Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Planuję kupić 3000 GT
Autor Wiadomość
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 27-06-2013, 15:49   Planuję kupić 3000 GT

Witam użytkowników 3kGT, które planuje kupić już po powrocie z pracy czyli październik. Pytanie do użytkowników tego auta, na co patrzeć przy oględzinach tego Mitsu. Jakie awarie często można spotkać przy tych modelach. Zamierzam również rozglądać się za Eclipsem ale wybór uzależniony jest od finansów. Mam zamiar wydać ok. 15-17 tys na auto.
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2013, 17:49   

Ja pewnie bede sprzedawał, aby mieć kasę na podrasowane domu do sprzedaży,
Szkoda tylko, że dysponujesz niskim budżetem :( , musiał byś zmienić walutę zakupu.
A fajnie by było jakby trafił w dobre ręce.
Co do auta to poki co nie bede sie rozpisywał, większość Mitsumaniaków zna moje autko.
Generalnie Europejska (niemiecka) wersja 3000GT VR4, wyprodukowana w Japoni na rynek niemiecki w ilości 500 sztuk. Mój ma numer fabryczny 426. Chyba najmłodszy w kraju, pierwsza rejestracja w Niemczech 30/04/2001. Kupiony u Dealera Mitsu z gwarancją producenta.
Bezwypadkowy, wszystko w 100% fabryczne, wszystko w 100% sprawne, choć ostatnio odezwało się lewe przednie łożysko, wiec do wymiany. Trzeba też wymienić "skurzany"mieszek lewarka zmiany biegów, wkładałem tam nieszczęśliwie pilot do bramy i pokaleczył mieszek.
Warto też zrobić lekką polerkę lakieru z tyłu samochodu, południowe słońce zrobiło dwoje.
Myślę, że warto też założyć 18 lub 19" felgi, bo fabryczne 17 nigdy nie były zbyt ciekawe. A, że generalnie mało od paru lat jeżdzę to jakoś nigdy nie miałem do tego serca.
Aktualny przebieg ok 161000 km. Oczywiście nie muszę dodawać, że oryginalny.
Cóż jak wiadomo w kraju "przyją się" przebieg 100k, niezależnie od rocznika i rodzaju auta, ale zostawmy to bez komentarza.
Jak byś znał Mitsumaniaka, Konesera, lub sam steierdził, że warto zainwestować więcej w kultowe unikalne już autko, daj znać.
Generalnie sam do końca nie wiem czy pozbywać się auta, którego już pewnie nigdy nie odkupię, w każdym razie tego rocznika. Aktualnie najmłodszy u niemieckiego dealera to 98r 120k, prawie 20k€+VAT.
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 31-10-2013, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 31-10-2013, 18:09   

Panie kolego, 59000 złotych za to auto to śmiech na sali.
To jest mk2, produkowany w latach 93-96.
To, że jest zarejestrowany dopiero w 2001 roku nie podnosi jego wartości dwukrotnie.
VR4 w super stanie to koszt 40 tysięcy złotych... :mrgreen:

Jeżeli już poruszasz kwestię przebiegów to małe przebiegi w 3000GT są możliwe. Wiele osób używa tych aut od święta i tylko w okresie letnim... :lol:
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2013, 18:24   

Hmm,
Widzę, że Kolega się niezbyt zna do końca te modele aut.
Wersja USA była produkowana do 1999, a Deutsche model do końca 2000roku.
Co do ceny nic nie wspominałem tu o cenie i nie traktuje tego postu na fo, jako ogłoszenia o sprzedaży.
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 31-10-2013, 19:15   

witek.w-wa napisał/a:
Hmm,
Widzę, że Kolega się niezbyt zna do końca te modele aut.
Wersja USA była produkowana do 1999, a Deutsche model do końca 2000roku.

Koleżanko...
Auto było kupione u niemieckiego dealera Mitsubishi i stało ok. 6 lat do momentu kupna. :mrgreen: Podaj VIN to będziesz miał czarno na białym.

Niżej masz fotki jak wyglądały poszczególne modele:
MK1 91-93R


MK2 94-96R


MK3 97-98R


MK4 99R
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2013, 19:55   

Foty tylko potwierdzają, że nie wiesz co to był Deutsche Model 3000GT i do kiedy był produkowany w Nagoya, Japan, jak i pozostałe.
Wejdź sobie na strony MMC i zobacz raporty produkcji i sprzedaży z tamtych lat.

