LANCER CSO 2006 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-06-2011, 19:22 LANCER CSO 2006 2.0
|
|
|
Witam
Drodzy koledzy. Jestem użytkownikiem Carismy 1,9TD z 99r 90km w sedanie. Jako ze autko ma swoje latka ( ja go mam trzeci rok )oraz to ze powoli zaczynają mnie denerwować coraz częstsze naprawy i to nawet ważne ( 220k na liczniku )postanowiłem rozglądnąć sie za nowym autkiem.
Priorytetem jest rocznik, wiecej mocy ( carisma troszeczke za słaba juz jest ) , przebieg. W poszukiwaniu trafiłem znowu na misiaka trochę o nim poczytałem a wiec nagrzałem sie na Lancera kombi z silnikiem 2.0 czyli wersja sport , tylko benzyna jakos do gazu nie mam przekonania. Oczywiscie wersja po lifcie
Mam trzy wybrane modele max chce dac 25tys z naciskiem na negocjacje do 22
Lancer 1 - zawiercie
Ten model ewidentnie jak na 2006 z duzym przebiegiem , mam co do tego obawe jak taki silnik bedzie sie sprawował powyzej 200 nie chce powtórzyc historii carismy ( choc tam troche inny problem jes )
Lancer 2 - faworyt
Tu mój faworyt ale w cholere daleko moze ktos mieszka w poblizu Wronek?
Lancer 3 - cena
tu fajny rocznik z gazem co prawda tylko ze juz ciut ponad to co chciałem dac
Prosze o opinie sugestie dotyczace Lancera
Troche poczytałem i dwa najwieksze minusy to paliwozernosc oraz miejsce w luku bagazowym
Co do paliwa jestem w stanie zaakceptowac 9l przy normalnej jezdzie do 14l w porywach "rajdowych"emocji - tylko tu pytanie czy te 9 jest realne nie chce po miescie gdzie jak wiemy najwiecej sie jezdzi aby palil 12l
Co do miejsca to pytanie czy zmiesci sie wozek do dziecka + troche bagazu ( dziecko 6 miesiecy wiec wozek jeszcze nie spacerowka )
Kolejne pytanie. W wersji po lifcie sa dwa miejsca na car audio czy da sie zamontowac np nawigacje cos co zajmuje dwa sloty ? Na jednym z filmikow you tube widziałem ze jakis rusek ma takie radio zamontowane ale panel chyba był ciutke inne - albo mi sie wydawało
Jak wygląda temat blacharki i tego magicznego drugiego biegu . czy pierwsze jest w miare trwałe tzn nie koroduje a czy drugie to norma tzn czy ten bieg ciezko wchodzi czy jak ?
Z góry dzięki za sugestie |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 30-06-2011, 20:10
|
|
|
Jeśli chodzi o spalanie to mi pali Średnio ok 12l LPG - W porywach emocji jak to napisałeś nie spalił mi nigdy więcej niż 14l. Poniżej 10l ciężko zejść.
Jeśli chodzi o miejsce w bagażniku to nie ma tragedii wózek + bagaże się zmieszczą - zależy jeszcze co rozumiesz pod pojęciem trochę bagazu.
Co do blacharki nie ma problemu. Gorzej jest z zawieszeniem. Co do drugiego biegu to może troszkę haczy jednak jest to kwestia przyzwyczajenia. Wszystkie biegi trzeba zmieniać energicznie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-06-2011, 20:15 Re: LANCER CSO 2006 2.0
|
|
|
gbob3 napisał/a: |
Kolejne pytanie. W wersji po lifcie sa dwa miejsca na car audio czy da sie zamontowac np nawigacje cos co zajmuje dwa sloty ? Na jednym z filmikow you tube widziałem ze jakis rusek ma takie radio zamontowane ale panel chyba był ciutke inne - albo mi sie wydawało |
Mówi się 2 din. Miejsce oczywiście jest, do zmiany jest maskownica. Poszukasz jakiejś gotowej albo wykonają Ci na zamówienie w firmie od CA. Zawsze to tak wygląda, nie widziałem samochodu który ma od razu maskownice na 2 din.
