Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kupno mistu eclipse 1g 2.0 wersja wzmocniona 280KM
Autor Wiadomość
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 03-07-2011, 21:25   kupno mistu eclipse 1g 2.0 wersja wzmocniona 280KM

jak wyzej znajomy ma do sprzedania rzekomo jest to wersja wzmocniona wolnossąca, ma 280KM,odejscie ma niesamowite, to co jest do wymiany to łączniki przód stabilizatora bo rzekomo czesto siadają, przydały by sie ładniejsze fele z oponkami, i poprawic lakierke, cena to 5000zł, co mozecie powiedziec wiecej na temat takich cacek? trudno je utrzymac w nienagannym stanie? dodam ze ecli jest na gazie w sekwencji:P
 
 
Juniooor 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 26
Skąd: Mikołów
Wysłany: 04-07-2011, 08:48   

280KM w wolnossaku :toothy10: Możliwe niby jest ale na pewno kolega nie sprzedałby za takie marne pieniądze, bo byłoby to nie opłacalne :D Niech Ci sie wykresem z hamowni pochwali :D Jeżeli się nie znasz to podjedź do jakiegoś mechanika niech CI sprawdzi co w trawie piszczy i będziesz pewny co masz do zrobienia :P Wiadomo mechanik wezmie jakas 100 ale masz pewność co i jak. Chyba że znajdzie sięjakiś klubowicz z tamtych okolic to niech podjedzie i poogląda to "cudo" :biggrin:
 
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2011, 15:13   

szczerze nie spotkałem się w Polsce z projektem miśka 1G wolnossącego i z taką mocą, a taki projekt na pewno nie uszedłby mojej uwadze. Wg mnie w 1g osiągnięcie takiej mocy na wolnossaku jest nie opłacalne gdyż trzeba w to włożyć naprawdę duży worek kasy.
_________________
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 04-07-2011, 18:04   

wiec powiem wam tak, bardzo byłbym zadowolony akby jakis forumowicz znalazł sie z okolic kwidzyna i pomógł, silnik seryjnie wyszedł zakuty, przygotowany pod turbo, te moce sa własnie spotykane w 2g, jego ojciec ma taki sam silnik w playmoth laser tyle ze z turbo ...ok 400KM, buda europejska a silnik ameryka:P takie cos...mam czas do konca tyg bo w piatek wyjezdza i hce sie szybko go pozbyc...naprawde to nie jest 150km dosłowny przecinak... sprawdzcie w youtube, piszcie palenie gumy brachlewo, pokaz mały auta...
 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-07-2011, 18:36   

Niechcę nikogo dołować ale takich silników wolnossących w mitsu niebyło (tymbardziej Eclipsa) Jeśli niema Turbiny to niema nawet 150 koni:) Najwiecej chłopakom na forum MEKP.PL udało się osiąbnąc z wolnossaka 180 koni, a pieniądze były już grrrrube. Chyba że jest ta coś innego np. Widziałem Eclipse w Dieslu 1.9 tdi bodajże:) Koszt osiągnięcia 300 koni w doładowanym 4g63 jest około 20 tyś robiąc na pożądnym sprzęcie.

[ Dodano: 04-07-2011, 18:41 ]
Ps. zerknołem na te filmiki to jest zwykły GS 6 bolt z 92 roku, poszła kiedyś dawno temu fama ze te sinliki wytrzymują do 400 koni bez zakucia, ale mozna to sobie między bajki włożyć. I jeśli Twój kolega tak eksploatuje ten samochód to odpuść go sobie bo remont na czesciach wmiare dobrych GS'a zaczyna się od 5tys w góre. Pozdrowienia od fana marki:)
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 04-07-2011, 18:45   

tak, buda jest od zwykłego gs-a ale silnik własnie nie...niby na europe nie było takich, tez szukałem i nic nie znalazłem, to jest ten sam silnik co w playmoth laser, rzekomo firmy wtedy współpracowały

[ Dodano: 04-07-2011, 18:46 ]
i uwarzasz ze dzwiek i moc silnika to zwykły gs?

