Instalacja gazowe w 2.4 GDI |
Autor |
Wiadomość |
thoma_s
Forumowicz
Auto: Omega a juz niedlugo znow Gala
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23-07-2010, 17:54 Instalacja gazowe w 2.4 GDI
|
|
|
Witam czy jest możliwe zainstalowanie gazu w Galu 2.4 GDI? bo słyszałem różne opinie i nie wiem czy wogóle takie instalacje istnieją do tego silnika.. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 23-07-2010, 21:09
|
|
|
Z tego co czytałem to jest instalacja ale kosztuje coś między 8 a 10 tys zl. Nie pamiętam dokładnie. Po pierwsze drogo a po drugie auto jeździ 70% na gazie i 30% na benzynie. Wymusza to chłodzenie wtryskiwaczy przez benzynę. I to drugie przeciw. Thoma_s ile Ci spala średnio na 100km? |
|
|
|
 |
thoma_s
Forumowicz
Auto: Omega a juz niedlugo znow Gala
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 45 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-07-2010, 10:31
|
|
|
po miescie to w granicy 11 a jesli jade spokojnie na trasie to i nawet schodzi do 6.. a jak u Ciebie? |
|
|
|
 |
j13mk
Mitsumaniak

Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 284 Skąd: Car-nice (West Coast)
|
Wysłany: 24-07-2010, 11:14
|
|
|
Do GDI nie montuje się LPG, a LPI. LPG załatwia wtryskiwacze po około 10tkm, lub szybciej (ponoć Carisma tyle przejechała ). |
_________________ 01706/KMM - J13MK |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 24-07-2010, 13:17
|
|
|
Mieszkam na wsi 5 km od miasta. Wyjazdy do miasta na zakupy czyli dojazd plus trochę po mieście do tego tak dwa, trzy razy wyjazd do Szczecina (jeden wyjazd to jest 140km trasa i około 50km miasto) - średnia utrzymuje się na poziomie 8,5l/100km. To jazda płynna bez szaleństw. Jak trochę pocisnę to te same warunki wychodzi około 9,5l/100km. Jak kończyła mi się lambda to wychodziło 10 do 10,2l/100km. Wyniki z klimą włączoną. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-09-2010, 19:42
|
|
|
thoma_s, Jak nie chcesz mieć problemów z autem to nie instaluj gazu do tego silnika. Rada jest taka jak już koledzy pisali, LPI jest za droga a i serwis tej instalacji jest drogi, podciśnieniówki i sekwencji nie zapodasz, sprzedaj, kup dobrą 2,5 vałkę i tam zastosujesz gaz, chodzi pięknie i da się zamontować wtryski obok benzynowych. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 24-09-2010, 14:15
|
|
|
AC przygotowuje wersję STAGA dla silników GDI\FSI, Prins taką ma, także koszty będą zbliżone do zwykłej 4 generacji. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 27-09-2010, 14:45
|
|
|
krzysio1972, jak nie zobaczę to nie uwierzę
Chodzi mi o koszty zbliżone do 4 gen.
Chyba ze chodzi ci tylko o koszty montazu
Bo koszty eksploatacji to na bank beda duzo wyzsze. Ale jak ktos duuuzo bedzie jezdzic ... |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-09-2010, 22:05
|
|
|
A ja się zapytam czy ten silnik jest lepszy od vałki ? |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:03
|
|
|
Ja się zgodzę. V8 pięknie brzmi
A tak serio moim zdaniem jest remis. One się świetnie uzupełniają w ofercie Mitsu i tyle. Są inne a nie lepsze gorsze. |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 29-09-2010, 17:04
|
|
|
Wg mnie na plus V przemawia mniejsza awaryjność i możliwość w miarę taniej instalacji LPG.Nie wspominając o brzmieniu
Z GDI jest troche problemów co pokazuje np to forum. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 29-09-2010, 21:21
|
|
|
Panowie, nie zaczynajcie dyskusji o wyższości fałki nad GDI. Nawet mój ośmioletni syn wie, że fałka rządzi
tomek84 napisał/a: | lepsza jest fałka, nie chłopaki?? |
No ba |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|