gbob3 napisał/a: | Jak wygląda temat blacharki i tego magicznego drugiego biegu . czy pierwsze jest w miare trwałe tzn nie koroduje a czy drugie to norma tzn czy ten bieg ciezko wchodzi czy jak ?
|
Blachy są ok, magiczny drugi bieg hmmm nie wiem ja nie mam problemu. Skrzynia działa dobrze lub bardzo dobrze niektórym po prostu lekko zgrzytał, ale nie ma się czym przejmować. Dużo bardziej doskwierają przy tej mocy tarcze hamulcowe które mogłyby być większe.
[ Dodano: 30-06-2011, 20:19 ]
Artii napisał/a: | Poniżej 10l ciężko zejść. |
No widzisz, a mnie się nigdy nie udało wyjść powyżej 10l...
Artii napisał/a: | Gorzej jest z zawieszeniem. |
Że co? Z przodu jakoś nie widziałem że ktoś coś robił, a tylne jest po lifcie poprawione... |
|
|
|
 |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-06-2011, 22:47
|
|
|
krzychu napisał/a: | Mówi się 2 din. Miejsce oczywiście jest, do zmiany jest maskownica. Poszukasz jakiejś gotowej albo wykonają Ci na zamówienie w firmie od CA. Zawsze to tak wygląda, nie widziałem samochodu który ma od razu maskownice na 2 din. |
Jasne 2din. Czyli problemu nie ma. Z racji iz pracuje w pokrewnej branzy mam bezposredni dostep do sprzętu. Zastanawiam sie nad zestawem JVC oczywiscie oddam to do robienia w firmie CA. Maskownica do kupienia na allegro ?
krzychu napisał/a: | Dużo bardziej doskwierają przy tej mocy tarcze hamulcowe które mogłyby być większe. |
Z wsadzeniem ciutke wiekszych raczej problemu nie powinno byc ..oczywiscie bajka kolejnych miesiecy ale jak bedzie doskierało pomysle o tym
Co sadzicie o podanych modelach i jak myslice czy ten lancerek z zawiercia z tym przebiegiem bedzie cos warty? Mam o to obawe jak diabli |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 30-06-2011, 22:56
|
|
|
krzychu napisał/a: | No widzisz, a mnie się nigdy nie udało wyjść powyżej 10l... |
Widocznie się słabo starasz .
[ Dodano: 30-06-2011, 23:03 ]
krzychu napisał/a: | Że co? Z przodu jakoś nie widziałem że ktoś coś robił, a tylne jest po lifcie poprawione... |
Jaki masz przebieg u siebie w lancerze?
Ja przy 120tkm wymieniałem sworzeń wahacza. Niedawno przy 140tkm musiałem wymienić wahacz (sworzeń wytrzymał tylko 20tkm), obie końcówki drążków , drążki kierownicze oraz łącznik stabilizatora. W Lancerze C62 przy zawieszeniu robiłem cokolwiek przy ok 200tkm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-06-2011, 23:08
|
|
|
Panowie nie ma sensu sie przekamazac nasze drogi cudowne nie sa , szczegolnie iz zawieszenie w lancerku jest obnizone wiec domyslam sie ze bedzie dostawalo w dupke .
Pytanko z tym spalaniem to tak na powaznie jeżdżąc na benzynie bez klimy z ekonomicznym stylem jazdy 9l jest realne czy mam pomarzyc ?
AA a pro po zawieszenia pomimo sportowego charakteru jest nadal komfortowe?
Jeszcze temat opon patrz felgi jest z tym problem ?
Dzieki |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-06-2011, 23:12
|
|
|
gbob3 napisał/a: |
Co sadzicie o podanych modelach i jak myslice czy ten lancerek z zawiercia z tym przebiegiem bedzie cos warty? Mam o to obawe jak diabli |
No przebieg bogaty, ale może chociaż nie cofany... Silnik 2.0 na pewno jest wytrzymały, a na niemieckich drogach może wiele się nie wytrzepał?
