Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z coltem z salonu
Autor Wiadomość
bozakrofka 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,3 95km 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 29 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: ezg
Wysłany: 12-12-2011, 22:39   problemy z coltem z salonu

zaraz się zdenerwuję.... napisałam się jak wariat i nic... nie wiem co się stało z moim postem...

[ Dodano: 12-12-2011, 23:06 ]
Może tym razem się uda... tylko, że zapał straciłam...
Dwa miesiące temu nabyłam cud miód colta z salonu i po jakimś czasie zaczęłam dostrzegać pewne rzeczy, które nie dają mi spokoju. Z serwisem też się kontaktowałam, ale mam wrażenie, że jak palcem im nie pokażesz i nie powiesz przyczyny, to nic nie wykryją, ale żeby za rok na przeglądzik za 900zł to z otwartymi ramionami.... ehhh... To taka moja dygresja, a jeśli chodzi o to, co boli mojego colta, to tak:
1. przy zmianie nawiewu z "nogi-szyba" na "szyba" lu na odwrót, lekko przygasają mi światła i jednocześnie słyszę cyknięcie dochodzące z lewej strony kierownicy, spod tego plastiku. Zauważyłam też, że jak jadę i nawiew mam na samą szybę, to sak samo mi cyka, ale nie wiem, czy światła przygasają-nie widzę tego. W głowę już zachodzę, czy to tak ma być, czy to jakiś większy pobór mocy... nie wiem, ale na mój babski rozum, to nie powinno mieć znaczenia, czy ja sobie wieję grzaniem na same nogi, czy na twarz, czy na szyba-nogi, to jak ma coś cykać i przygasać światła, to już konsekwentnie, w każdej pozycji nawiewu, a nie tylko w dwóch. Dlatego też obawiam się, że to jakaś usterka,
2. na zimnym silniku autko mi przerywa, tj. ja mu w gaz, a ono się dławi i to już między 2, a 3 tys. , bo na zimym do go mocniej nie wkręcam,
3. jak jest zimny, to mam problem z wrzuceniem wstecznego, chrobocze okropnie, tak jakbym sprzęgła do końca nie wcisnęła, a na to zwracam uwagę,
4. no i nie odpalił mi. dziwna sprawa bo temperatura dodatnia, przejechałam nim kawałek, silnik zdążył się rozgrzać i po około 10-15min., gdy ponownie chciałam odpalić, to zakręcił, ale nie odpalił, dopiero za drugim razem.
Użytkowników mitsu colt proszę o pomoc, bo nie wiem, czy to normalne w tych autach, czy to jakieś usterki. podłamana tym już jestem, bo serwis też mam wrażenie jakby lekceważąco podchodził do tego, co zgłaszałam. tak więc, jesli ktoś z Was trafił na równie niesfornego colta, czekam na odpowiedź.
 
 
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 13-12-2011, 10:32   

Proponuję Ci wpisać w
Szukaj w tym dziale:
Wszystko to już było , a jak przekręcisz kluczyk to policz do trzech i dopiero odpuść
 
 
SLK 
Forumowicz

Auto: Avensis T27'13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-12-2011, 22:06   

1. przy nawiewie włączonym tylko na przednią szybę włącza się automatycznie klimatyzacja. Stąd do cyknięcie i zwiększone obroty, bo klima wymaga więcej energii.

2. spróbuj zatankować paliwo na innej stacji. Ja mam ten problem przy tankowaniu z lukoila.

3. w nowym colcie biegi ciężko chodzą, ale po pewnym czasie działają jak miód. Na zimnym silniku, przed ruszeniem trzeba rozruszać biegi, np. przez przerzucenie 2-3 razy z dwójki na trójkę i z powrotem. Wstecznego nie wrzucać przy wyższych obrotach silnikach. Trzeba chwilkę zaczekać aż obroty spadną, to nie zgrzytnie.[/quote]
 
 
bozakrofka 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,3 95km 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 29 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: ezg
Wysłany: 14-12-2011, 11:31   

dziękuję za podpowiedź, ale jeśli chodzi o nawiew na szybę i cyknięcie, to nie widzę, aby załączała się klimatyzacja, gdyż kontrolka od klimy się nie włącza, zaś w przypadku przerywanej jazdy na zimnym silniku, to tankowałam zarówno na orlenie i na statoilu (raczej dobre stacje, na stacjach typu "krzak", nie tankuję. zawsze leję 95) i problem nie znika. zauważyłam to duszenie następnego dnia po wyjechaniu z salonu, więc jakieś filtry, czy inne rzeczy, to chyba nie zdążyłyby się zabrudzić. zgłaszałam to w serwisie, powiedzieli, że nie spotkali się z tym i zasięgną opinii dalej, jednak miesiąc czekam na odpowiedź i póki co milczą (paranoja...).
jeszcze zauważyłam drobną usterkę, raczej to błahostka, ale drażni mnie. chodzi o to, że podczas jazdy, słyszę świst powierza od strony pasażera, tak jakby drzwi były nieszczelne. nie wiem, czy to zgłaszać w serwisie powinnam...
 
