Grzecznie się witam :o) |
Autor |
Wiadomość |
Giersu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 21:12 Grzecznie się witam :o)
|
|
|
Witam :o)
Przyjechałem właśnie do domu moim "nowym" autem - Galant 2.4 GDI z 1999 roku. Jest to kombi ze skrzynią automat i paroma wypasikami. Jak dla mnie - wychowanego na helmutach i fordach - jest to zupełnie nowa jakość :o) Mam nadzieję, że będzie to miłość odwzajemniona.
Pytanko mam. Przeglądałem już forum z grubsza, ale może ktoś zechciałby potwierdzić. Auto ma przejechane 200kkm, przy stu-paru kkm wymieniany był pasek rozrządu, więc pora już chyba na powtórzenie tego manewru. Który warsztat byłby najlepszy? Ten gdyński, o którym mowa w innym wątku, czy może też coś w Gdańsku da radę?
Pozdrawiam!
Giersu |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-01-2007, 21:19
|
|
|
Giersu napisał/a: | Auto ma przejechane 200kkm, przy stu-paru kkm wymieniany był pasek rozrządu, więc pora już chyba na powtórzenie tego manewru. | jeżeli Helmut wymienił na czas to było to przy przebiegu 180kkm
Co do zakładu/mechanika w Gdańsku nie pomoge
ps. Witaj na forum
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-01-2007, 13:23
|
|
|
z czystym sumieniem zadnego warsztatu w 3city do Miska nie polece
ale mysle, ze z Josim i przy tel. wsparciu Bartka bysmy to sami zrobili |
|
|
|
 |
Giersu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2007, 14:31
|
|
|
Krzyżaku, to ja bym się chętnie wprosił na taką pomoc :o) |
|
|
|
 |
Tomba [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2007, 20:55
|
|
|
Giersu witam w klubie !! Niestety ja tez nie moge nic polecic:(
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-01-2007, 21:47
|
|
|
Witamy Giersu na forum. Co do warsztatow w Trojmiescie, to za duzo nie mozna polecic. W tym Vass Serwis to calkiem dobre samochody widzialem, wiec mysle ze cos potrafia. Sam u nich robilem i bylem zadowolony. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
Giersu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2007, 22:32
|
|
|
Dzięki, dzięki :o) Póki co - Krzyżak wstępnie obiecał pomóc, więc może jakoś uda się przez to przebrnąć. Niech się tylko uporam z kupowaniem chałupy i biorę się za auto. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-01-2007, 23:28
|
|
|
To jak rozrzad to moze i ja sie podłacze..... samemu cięzko sie zabrac bez wprawy i obawy zeby nie spieprzyc, jak by co to sie pisze choćby na zobaczenie tego manewru.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-01-2007, 08:35
|
|
|
Marcin - u Ciebie jest ciut wiecej roboty, bo ten GDI to rzedowa 4-ka z jednym kolem rozrzadu w glowicy (zreszta - wszystko podobne do tego, jak ja mam u siebie - dochodzi tylko hydronapinacz, ktory juz mam z Josie rozgryziony), a ty masz 2 glowice. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-01-2007, 12:23
|
|
|
Ano przeoczułme ze to o GDI chodzi...
No u mnie faktycznie dwie głowice i pasek długi jak u kobajnu pewnie..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Giersu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2007, 22:40
|
|
|
Na szybkiego zrobiłem minigalryjkę - póki co, w oparciu o foty poprzedniego właściciela. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-01-2007, 07:47
|
|
|
Witam
Czy te zdjęcia nie sa zronione przypadkiem w Tczewie?
A sam samochód był wystawiany na allegro, na elblaskich blachach chyba restracja NE XXXX, bo coś mi sie taki włsnie galancik przypomina ze był widziany koło mojego bloku jak chodzilem na spacerki z synem, a on jedził z kartka sprzedam.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Giersu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 21:13
|
|
|
Zdjęcia owszem, są z Tczewa, ja go kupiłem już na tczewskich numerach, ale wcześniej faktycznie było to NE 48794.
Mały ten świat :o) |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-01-2007, 21:31
|
|
|
No mały mały, zreszta w Tczewie p[ojawiły sie chyba ze 3 takie, jedn ma nawet nr o kilka salej niż moj.
A ten twoj to miał chyba nawet taka fajna nalpje na liczniku 180km/h ostrzegajaca..:) hehe
Oby sie dobrze sprawował.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|