[ Dodano: 04-07-2011, 18:49 ]
z tego ci widziałem, to dziwek silnika wskazuje na to jakby on kipiał moca, jadac 80-90 i wrzucając 3 auto zrywa opony...do 100km/h ponizej 6s...
 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-07-2011, 19:51   

No t nie wiem:) Ale w samochodach blizniaczych Eclipsie z tamtego okresu występowały silniki 1,8 który to napewno nie jest
2.0 4g63 6bolt N/A 150koni
2.0 4g63t 6bolt 195 koni
2.0 4g63 7 Bolt N/a 150
2.0 4g63t 7 bolt 195
Silniki chryslera 420a wprowadzono w drugiej generacji eclipsy i miały moc około 141 koni. Wiec niema mozliwości, że auto ma silnik taki jaki był wstawiany w tamtych latach do eagle talonów, plamouth Laserów czy Eclipsów bo to były tylko te silniki i te moce nic innego. Gośc może mieć swapa poprostu z czegos zupełnie innego jesli ma tam faktycznie 280 km w N/A

[ Dodano: 04-07-2011, 19:52 ]
Ps polecam zerknąć http://pl.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Eclipse
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 04-07-2011, 23:38   

tez nie mam pojecia, nawet na filmiku widac ze autko kipi mocą...on twierdzi ze silnik to seria, zaden swap...zakute tłoki itd...a ten głos, na zywo to az zapiera dech...
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-07-2011, 06:33   

najlepiej zrób jakieś zdjęcia tego silnika i wrzuć tu na forum

[ Dodano: 05-07-2011, 06:36 ]
obejrzałem te filmy i nie widzę tu nadzwyczajnego kipienia mocą :) ale skrzynia biegów to pewnie będzie niedługo do wymiany i sprzęgło, radzę na start do włożenia szykować 400 zł na skrzynie i 700 zł na dobre sprzęgło jak zamierzasz podobnie jeździć jak kolega
_________________
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 05-07-2011, 16:10   

na moje to widac...sam start do setki o tym mówi, a jak był porównywany z moja 150KM alfa 155 to szczerze powiedziawszy nie było nawet o czym mówic...poszedł jak strzała...
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2011, 17:05   

nero23, Ty sobie jaja robisz? czy na poważnie? :D
nawet nie wiesz jak sie usmialem. zakuty silnik, wolnossak 280KM, ojciec ma 400
sory, ale albo jest tak jak pisalem wyzej, albo jestes naiwny jak dziecko :D
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 05-07-2011, 17:49   

dzieki za takie obardzenie...nie znasz to nie oceniaj...tak seryjnie zakuty wolnossak... a jego ojciec ma lasera ten sam silnik tylko ze w turbo...auta były porównywane wiec jakby to była 150km to jesli udało by mu sie obejsc moj a strzałe to minimalnie a nie jak torpeda... silnik kiedys widziałem...i z tego co kojarze to jest to od mitsu...
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 05-07-2011, 18:09   

nero23 - ty się nie unoś tylko czytaj ze zrozumieniem - tak jak wszyscy ci piszą nie było seryjnego silnika wolnossącego o mocy 280 koni czy to euro czy usa koniec i . .
Seryjny silnik 4G63 (turbo) w ECLIPSE 1g ma zależnie od wersji do 210 koni a ty wyjeżdżasz tu z jakimiś 280 z wolnossaka bez turbo ?
Zastanów się kolego - np.wojtas gst na którego jęczsz w poście wyżej ma eclipse w wersji USA TURBO i ten silnik bez modów ma ok 200 km. a ty chcesz 280 km z wolnossaka ??? - ( silnik seryjnie zakuty bez turbo - nie było takich silników i koniec - ktoś cię w jajo robi kolego ).
Poczytaj trochę a wszystko będzie jasne...
Ostatnio zmieniony przez lombard 05-07-2011, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
nero23 
Nowy Forumowicz

Auto: alfa romeo 155
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: elbląg
Wysłany: 05-07-2011, 18:12   

to moze inaczej, załóżmy ze jest to zwykły gsx 150km i silnik kompletnie przystosowany pod turbo, softy porobione itd, jest mozliwosc uzyskania takiej mocy/? a wogóle w jakich mitsu były takie silniki?
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 05-07-2011, 18:14   

nero23 napisał/a:
to moze inaczej, załóżmy ze jest to zwykły gsx 150km i silnik kompletnie przystosowany pod turbo, softy porobione itd, jest mozliwosc uzyskania takiej mocy/?


Bez turbiny raczej NIE w sumie to stanowcze NIE ...


GSX ma turbo i napęd na 4 koła - co wyklucza ECLIPSE z tego filmiku.
GST ma turbo i napęd na przednią oś .
GS zwykły wolnossący silnik 150 koni napęd na przednią oś.

I nie ma znaczenia czy to MITSUBISHI ECLIPSE , EAGLE TALON CZY PLYMOUTH LASER - (w seryjnym silniku )- w wolnossącej wersji max 150 koni a w turbo max 210 kucy.

Te silniki wolnossące i turbo były montowane międzyinnymi - w mitsubishi galancie ale też w hyundaiu sonacie i w hyundaiu coupe (lustrzane odbicie).


Jeszcze filmik oblookałem i powiem ci że na moje oko to 150 konny GS .
A kierowcy auta z filmiku możesz pogratulować ... :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.