Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ?
Autor Wiadomość
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-11-2012, 21:28   BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ?

Witam.
Którą instalację wybrać do Mitsubishi Space Star 1.6 (4g18) 98KM rocznik 2003
Przebieg 96tys.

Mam już oferty cenowe i instalacje, które zalecają polecane mi przez znajomych warsztaty:
(zbiornik w kole zapasowym)

Warsztat nr 1 oferuje
- BRC sequent 24.11 2700zł (+50zł za wlew obok wlewu paliwa)

Warsztat nr 2 oferuje
- BRC sequent 24.11 2800zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)
- Stag 300 + Valtec 2400zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)

Warsztat nr 3 oferuje
- Stag 4 plus + Reduktor ACR01 lub Tomasetto Alaska + Listwa wtryskowa Hana 2000 za 2700zł

Z tego co poczytałem tak na szybko to Stag 300 z Valtecami raczej odpada.

Pozostaje wybór między BRC sequent 24.11 a Stag 4 plus.

Wielu ludzi za plus Staga uznaje możliwość zmian softu itp., pytanie czy przeciętny użytkownik jest w stanie sobie coś poprawić, czy raczej pogorszyć grzebiąc w tym sofcie? Czy może w razie jakiejś skuchy można wrócić do orginalnego softu?

Doradźcie koledzy.
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15-11-2012, 22:09   

Warsztat nr 3.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 18-11-2012, 12:17   

Ja mam w 2.0 staga 3, aco1, wtryski hana 2000 zielone i chodzi super.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 23-11-2012, 19:06   

BRC na poznańskiej w Z.G.
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-11-2012, 19:36   

mariusz_2050 napisał/a:
BRC na poznańskiej w Z.G.


Ostatecznie na tym stanęło :-)
W poniedziałek oddaję auto do nich.

Poczytałem w necie, pogadałem jeszcze z kilkoma znajomymi i wyszło, że ten warsztat to najlepsza opcja. Oferują BRC, więc będzie BRC.
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-11-2012, 22:42   

To i to będzie dobre.

Ale STAG i ten zestaw który proponują w warsztacie numer 3 - powinien być tańszy w eksploatacji. Bo z tego co wiem (ale mam STAG więc może czegoś o BRC nie wiem) ale np. samego reduktora czy wtrysków do BRC kupić się nie opłaca - cena jest kosmiczna.

A warsztat numer 3 proponuje Ci komponenty do kupienia w pierwszym lepszym sklepie z LPG i kiedyś wymiana np wtryskiwacza nie będzie problemem i dużym kosztem.
 
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-11-2012, 17:58   

Instalacja już w aucie.
Tak na gorąco to mogę tylko powiedzieć, że nie odczułem spadku mocy.
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 28-11-2012, 07:49   

Spadek mocy to się odczuwało 15 lat temu.
Teraz nic nie czuć , ani przełączania ani gazu jak niektórzy twierdza :badgrin:

CO do mam to powiem że przy użyciu zwykłego lapka i np. softu do Staga robisz co chcesz jeżeli potrafisz czytać np. fora gazowe.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29-11-2012, 12:58   

Czuje się. Wykresy na hamowni to potwierdzały. 4-5 % spadku mocy.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-11-2012, 17:30   

Być może na hamowni to "widać", ja jako zwykły użytkownik tego nie "odczułem" :-)
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29-11-2012, 18:15   

Ja to czuje nie tylko na hamowni.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 29-11-2012, 18:24   

Morfi co ty gadasz , dobrze zestrojony LPG daje więcej mocy niż Pb np. 2% :lol: jak spartolą to już inna kwestia.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29-11-2012, 18:58   

Student, maksymalnej, ale przebieg jest wtedy gorszy. Widziałeś wykresy. Mam staga 300 isa2, gdzie teoretycznie kalibracja jest automatyczna i gaz dostraja się do mapy benzynowej.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 29-11-2012, 20:54   

Ok. ale bez korekty nie będzie dobrze, sama autokalibracja nie wystarczy choć połowa gaziaży na tym kończy i puszcz klienta z zakładu inkasując kasę.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2012, 21:43   

Mi też tak gazownik wyregulował auto, że nie jedzie jak powinno ale zaczynam sam powoli ogarniać temat. Jak komponenty będą właściwie dobrane i instalacja będzie dobrze wyregulowana, to nie powinno się czuć różnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.