 
kojomedal 
Forumowicz


Auto: COLT CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 47
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-12-2011, 20:36   

jak masz nawiew na szybę ustawiony to klima wł się automatycznie i ty nie będziesz widział tego w kabinie,a pobór mocy to normalne bo jak klima chodzi to wł się wentylatory,co do przerywania to raczej jest coś nie tak z silnikiem i ja bym to zgłosił.Co do świstu to normalne ja miałem już 2 Colty i każdy szumiał,zawsze można samemu klepnąć drzwi żeby lepiej przylegały:)Co do wstecznego to norma.No niestety takie są te nowe auta,te robione w Japonii były lepiej dopracowane a teraz japońce robi się w Europie no i jakość jest kiepska
_________________
el kojote
Ostatnio zmieniony przez kojomedal 24-12-2011, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 21-12-2011, 22:13   

Wsteczny- mój patent= wbijąjąc wsteczny, jak zaczyna się opór lekko puścić sprzegło i wskoczy:)

Co do przerywania, może być coś z przepustnicą, moja mama tak miała że ledwo jechał na dwójce, wyczyścili przepustnice (powinni wymienić-> zgadnijcie który serwis?), po gwarancji znowu się tak stało, wymieniliśmy przepustnice i już śmiga bez problemowo. Jednak przyczyny mogą być różne.
 
 
bozakrofka 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,3 95km 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 29 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: ezg
Wysłany: 25-12-2011, 09:28   

dzięki za podpowiedź PaczekDNA. na wtorek z serwisem umówiona jestem, zobaczymy co oni stwierdzą. podpowiadać im nie ma co, bo przecież mają swoich "specjalistów". jeśli miałeś na myśli łódzki serwis, to mogę się domyślać który to, będę patrzeć im na ręce :)
 
 
honor000027 
Forumowicz


Auto: COLT Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 45
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-12-2011, 10:08   

jak chcesz mieć nawiew na szybę bez klimy to włącz nawiew na szybę i dwa razy wciśnij klimatyzację :) tzn włącz (zapali się lampka klimy) i jak ją wyłączysz to już całkiem :)
_________________
jestem UŻYTKOWNIKIEM drogi jak wielu innych...
...a Ty w głowie nie jesteś ponad nami ?
--- TAK! dla kulturalnej jazdy---
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53586
 
 
krysstek 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z30 1,3 Inform '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 131
Skąd: LU
Wysłany: 30-12-2011, 22:18   

honor000027 napisał/a:
jak chcesz mieć nawiew na szybę bez klimy to włącz nawiew na szybę i dwa razy wciśnij klimatyzację :) tzn włącz (zapali się lampka klimy) i jak ją wyłączysz to już całkiem :)

no niestety, ale w ten sposób, nie da się wyłączyć AC; jak jest ustawiony nawiew na szybę i +/-30%, to klima będzie działała, można sobie przyciskać i sto razy, a nie da się jej wyłączyć.
_________________

 
 
honor000027 
Forumowicz


Auto: COLT Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 45
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 31-12-2011, 09:06   

krysstek napisał/a:

no niestety, ale w ten sposób, nie da się wyłączyć AC; jak jest ustawiony nawiew na szybę i +/-30%, to klima będzie działała, można sobie przyciskać i sto razy, a nie da się jej wyłączyć.


no to cieszę się bardzo że mam super limitowaną wersję pokręteł nawiewów gdzie można wyłączyć AC ;)
_________________
jestem UŻYTKOWNIKIEM drogi jak wielu innych...
...a Ty w głowie nie jesteś ponad nami ?
--- TAK! dla kulturalnej jazdy---
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53586
 
 
SLK 
Forumowicz

Auto: Avensis T27'13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2011, 09:28   

honor000027 napisał/a:
jak chcesz mieć nawiew na szybę bez klimy to włącz nawiew na szybę i dwa razy wciśnij klimatyzację :) tzn włącz (zapali się lampka klimy) i jak ją wyłączysz to już całkiem :)


u mnie to działa :) dzięki!
 
 
bozakrofka 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1,3 95km 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 29 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: ezg
Wysłany: 08-01-2012, 12:10   

wracam do problemu nie odpalania.... nie ma znaczenia, czy kluczyk przekręcę i policzę do trzech, auto i tak nie odpala. dziś na zimnym silniku temperatura w okolicach zera, auto odpaliło mi dopiero za czwartym razem. auto ma przejechane dopiero 2,5 tys. spotkaliście się z czymś takim w Waszych coltach??
 
 
Rzeznik 
Forumowicz


Auto: Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Konstantynów/Łódź
Wysłany: 19-01-2012, 21:58   

Słuchajcie mam pytanie do użytkowników nowych Coltów, czy w mrozy trzeszczą Wam plastiki przy podszybiu? Chodzi mi o te szare, podłużne osłony pod którymi są tunele nawiewów. Nie wiem czy jechać z tym na ASO czy po prostu tak jest.
 
 
SLK 
Forumowicz

Auto: Avensis T27'13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-01-2012, 22:05   

Rzeznik napisał/a:
Słuchajcie mam pytanie do użytkowników nowych Coltów, czy w mrozy trzeszczą Wam plastiki przy podszybiu?


Przy dużym mrozie dość często to się zdarza.
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 03-02-2012, 13:39   

bozakrofka napisał/a:
wracam do problemu nie odpalania.... nie ma znaczenia, czy kluczyk przekręcę i policzę do trzech, auto i tak nie odpala. dziś na zimnym silniku temperatura w okolicach zera, auto odpaliło mi dopiero za czwartym razem. auto ma przejechane dopiero 2,5 tys. spotkaliście się z czymś takim w Waszych coltach??



Zawsze odpalał. Fakt, że w duże mrozy to obroty nawet powyżej 2tys na trochę się ustawiały ale zapalał. Jedź do serwisu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.