Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Impulsator-czujnik prędkości
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 11-01-2013, 16:11   Impulsator-czujnik prędkości

Dzisiaj wreszcie znalazłem czas aby założyć impulsator do VR-4.Kupiłem używany bo myślałem,że to on jest powodem niedziałania prędkościomierza ale niestety po założeniu okazało się,że to nie to.Co może być przyczyną braku podawania prędkości???
Demontaż i montaż:





Po prawej stronie czujnik prędkości od VR-4:

Impulsator od VR-4 różni się od galanta 2,5V6 wielkością ślimaka i chyba tylko tym?
Trzeba więc wyjąć zawleczkę i podmienić główki:

Na główce impulsatora od gala VR jest napis 4WD:

Może ktoś nakieruje mnie co może być przyczyną niedziałania prędkościomierza?
_________________

 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 11-01-2013, 21:05   

sprawdź czy jest zasilanie, czy jest masa, jak jest na wyjętym i przekręconym zapłonie zakręć nim ale wcześniej do sygnału podłącz miernik i sprawdź czy idą impulsy, jak tak to sprawdź połączenie do licznika??(trzeba by zerknąć na schemacie )
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 12-01-2013, 20:17   

fiole1 napisał/a:
sprawdź czy jest zasilanie, czy jest masa, jak jest na wyjętym i przekręconym zapłonie zakręć nim ale wcześniej do sygnału podłącz miernik i sprawdź czy idą impulsy, jak tak to sprawdź połączenie do licznika??(trzeba by zerknąć na schemacie )

Zasilanie i masa są nawet na tym oryginalnym czujniku z VR.Problem jest chyba w zegarach bo na liczniku jest 124 tys.km ale jak go ten facet z Nowej Zelandi sprzedawał to pisał,że ma przebieg 144 tys.km(90mil) czyli zegary ktoś przestawiał i kto wie czy ich nie spalił,w karzym razie prędkościomierza.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-01-2013, 20:23   

Obrotomierz udało Ci się uruchomić :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 12-01-2013, 21:17   

robertdg napisał/a:
Obrotomierz udało Ci się uruchomić :?:

Tak już działa winien był IFS.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-01-2013, 22:00   

Sprawdź płytke prędkościomierza, może był wymontowywany procek i przestrajany, może gdzies zimny lut, najlepiej byłoby podpiąc kompa i sprawdzić czy ECU rejestruje sygnał VSS
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 12-01-2013, 22:20   

robertdg napisał/a:
Sprawdź płytke prędkościomierza, może był wymontowywany procek i przestrajany, może gdzies zimny lut, najlepiej byłoby podpiąc kompa i sprawdzić czy ECU rejestruje sygnał VSS

Zegary już raz miałem na stole ale tak daleko to nie sięgałem.Czyli prawdopodobnie zegary wychodziły poza 180KM i nie było odcięcia paliwa?

[ Dodano: 12-01-2013, 22:21 ]
robertdg napisał/a:
sprawdzić czy ECU rejestruje sygnał VSS

Możesz bardziej "łopatologicznie"?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-01-2013, 08:34   

Zegary nie mają nic wspólnego z odcięciem paliwa, to są jedynie przyrzady informacyjne danej klasy dokładności.

Odnośnie VSS, należałoby podpiąc skaner diagnostyczny i przejechac się autem, jezeli skaner bedzie widział prędkość auta, to winy należy szukać na wyjściu ECU-licznik lub sam licznik.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 13-01-2013, 10:39   

a nie możesz po protu przełożyć licznika z vrki do swojej vki i sprawdzić czy działa?
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-01-2013, 12:42   

danino88 napisał/a:
a nie możesz po protu przełożyć licznika z vrki do swojej vki i sprawdzić czy działa?

Nie wiem czy tak można zrobić bo podobno w drugą
stronę to leci regulator napięcia?
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 13-01-2013, 21:14   

Cytat:
Nie wiem czy tak można zrobić bo podobno w drugą
stronę to leci regulator napięcia?


tzn? bo niezbyt rozumiem
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-01-2013, 22:48   

danino88 napisał/a:
Cytat:
Nie wiem czy tak można zrobić bo podobno w drugą
stronę to leci regulator napięcia?


tzn? bo niezbyt rozumiem

Nie przekłada się zegarów z VR-4 do V i na odwrót bez jakichś tam przeróbek.
_________________

 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 14-01-2013, 04:59   

Jak przełożysz zegary z VR do V-ki bez przeróbek to zaczynają Ci skakać obroty ;-) reszta działa prawidłowo :mrgreen:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 14-01-2013, 07:57   

Juiceman napisał/a:
Jak przełożysz zegary z VR do V-ki bez przeróbek to zaczynają Ci skakać obroty ;-) reszta działa prawidłowo :mrgreen:

To podmienię.Dziękuję za i informację.
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-01-2013, 11:25   

przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.