Te z przebiegiem 40 tys to mega dziwna sprawa
[ Dodano: 30-06-2011, 23:13 ]
Artii napisał/a: |
Ja przy 120tkm wymieniałem sworzeń wahacza. |
A w Alfach wymieniają co 30 tys. 120 tys na polskich drogach to dobry wynik (oczywiście moim zdaniem).
[ Dodano: 30-06-2011, 23:17 ]
gbob3 napisał/a: |
Pytanko z tym spalaniem to tak na powaznie jeżdżąc na benzynie bez klimy z ekonomicznym stylem jazdy 9l jest realne czy mam pomarzyc ? |
Klima nie wpływa na spalanie. Zależy jak i gdzie jeździsz. Na moje spalanie możesz popatrzeć w stopce. Ale ja rzadko stoję w korkach.
gbob3 napisał/a: | AA a pro po zawieszenia pomimo sportowego charakteru jest nadal komfortowe? |
Do komfortowego daleko brakuje. Na 15-stkach (mam na zimę) zaczyna przypominać komfortowe. Za to po zakrętach jest szybko.
gbob3 napisał/a: | Jeszcze temat opon patrz felgi jest z tym problem ? |
Opony są w dość nietypowym rozmiarze 195/50/16 (szczególnie zimówki to 5 modeli chyba tylko jest), jak będę kupował to pewnie kupię 205/50/16 (195 to mało). Ale ceny są jeszcze akceptowalne. Na zimę 195/60/15 jest dużo większy wybór i tanio. Felga oryginalna enkei jest mocna i ciężką ją uszkodzić na drodze, za to trzeba uważać na krawężniki. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 01-07-2011, 16:05
|
|
|
krzychu napisał/a: | Klima nie wpływa na spalanie. |
Pod warunkiem iż jest wyłączona
[ Dodano: 01-07-2011, 16:07 ]
gbob3 napisał/a: | AA a pro po zawieszenia pomimo sportowego charakteru jest nadal komfortowe? |
Zawieszenie to już kwestia przyzwyczajenia. Miękkie nie jest ale na trasie pierwsza klasa.
[ Dodano: 01-07-2011, 16:13 ]
Cytat: | Jeszcze temat opon patrz felgi jest z tym problem ?
|
Moim zdaniem oponki 195/50/16 są jak najbardziej optymalne. Jednak do tanich nie należą.
[ Dodano: 01-07-2011, 16:16 ]
krzychu napisał/a: | A w Alfach wymieniają co 30 tys. 120 tys na polskich drogach to dobry wynik (oczywiście moim zdaniem). |
Alfy kupuje się sercem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2011, 16:56 Re: LANCER CSO 2006 2.0
|
|
|
gbob3 napisał/a: |
Co do miejsca to pytanie czy zmiesci sie wozek do dziecka + troche bagazu ( dziecko 6 miesiecy wiec wozek jeszcze nie spacerowka )
|
Ja miałem dosyć duży wózek i po opuszczeniu gondoli mieścił się bez problemu. To jest duza zaleta kombiaka. Inną jest to ,że ma obrzydliwy tylko przód, a nie tak jak w sedanie przód i tył i zawiasy wchodzące do bagażnika.
Przy normalnej jeździe nie licz na spalanie poniżej 10l. Bardzo praktyczne też są przyciemniane tylne szyby, szczególnie jak siedzą dzieci.
Reszta do zaakceptowania. |
|
|
|
 |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 01-07-2011, 22:17
|
|
|
Wspominacie o oponach , jakiego rzedu to koszta sa widze ze dostepnosc czesci ogólnie nie jest za wysoka - pytanie co ze standardowa eksploatacja rozrząd, klocki , tarcze itp ?
