Zamknięty przez: mkm 22-11-2012, 20:52		 | 
	
			Fał czterdzieści z sercem Misia 1,8 GDI | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 19:07   Fał czterdzieści z sercem Misia 1,8 GDI
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam,
 
Ostatnio tata sprzedał Cytryne XM i zanakupił V40 kombi, 1.8 GDI w kombi. Autko uszkodzone przodem. Jasny środek a ogólnie pełna seria. Powoli zaczynamy naprawę a po skończeniu będę robił wszystko by ojciec go nie sprzedał tylko zostawił jako rodzinny dupowóz. Nie jest to pierwsze Volvo. Wcześniej przewinęło się kilka 240, 245, 740, 850. Tak wyglądał po zakupie: 
 
  
 
  
 
 
Tata już rzeźbi:
 
  
 
 
Ja powoli ogarniam lakier:
 
  
 
  
 
 
Przód powoli zaczyna kształtować formę:
 
  
 
 
Mam nadzieję że temat się troszkę rozbuduje a tacie nie przyjdzie do głowy sprzedaż/zamiana fałki... | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xluki  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mercedes SLK 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 19:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | booohal, czym pucowany lakier? | 
             
						
				_________________ 02483/KMM
 
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
 
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
 
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
 
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
 
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 20:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | xluki, Po kolei, Menzerna PF2500 na polishing padzie Urbana, FF3000 na czarnym karbowanym finishingu Urbana, Chemical Guys EZ Creme Glaze, Collinite 467s. | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adrianeo  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Carisma 1.8 GDI 98r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 21:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pozdrawiam kolegę z KA    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 21:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Adrianeo,     | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Endrjus  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Co rusz inne 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 22:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ja spytam o coś innego, jaki silnik w XMie i jakie ogólne wrażenia z eksploatacji? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2012, 23:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Endrjus, Jakieś zwykłe 2,0. Auto miało dość dużo usterek więc nie przedstawię konstruktywnej opinii   
 
 
Kojarzy ktoś czy w mojej fałce można wymrugać błędy tak jak w Mitsu? I czy złącze to już OBDII czy jeszcze JOBD? | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2012, 20:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ogólny stan lakieru     
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
Jeden panel po lekkiej korekcie:
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
             Troszkę lepiej.
 
 
Tak być nie bedzie!!!
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
Troszkę lepiej   
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
I do kompletu:
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
A tu hicior   :D:D
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
Brzydko!
 
 
 
By booohal at 2012-07-27
 
 
Lepiej:
 
 
 
By booohal at 2012-07-27 | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-08-2012, 20:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Szkoda gadać...  :mur: 
 
 
 
By booohal at 2012-08-01
 
 
 
By booohal at 2012-08-01
 
 
 
By booohal at 2012-08-01
 
 
 
By booohal at 2012-08-01
 
 
 
By booohal at 2012-08-01 
 
 
Wszystko szło dobrze do czasu. Zderzak nie chce się spasować- w ogóle nie pasuje co widać na fotkach, maska przewalona- trza giąć, lakieru ojcu brakło i niedokładnie pół zderzaka i błotnik jest zrobiony i wygląda tragicznie! Na zdjęciach prawie nie widać. I do tego tata mówi że nie przeszkadza mu to i nie będzie poprawiał. A ja myślałem że wyprowadzę cały lakier na cycuś i w ogóle zrobię igiełkę. Teraz to jak na niego patrzę to mi się to nie widzi...  :mur: | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-09-2012, 15:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Koledzy co może być powodem bardzo powolnego spadania obrotów po puszczeniu pedału gazu i naciśnięciu sprzęgła? Dodatkowo troszkę falują obroty na wolnych. | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piwor  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: 730d 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3445 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-09-2012, 21:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przepustnica czyszczona? | 
             
						
				_________________ 01270/KMM
 
 
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 
730d 2018 - | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2012, 11:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ano jeszcze nie. Ona jest sterowana elektronicznie. Nie popsuję nic? Jest jakiś manual wyciągnięcia tej przepustnicy? | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 volve  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Colt CZC 1.5T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 12:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               volve, 
 
   | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 karolgt  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Lexus GS430 V8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 13:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam kolejne Volvo   
 
 
przepustnice wyczyścisz, nic się nie stanie.
 
Obroty też powoli spadają podobno od uszkodzonego przepływomierza, ale lepiej najpierw wyczyść przepustnicę.
 
 
rocznikowo widzę że już masz >99 więc błędy przez OBD spokojnie wszystkie odczytasz zwykłym kabelkiem za 50 zł na USB oczywiście. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |