Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
[II 2.2 DID] POMOCY
Autor Wiadomość
Radek285 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 5
Skąd: Lubuskie
  Wysłany: 12-03-2012, 11:33   [II 2.2 DID] POMOCY

Witam serdecznie i pozdrawiam na wstepie wszystkich urzytkownikow Outlandera :D
Mam wielki probleM , mianowicie rozładował mi sie akumulator w moim Outku i po naładowaniu go prostownikiem nie mam reakcji na rozrusznik ani z systemu bezkluczykowego ani kluczyka wyjetego z pilota i umieszczonego w stacyjce :cry:
Wszystko niby jest ok lecz nie wiem co mam robic nie moge odpalic mojego kochanego autka a do ASO mam kawał drogi , czy ktos miał podobny przypadek lub moze mi jakos pomoc
Prosze o jak najszybsza odpowiedz POMOCY
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 12-03-2012, 11:36   

A zegary Ci zaświecają ? Bo trochę haotycznie to opisałeś.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 11:52   

Sprawdź klemy, czy dobrze je załozyłeś i czy przewodzą prąd.
Ja miałem to samo tydzień temu w Reni mojej córki.
 
 
Radek285 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 5
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 12-03-2012, 13:17   

Tak wszystko jest ok z klemami i zegary swieca , stacyjka działa jak nalezy w pozycji2 wszystko jest ok,lecz jak daje rozuch
to rozrusznik wogole sie nie odzywa tak jak by go nie było tam , nie pierwszy raz ładował akumulator w tym autku i zawsze było ok pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafiło i nie wiem gdzie szukac pomocy , chyba tylko ASO zostaje :cry:

[ Dodano: 12-03-2012, 13:26 ]
A powiedzcie bo jakos nie zracałem nigdy uwagi - ta dioda po lewej stronie swieci sie cały czas?
czy powinna gasnac po przekreceniu stcyjki
mam jeszcze taki jakby immobilajzer przy drogim komplecie kluczykow , ktory pasuje do miejsca tam gdzie dioda ale jak przykłądam to nie ma reakcji zadnej
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-03-2012, 13:49   

Radek285 napisał/a:
Tak wszystko jest ok z klemami i zegary swieca , stacyjka działa jak nalezy w pozycji2 wszystko jest ok,lecz jak daje rozuch
to rozrusznik wogole sie nie odzywa tak jak by go nie było tam , nie pierwszy raz ładował akumulator w tym autku i zawsze było ok pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafiło i nie wiem gdzie szukac pomocy , chyba tylko ASO zostaje :cry:

[ Dodano: 12-03-2012, 13:26 ]
A powiedzcie bo jakos nie zracałem nigdy uwagi - ta dioda po lewej stronie swieci sie cały czas?
czy powinna gasnac po przekreceniu stcyjki
mam jeszcze taki jakby immobilajzer przy drogim komplecie kluczykow , ktory pasuje do miejsca tam gdzie dioda ale jak przykłądam to nie ma reakcji zadnej
Sprawdz napiecie na klemach. Powinno chyba byc minimum 12V. Ja w moim bylym 2.2 raz rozladowalem akku na amen jak zapowietrzylem uklad paliwowy. Doladowywanie Ctek-iem nic nie dalo. Nie trzymal napiecia. Po przekreceniu stacyjki wszystko migalo i nastepnego dnia juz tylko cykalo. Kupilem nowy akku i wszystko wrocilo do normy.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Radek285 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 5
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 12-03-2012, 14:27   

Aku ma stałe napiecie 12V , nawet jak włacze wszystkie swiatła , dmuchawe i takie tam to napiecie jest na akumulatorze raczej własciwe ok 12V , moge tylko napomniec ze autko nie było odpalane jakies 2 miesiace bo nie było mnie w kraju ale to chyba nie ma nic wspolnego z tym ze rozrusznik nie działa :cry:
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 15:11   

Stawiał by na akumulator ,auto nie jeżdzone 2 mies.to poprostu padł .U mnie napięcie na aku to 12,35 po kilku dniach bez jazdy, jak zapalę na moment i zgaszę jest 12,6 po naładowaniu może wzrosnąć do 14.Może też być tak że rozprogramował sie imobilajzer jak nie miał zasilania.Generalnie nie zalecają odłączania aku od auta ani ładowania na włożonym aku w samochodzie .czyli jak przywrócić autu napięcie - nie wiem :oops:
_________________

 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 12-03-2012, 15:19   

Akumulator podłącz do innego na kablach a zobaczysz ze odpali. to że ma 12V nie znaczy że ma na tyle prądu aby ruszyć rozrusznik.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 12-03-2012, 16:24   

Po wyjęciu kluczyka z pilota włóż kluczyk odwrotna stroną w pilota (aby stanowiły całość) i dopiero w ten sposób spróbuj odpalić, tak przynajmniej jest w systemie bez kluczykowym.
_________________

 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 12-03-2012, 16:57   

Przypomnial mi sie taki stary taksowkarski myk na rozprogramowany imobilizer z powodzeniem zastosowany w poprzedniej Hondzie Accord. Przekręć stacyjke w pierwsze polozenie i zostaw na 5 minut, potem 5 minut przerwy w pozycji off stacyjki, kolejny krok to okolo 10 min i znow 5 min przerwy, potem 15 minut + 5 przerwy i Honda zagrała :)
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-03-2012, 18:44   

Radek285 napisał/a:
A powiedzcie bo jakos nie zracałem nigdy uwagi - ta dioda po lewej stronie swieci sie cały czas?
A co to jest ta dioda po lewej? Jakiś fabryczny wynalazek czy sam montowałeś?
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2012, 20:17   

tydzień temu szwagier miał ten sam problem ale z mondeo 2008. Ako sie samo rozładowało i zero reakcji na rozrusznik. Wszystko sie zapalało jak należy ale rozrusznik przestał kręcić. Przyjechał mechanik z komputerem, podłączył pod auto skasował błędy i wtedy dopiero dopalił ( koszt 250 zł.). wina akumulatora. Dodam że wymiana aka na nowe przed skasowaniem błędu nie przyniosła pozytywnego skutku.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 21:48   

borsak1 napisał/a:
Akumulator podłącz do innego na kablach a zobaczysz ze odpali.

W/g mnie też tak będzie.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-03-2012, 09:13   

Radek285, możesz mieć jeszcze słabo podłączony kabel masy do obudowy skrzyni biegów bodajże. Reakcja jest dokładnie taka jak piszesz - zegary świecą, niby wszystko OK, a rozrusznik nie kręci.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 13-03-2012, 16:24   

gajduss napisał/a:
tydzień temu szwagier miał ten sam problem ale z mondeo 2008. Ako sie samo rozładowało i zero reakcji na rozrusznik. Wszystko sie zapalało jak należy ale rozrusznik przestał kręcić. Przyjechał mechanik z komputerem, podłączył pod auto skasował błędy i wtedy dopiero dopalił ( koszt 250 zł.). wina akumulatora
Jak ja się cieszę, że mam prosty samochód, no w miarę ;) 2 razy rozładował się akumulator (w sumie to do dziś nie wiem dlaczego :roll: ) ale zapięcie prostownika, ładowanie..... i heja :)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.