Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4g63 uturbić??
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-12-2011, 23:01   4g63 uturbić??

Witam!
czy jest duzo zachodu żeby uturbić 4g63? Czy o jest kwestia wsadzenia turbo? w 4g63T turbo miało jakieś chłodzenie płynem chłodniczym czy tylko smarowanie? jakieś dodatkowe czujniki i komputer?? Czy lepiej zamiast bawić sie w uturbianie kupić T ??
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-12-2011, 23:04   

komputer to na pewno będziesz musiał zmienić na jakiś który Ci to wysteruje
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-12-2011, 23:04   

http://moto.allegro.pl/tu...1999393183.html
http://moto.allegro.pl/in...1984521777.html

[ Dodano: 15-12-2011, 23:05 ]
silnik moge kupić za 1000zł a z turbo jedyny jaki stoi to 6000 :/
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-12-2011, 23:37   

Jak nie jezdzisz na 1/4 mili to nie ma sensu 4g63T wstawiac do tej budy - nie znajdziesz trakcji w warunkach rajdowych. Ja przy wolnossacym 4g63 mam z tym duzy problem :/
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2011, 08:56   

na pełnym slicku? i gwincie k sport? poszeżony... dam rade ;]
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-12-2011, 09:17   

+ szpera by sie przydala 8) Jak Ci turbo dmuchnie niutonami to na wyjsciu bedziesz smazyl odciazone kolo, nie mowiac o mokrym. Na dwojce tocze sie 20km/h (1500rpm), daje w podloge i mloce w miejscu na rainsportach. Moje odczucie jest takie, ze wiecej mocy bedzie tylko przeszkadzalo, tym bardziej z lagiem. Na lato zapodam cos na ksztalt R1R ew. Federala to powiem jak sie sprawa ma, ale Turnaza ktora jest bdb cywilna opona totalnie nie ogarnia mocy jaka produkuje ten silnik w porownaniu z waga piorkowa budy. Zapytaj chlopakow ze Szczecina jakie mieli odczucia z prawego fotela jak przy 100km/h ciezko bylo trafic w pas tak sie slizgal, a gazu dawalem na 75% :P
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2011, 09:26   

Zobaczysz że dobry slick i problemu nie ma ;] Dobra bo odbiegamy od tematu!!! co z tym uturbianiem !!! co mi jest potrzebne?? wiązka, turbo, intercooler, komputer inny jak w 4g63 i... ???
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-12-2011, 10:31   

sprzeglo, skrzynia?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 16-12-2011, 19:19   

Szybciej, łatwiej z lepszymi efektami wyjdzie zakup 4G63T i zamontowanie, oczywiście o ile kupisz cały swap. IC z eclipse nie za bardzo pasuje więce lepiej wsadzać odrazu w przedni zderzak coś większego i robić orurowanie :)
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2011, 19:24   

Skrzynia z 1,5 i sprzęgło spiek :P
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2011, 20:41   

jak nie będziesz dmuchał nie wiadomo ile to skrzynia wytrzyma, przeguby tak samo, icka to kupuj odrazu jakiegoś chinola i dorobić orurowanie, możliwe, że wersja z turbo miała inne tłoki, bez turbo silnik będziesz musiał pewnie odprężyć trochę
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2011, 22:48   

O! i właśnie o takie info mi chodziło ;] czyli musiałbym zmienić tłoki... no to już jest kiepsko bo cieżko będzie złapać tłoki :/ Ciekawe jak z tym odprężaniem i czy uszczelki od głowic sa takie same? bo może jest w T grubsza (de sejaków wsadzało sie grubszą) i nie ma kombinacji? Tylko czy na pewno tłoki są inne? Bo na upartego Turbo mogę dostrugać z czegoś innego i osobny sterownik do niego dorzucić a kolektor wydechowy jestem w stanie wykonać samemu ;] a kwestia przepustnicy i ssącego??
 
 
 
Kct 
Mitsumaniak
02743/KMM

Auto: Colt CA0 4g93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 107
Skąd: Myszków
Wysłany: 16-12-2011, 23:18   

Zeby uturbic 4g63 n/a jest troche gratow potrzebne
po kolei to bedzie kolektor wydechowy od 4g63t, ecu od 4g63t, skrzynie, półośki, sprzegło, koło zamachowe od 4g63t, samo turbo, moze być seria od 4g63t, arpy ew. seryjne, downpipe od eclipse gst, O2 Housing, jakis bov, przewody do turbiny, wtryski od 4g63t, pompa paliwa nie wiem czy wyrobi, intercooler i orurowanie, jakas świnia, resistor pack, zegrary by sie przydaly zeby tego nie wysadzic w kosmos

koszta spore, ale czy kupno 4g63t wyjdzie taniej to nie wiem :) ale ja tam sie malo znam
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2011, 23:46   

ale skrzynia i sprzęgło, turbo i osprzęt do turbo, to nie silnik :P Koło zamachowe będzie jeszcze odchudzane, a pompa i tak będzie inna... Kupując 4g63T i tak będę musiał to kupić a mi chodzi o różnice w gołym silniku. Np. kupując 4g63 musze wsadzić w tłoki, uszczelkę, kolektory, przypustnicę z 2000zł silnik za 1000zł i wychodzi 3000zł za silnik goły 4g63T przerobiony z 4g63 a załużmy taki silnik oryginalny 4g63T kosztuje 2000zł czyli wychodzi mi drożej albo 4000zł i wychodzi mi taniej. a osprzęt i tak będę musiał dokupić tak czy siak, no chyba że kupie od naszego kolegi z forum cały kompletny swap, tylko nie mam takich środków fin. a terminy mnie nie naglą ;] pozatym silnik i tak będę rozbierał żeby wyremontować za zicher i zdłubać jak należy i myślę zeby kupić zwykłego a później go uturbić (takie rozłożenie na raty) ;]

Czyli wtryski 4g63 a 4g63T są inne ?

Puki co to:
tłoki
kolektor wydechowy (który i tak będę sam strugał)
wtryski
czy jeszcze cos? i czy to jest poprawne? bo jak tłoki i wtryski to juz sie robi nie opłacalne :/
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2011, 23:56   

co do tłoków to nie wiadomo czy trzeba zmieniać, dla przykładu podam astre z 2.5v6 koleś i mnie w mieście sam robił pod nią turbo itp, i tłoki zostały seryjne z tego co mi wiadomo, podobnie jak skrzynia itp... kolektor ssący też seryjny z wolnossaka a głowicę odprężył kanapką z 2 uszczelek.
te wtryski od wersji turbo będą wydajniejsze, pompa paliwa pewnie będzie do wymiany na jakieś walbro,
jak kolektor wydechowy będziesz strugał to i turbinę możesz inną, a do niej downpipe też możesz dostrugać na upartego. Jakiejś dużej turbiny nie szukaj, bo będzie późno wstawała, lepiej jakaś mniejsza jak nie chcesz nie wiadomo jakiej mocy :)
Kct napisał/a:
jakis bov

to akurat naj mniej potrzebne, wystarczy stożek włożyć i będziesz miał "pigeona" :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.