagle zgasł mi silnik ( krokowiec nie podbił obrotów przy obciążeniu )

no i rano możesz mieć problemy jak jest zimny .... możesz ustawić to śrubką i rano obroty będą wyższe .... ale jak się rozgrzeje to będziesz musiał znowy ustawiać śrubkę bo na luzie obroty będą za wysokie :wink: i tak w kółko .......

najlepiej jak krokowiec jest na swoim miejscu i działa tak jak powinien ..... wiem z doświadczenia :mrgreen:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-07-2010, 12:12   

szpala85 napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=ZuUb30fTjsc

tak działa galant jak jest zepsuty silniczek krokowy
piknięcie to włączenie klimatyzacji ..... nagle obroty spadają .. i dodaje gazu ... silnik prawie gaśnie bo krokowiec nie działa ..... po wyłączeniu klimy i jak silnik jest rozgrzany wszystko działa normalnie ... no może obroty troszkę wolniej spadają ale tak to git .....

mitsu_pl napisał/a:
możesz mieć podczas kręcenia kierownicą


to tez prawda niestety :wink: .... u mnie w automacie jak kiedyś skręcałem na skrzyżowaniu nagle zgasł mi silnik ( krokowiec nie podbił obrotów przy obciążeniu )

no i rano możesz mieć problemy jak jest zimny .... możesz ustawić to śrubką i rano obroty będą wyższe .... ale jak się rozgrzeje to będziesz musiał znowy ustawiać śrubkę bo na luzie obroty będą za wysokie :wink: i tak w kółko .......

najlepiej jak krokowiec jest na swoim miejscu i działa tak jak powinien ..... wiem z doświadczenia :mrgreen:


ej żartowałem z tym wywalaniem go :P
Tak naprawdę zaczęło się od tej śrubki na przepustnicy - coś obroty miał za małe to ją podkręciłem :) Teraz jest gitara - może ciut za duże ale co tam. Tylko szczerze mówiąc nie weim czy krokowiec działa :D - nie mam klimy żeby go obciążyć jakoś bardzo.
Na skręconych kołach próbowałem, ze światłami i bez - gasnąć nie gaśnie. SSanie też wygląda wporzadku. To może działa tylko trzeba było tą śrubke troche odkęcić bo praktycznie całkiem wkręcona była.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.