Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 02:26 |
Strasznie dymi z wydechu :( |
Autor |
Wiadomość |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 13:30 Strasznie dymi z wydechu :(
|
|
|
Witam. Mianowicie to tak jak w temacie - nadmierne dymienie. Miałem nadzieje, że było to spowodowane wymianą uszczelki pod głowicą [tydzień temu] (poprostu myślałem, że wszystko musi się wypalić) ale dymienie nie ustaje. Jakie ewentualne przyczyny? |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 13-10-2006, 13:55
|
|
|
Coś wiecej.... jakies szczegóły - kolor dymu - na ciepłym na zimnym///... jaki zapach...
Niebieski - to olej
Biały - płyn chłodniczy
czarno-szary - za duży skład mieszanki (nie przepala benzynki)
Ja stawiam na biały - źle założona uszczelka - lub też pęknięta głowica - domniemam że była planowana, ale szczelności nikt nie sprawdzał....
Ehhh - szczegóły poprosze...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 15:30
|
|
|
uszczelka pod głowicą źle była montowana bo z tego co pamiętam to robiłeś silnik. |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 21:30
|
|
|
jak to żle montowana? Zrobiłem wszystko jak trzeba - nie rozumiem gdzie mogłem popełnić błąd. Tak w sumie to dzisiaj juz tylko "puszcza" lekki dymek ale moim zdaniem to i tak coś jest nie tak. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 22:56
|
|
|
JEŻELI Z OLEJU NIE ZROBIŁA SIĘ KASZKA I NIE BIERZE WODY ANI OLEJU A ODPALA NORMALNIE, TO ZNACZY ŻE ZAPŁON JEST PRZESTAWIONY. JAK JEST PRZYSPIESZONY TO DYM JEST SZARY JAK CZARNY TO OPÓŹNIONY. |
|
|
|
 |
old [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 23:00
|
|
|
a uszczelniacze na zaworkach wymieniane były? |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 23:01
|
|
|
o i to będzie to - bo zapłon ustawiałem "ręcznie" tymczasowo nie mam dostępu do lampy str. Spróbuje ustawić samemu żeby było GREAT (swoją drogą to nie miałem pojęcia że złe ustawienie zapłonu na wpływ na kolor spalin).
Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 23:15
|
|
|
NO MA I TO SPORY, TO SAMO ZOBACZYSZ NA ŚWIECACH |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-10-2006, 10:55
|
|
|
Mój też zaczął "dymić" - jak co roku o tej porze - zimno się zrobiło i para leci. |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 14-10-2006, 21:46
|
|
|
u mnie tez dymi na bialo i czuc taki zapach jakby z pieprzem tzn szczypie w nos, no i ciagle mi troche ubywa plyny chlodniczego , pytanie co trzeba zrobic ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-10-2006, 22:07
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | u mnie tez dymi na bialo i czuc taki zapach jakby z pieprzem tzn szczypie w nos, no i ciagle mi troche ubywa plyny chlodniczego , pytanie co trzeba zrobic ? |
W najlepszym wypadku wymienić uszczelkę pod głowicą. |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 15-10-2006, 01:19
|
|
|
a w najgorszym ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-10-2006, 07:43
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | a w najgorszym ? |
Pęknięta głowica. To zaboli. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2006, 22:22
|
|
|
Przy pękniętej głowicy tak samo jak przy uszczelce wywalonej objawy są troszkę inne zazwyczaj wywala płyn do oleju lub olej do płynu, jednego ci ubywa a deugiego przybywa. Olej robi się taki kaszkowaty a jak idzie olej do płynu to wiesz jak to wygląda. A ubywanie płynu może być spowodowane nieszczelnym układem. Aco do zapachu z rury to może być spalany olej, czyli to co napisał Hugo. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 16-10-2006, 06:56
|
|
|
KOSTUCH-... nie jest tak jak piszesz... baaardzo rzadko sie tak dzieje... jeśli chodzi o przedostawanie sie płynu do oleju i oleju do płynu.....przy pękniętej głowicy - częściej przy uszczelce - magistrale o lejowe i chłodzoca spotykaja sie...
Objawy są zawsze bardzo podobne co powoduje wielką trudnośc postawienia 100% DIAGNOZY czy to głowica czy tylko uszczelka pod głowicą... takze naprawdę wstrzymałbym sie od uogólniania...
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
|