Foty przytoczone przez Ciebie dotyczą modelu na rynek USA i wszystko się w nich zgadza.
choć pewnie każdy widzi, że USA VR-4, 99, wyglądało inaczej, - spojler jest zupełnie inny.
Swoją drogą bardzo fajnie wyszedł im model 99, bardzo dużo ludzi przerabiało starsze roczniki na design 99

Deutsche Model nie doczekał się np takich zmian nadwozia jak ostatnia wersja USA, ale ma wiele zmian konstrukcyjnych, których nie zobaczysz w wersji USA. Od poważnych jak turbiny o większej pojemności po drobnostki jak spryskiwacze reflektorów, podgrzewane fotele i wiele innych, których nie ma co tu teraz przytaczać.
Przy tym poziomie aktualnej wiedzy i Google można sobie wszystko ładnie wyszukać.

Na fotce z podpisu, widać auta z naszego kiedyś spotkania, mój jest pierwszy od prawej. Od razu np widać spryskiwacze, czy też zdejmowaną cześć wlotu powietrza, gdzie wkręca się hak holowniczy.
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 31-10-2013, 21:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 31-10-2013, 20:02   

madź napisał/a:
:mrgreen: Podaj VIN

Ja bym na Twoim miejscu na ten układ poszedł i kto ma rację stawia piwo, a kto nie ma to kolację. By było miło i bezspornie Madzia z Marcinem dorzucą swój i porównamy w tej miłej aczkolwiek ciut napiętej atmosferze :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2013, 20:12   

Nie bede wrzucał publicznie VIN auta, wiem co kupowałem.

Nie jest to model 96 czy też starszy, jak podnosi się sprawę wyżej.

W każdym razie w dowodzie mam rok produkcji 2000 a pierwszej rejestracji 2001.
Można np zapytać Hubeeerta, czy kogokolwiek z Warszawy, znają mnie ze Zlotów i nie tylko...

A co do atmosfery, nie ma chyba czym się denerwować...

Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków
i nie odbiegajmy od pytania w pierwszym poście

A Kochan, życzę udanego zakupu. Każdy doskonale wie, że w kraju jest bardzo trudno kupić w dobrym stanie, 3kgt czy też Eclipse.
Ja swój po kilku letnich poszukiwaniach w kraju, postanowiłem kupić u Niemieckiego Dealera Mitsu i wcale tego nie żałuję.
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-10-2013, 21:22   

Witku - miło powitać! - nie widzieliśmy się od czasów Grudziądza III :)
Który to był rok? - 2005? 2006???
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2013, 21:33   

Witaj, witaj...
No tak szmat czasu,

Zaraz trzeba bedzie zamknac temat za spam...
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-10-2013, 21:49   

trudno...
ale miło powspominać
nawet takie coś znalazłem:



na pierwszym planie borecki, polsaler a na lewo josie...
mordek też lata nie widziałem :)
 
 
fiszer333 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Piła
Wysłany: 11-11-2013, 19:10   

Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat. Proszę o wskazówki!
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 11-11-2013, 23:29   

fiszer333 napisał/a:
Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat. Proszę o wskazówki!

Wskazówki? Nie brać go. Co najwyżej nada się jedynie na części...
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 12-11-2013, 07:40   

fiszer333 napisał/a:
Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat. Proszę o wskazówki!

Trochę jak tu ;) http://www.youtube.com/watch?v=t8uwPzHzX6Y
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Mikebravo 
Nowy Forumowicz

Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 26
Skąd: Wlkp
Wysłany: 23-11-2013, 13:44   

Może i ja dodam trochę od siebie do początku tej dyskusji.
Potrzebne jest małe sprostowanko do pierwszego postu kolegi "Madź" - autko okazane jako MK4 99R
to jak Witek już wspomniał wersja USA (nie Europa, UK czy Japan), tylko iż w wersji Base/SL nie VR4.
1999 VR4 USA wygląda tak (inny tylni spoiler):




Witka 3000GT jest wersją Europejska produkowaną (zależnie od źródeł) do końca 2000r.
Dlatego zdarzają się modele rejestrowane w 2001.
Ostatnia wersja EU jest wersją bardziej doposażoną niż ostatnia wersja USA, ale troche słabszą.
Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości - zapraszam do siebie - bez problemu można naocznie sobie porównać - nie mylić z "pojeździć" :-)
_________________
3000GT VR4 1999 USA
3000GT VR4 2001 EURO
3000GT Base 1999 USA -Sprzedane :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.