Dusi sie po dodaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 10-10-2006, 19:40 Dusi sie po dodaniu gazu
|
|
|
Witam.
Jak zawsze ciagle pytam.
mam problem z jazda na pb (na lpg ok)
Po nacisnieciu gazu autko dusi sie tak jakby mialo za malo paliwa albo za duzo powietrza.
Bledow ecu nie ma zadnych.
Podpowiedzcie cos bo brakuje mi juz pomyslow |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-10-2006, 21:32
|
|
|
W n/w Daihatsu miałem tak samo. Teraz w ogóle nie chodzi na benzynie. Spróbuj zrobić kilka km na Pb i może dojdzie do siebie. Jak n/w Colta przełączę na Pb to chwilę falują obroty, ale po kilku minutach dochodzi do siebie i śmiga bez problemu. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-10-2006, 21:32
|
|
|
A jaka instalacja LPG sekwencja czy normalna tzw. wymuszona??
Najprawdopodobniej leją wtryski PB lub są przytkane |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 10-10-2006, 22:20
|
|
|
Instalacje mam I generacji podobna jak w gaznikowym (mixer)
Na benzynce jezdze juz 2 dni ok 50 km dziennie.
Wtryski, przeplywka swiece kable filtry wymienione paliwo 98okt. przepustnica dzisiaj czyszczona.
obroty faluja tak ok 50+/- jak przydusze raptownie gaz to ma przytkanie z poczatku a pozniej wchodzi na obroty. jak trzymam gaz na ok 2000obr i dodusze do podlogi to jest ok.
nie mam pojecia co mu jest a moze ten typ tak ma
poprostu moze czepiam sie |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-10-2006, 22:38
|
|
|
To nie wiem ja miałem przytkane wtryski i takie objawy ale podobno jak leją też jest źle |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 10-10-2006, 22:47
|
|
|
Wczesniej mialem jeden wtrysk lejacy i jeden niedzialajacy dalo sie jechac ale porazka totalna
Moze instalacja lpg blokuje dolot i tak sie dzieje.A moze to wina zaworu egr.
Slyszalem o jego zaslepianiu ja mam go normalnie nie zaslepionego.
Bo jak przy wolnych obrotach doda sie gazu to on mocno otwiera sie a przy wyzszych obrotach tak nie reaguje.
a moze jakis przewodzik podcisnieniowy mam zle podlaczony.
Zobacze rano na zimnym jak sie zachowuje.
Dzieki za odp. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 11-10-2006, 10:02
|
|
|
raczej masz lekko opuzniony zaplon sprobuj go przegazowac na luzie i zobacz jak sie zbiera |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 11-10-2006, 18:41
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | raczej masz lekko opuzniony zaplon sprobuj go przegazowac na luzie i zobacz jak sie zbiera |
Zaplon troszke przyspieszylem lepiej sie zwija ale przy duzym obciazeniu slychac chyba zawory. i przy odpalaniu slychac takie klepniecie jakby stuk zaworu. Chyba cofne go na wczesniejsza pozycje.
Rano odpalilem to dusi sie mocniej a jak sie nagrzeje to nawet jest ok. Ale wkreca sie tylko do 5000obr/min to jest max a na postoju na luzie dochodzi do 7000obr/min |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2006, 12:24
|
|
|
Filtr paliwa? u mnie a ja nie mam gazu też było cos takiego i winowajcą były kable więc... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-10-2006, 13:41
|
|
|
Karol208 napisał/a: | Zaplon troszke przyspieszylem lepiej sie zwija ale przy duzym obciazeniu slychac chyba zawory. |
Zgadza się. Jak przyśpieszysz zapłon silnik zacznie pracować "twardo" i głośno. Ale z drugiej strony będzie miał lepszy start. |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-10-2006, 16:31
|
|
|
A na przyspieszonym zaplonie nie zrobie krzywdy dla silnika?
Wtryski sprawdzalem nie leja ladnie rozpylaja.
Moze znacie jakiegos dobrego fachowca w okolicach wschodniej granicy co by mi to poogladal troszke?
Mam jescze pytanko co do wezykow podcisnieniowych na gornej czesci przepustnicy do czego one biegna.
Wiem ze jeden z oznaczeniem P mam zaslepiony a drugi E idzie do EGR a trzeci jest zaslepiony fabrycznie bo to chyba przy 16V jest potrzebny tylko. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 12-10-2006, 19:01
|
|
|
Ja tez tak czasem u mnie mam ze na pb nie jezdzi. Jak zaleje go paliwem z shella to mu przechodzi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-10-2006, 20:22
|
|
|
Znalazlem chyba przyczyne.
ECU mam niekombatybilne poniewaz nie mam sondy lambda w silniku a ecu mam od mitsu. W orginalnych ecu sonaty nie potrzebna jest sonda i samochod nie ma do niej instalacji.
Jak mowil mi mitsumaniak Bartek to ecu mitsubishi potrzebuje odczytu z sondy a Z HMC nie
Wlozylem stare ecu Orginalne HMC i zapalil ladnie. Rowniutkie obroty ladnie sie wkreca tylko ze po zgaszeniu silnika juz go nie odpalilem.
Wysylam Ecu Do Bartka niech powalczy z nim.
Napisze jak uzyskam juz sprawny orginal
[ Dodano: 17-10-2006, 22:46 ]
Witam.
ECU udalo sie zreanimowac. Kolega klubowy Bartek poradzil sobie z tym bez problemow
(Goraco polecam )
Po wlozeniu orginalnego Ecu HMC auto odpala na dotyk i po drobnych regulacjach wszystko jest ok.
Musze teraz wyzucic instalacje do knocka ktora sobie sam dorobilem bo jest mi teraz zbedna.
Dziekuje wszystkim Ktorzy mi pomogli i doradzali, bez was bym byl zmuszony oddac kupe kasy na serwisowych specjalistow i ich czesci.
Pozdrawiam.
Ps. Mam na zbyciu ECU Sonata 1.8/2.0 8v lub galant.(sprzedam za cene zakupu) |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
kazma
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2019 Posty: 23 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 05-07-2022, 20:07
|
|
|
Podbijam temat. Mój OT stał dość długo, wcześniej przed garazownaiem normalnie jeździł na lpg. Dzisiaj po wyjechaniu i przełączeniu na lpg dusi się i nie ma mocy nie da się jechać. Na paliwie chodzi jak igła. Co może być przyczyną ? Nic nie było majstrowanie przy układzie paliwowym. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 06-07-2022, 10:13
|
|
|
kazma napisał/a: | Dzisiaj po wyjechaniu i przełączeniu na lpg dusi się i nie ma mocy nie da się jechać. Na paliwie chodzi jak igła. Co może być przyczyną ? |
Awaria instalacji LPG.
Bez większej ilości szczegółów to ciężko cokolwiek więcej powiedzieć. Może kwestia wyregulowania instalacji, może kwestia usterki technicznej instalacji.
Checka jakiegoś nie wywala? Korekty wtrysku może podejrzałeś po OBD? |
|
|
|
 |
|