Jak ta dyche w spalaniu strawie tak standardowe koszta dobrych podzespołów powinny byc na normalnym poziomie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-07-2011, 23:58
|
|
|
Koszt części to nie jest żadna tragedia, nie sa trudnbo dostępne, opony jeżeli chodzi o 16-stki, to koszt dobrego kompletu znanej firmy od 800zł w zwyż, auto specjalnie nie należy do jakichś problematycznych, sumiennie eksploatowane i zadbamne egzemplarze odwdziecza sie bezawaryjnoscia, kombi ze wzgledu na kanciata bryle zadku jest pojemne |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-07-2011, 09:03
|
|
|
gbob3 napisał/a: | rozrząd, klocki , tarcze itp ?
|
Rozrząd dość drogi, klocki bez problemu, tarcze coraz łatwiej dostać. |
|
|
|
 |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 03-07-2011, 13:15
|
|
|
Generalnie wiem na czym stoje, reasumując Lancer to auto mało awaryjne , pali sporo , ze względu na obnizone zawieszenie czasami bede zmuszony je dopieszczac. Jest surowe w środku dzieki czemu nie ma problemów z obsługą .
Postanowiłem poszukac odpowiednika i tak naprawde jest tylko alfa romeo 156, auto wyroznia sie dobrymi osiagami , wlasciwosci jezdne zblizone do Lancerka , oczywiscie bogate wyposazenie ale to co mi najbardzie tutaj przeszkadza do czeste drobne awarie...z
jednej strony dobre japonskie auto troche za surowe i duzo palace z drugiej piekna dynamiczna alfa z dobrym wyposazeniem i niskim spalaniem ale ...drobne awarie moga doprowadzic do szału...
Pojade oba zobaczyc i zobaczymy
jak co ten model mnie kusi
http://allegro.pl/show_item.php?item=1678594257 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:08
|
|
|
gbob3 napisał/a: | ze względu na obnizone zawieszenie czasami bede zmuszony je dopieszczac. |
Tutaj jest chyba błędne rozumowanie. Niewiele aut robi ponad 130-170 tys bez robienie czegokolwiek z zawieszeniem... A mają w większości zwykłe opony, a nie nisko profilowe...
[ Dodano: 03-07-2011, 14:11 ]
gbob3 napisał/a: | oczywiscie bogate wyposazenie |
Znaczy w Alfie co jest więcej? Może ładniej wyglądające? Może 2 strefowy climatronic zamiast jednostrefowego ale co jeszcze? Skóra? Jeździłem parę razy i po za łatwiejszym czyszczeniem widzę same wady... Aaaa tempomat - no tego mi brakuje... |
|
|
|
 |
gbob3
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00r, 1.8GDI 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 14 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:21
|
|
|
Rozumowanie jest prawidłowe nie twierdze ze jak kupie samochód w szczególnosci tego typu to ze nic nie bede robił z zawieszenie albo oczekiwał ze bedzie jezdzic tak jak kupie przez 40 tys km.
Stwierdzam fakty. Polskie drogi dla LANCERKA to istny test , jestem w stanie to zaakceptowac nie przeszkadza mi to , twarde zawieszenie dobra aerodynamika wrazz silnikiem o zadowalających osiągach to to czego szukam..głównie ja jezdze sam wiec kombiat tak na wszelki wypadek dlatego charakter auta ma znaczenie tylko dwa samochody znalazłem które mnie w jakiejs wiekszej czesci zadowalaja jest to Lancer CSO 2.0 oraz wspomniana Alfa.
Jedynie co w Lancerku mnie martwi to moze te spalanie w tym silniku. Wiem ze to 2.0 benzyna codów nie oczekuje musi palic ale rozbieznosci sa od 7l do 14l cos duze jak bedzie to tak jak u Ciebie Krzychu to bede mega zadowolony. Pamietaj mam carisme która pomimo usterek jakie ostatnio ma nadal pali w granicy 5-6l w miescie
Co do Alfy autko ma to cos ale pomimo roznych opinii o awaryjnosci musi byc cos na rzeczy ze co drugi posiadacz auta stwierdza ze trzeba sie przyzwyczaic ... ale kusi sylwetka,silnik ( JTD - fiatowskie diesle sa przeciez jednymi z lepszych ) wyposazenie i komfort no i cena ...
No nic o CSO wie juz dużo , bogaty w informacje na spokojnie pojeżdżę i przejade się kilkoma modelami
Zdam relacje jak co
Dzieki wszystkim na was można liczyc , j |
|
|
|
 |
|