Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania nowicjusza
Autor Wiadomość
Piotreq 
Nowy Forumowicz

Auto: Szwedzkie/hamerykanskie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa-Tarchomin
Wysłany: 27-07-2013, 15:05   Pytania nowicjusza

Witajcie, poszperalem troche po forum i nie znalazlem informacji odnosnie kilku spraw...

Nosze sie z zamiarem kupna L200 minimum z 2007,
najchetniej z automatyczna skrzynia biegow i tu rodzi sie kilka pytan:
1. Czy skrzynie sa wytrzymale?
2. Jak skrzynie sprawuja sie w terenie?
3. Dlaczego jest tak malo automatow?

Mialem okazje smigac L200 po czarnym (wlasnie w automacie) i demonem predkosci ani przyspieszen nie byl, czy moment jest ograniczony elekronicznie czy w manualu tez tak osowiale przyspiesza?

Znalazem sporo informacji na temat silnikow ale troche zglupialem,
wiadomo ze kazdy bedzie chwalil swoje ale nie znalazlem informacji,
ktory z silnikow jest najmniej awaryjny (DOHC, DID, TD)?

Czy mosty wytrzymaja opony np 33" i wieksze - chcialbym go z czasem podniesci i pojezdzic turystycznie w terenie?

Sporo osob posiadajacych pickupy ma problem z niedociazonym tylem auta,
czy jezdzac po miescie (50/50 z trasa) na "pusto" bede odczuwal roznice?

Mam kilka typow z alledrogo i otomoto,
czy ktos moglby rzucic okiem na te egzemplarze,
moze to kogos od Was?

1. automat 2008 http://otomoto.pl/mitsubishi-l200-C27830389.html

2. manual 2008 http://allegro.pl/mitsubi...3410784349.html

3. srebrny pomorzanin 2009 http://otomoto.pl/mitsubi...-C29835305.html

4. czarnuch z Wagrowca 2008 http://otomoto.pl/mitsubi...-C28783632.html

5. 2007 radomskie http://allegro.pl/mitsubi...3425926856.html

z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam[/b]
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 27-07-2013, 18:07   

Piotreq napisał/a:
opony np 33" i wieksze


Witaj. Pomyliłeś się, robisz sobie jaja, czy będziesz wycinał nadkola :?: :roll: :roll:

Co do oferty nr 2 :
"NIE LAKIEROWANY
BRAK NAJMNIEJSZYCH USZKODZEŃ LUB ZARYSOWAŃ LAKIERU"
nie wierzę, chyba że po zabiegu w SPA :badgrin: . Lakier to chyba najsłabszy punkt ELCI.

Tył na pusto skacze więc lepiej dociążyć. Większy komfort i lepsza przyczepność.
Jeżeli chodzi o automat, miałem drobne problemy z elektroniką przy przebiegu ok. 160000. Jest to moje pierwsze auto z automatem ale nie chcę już nigdy z manualem.
A dlaczego tak mało ? Może cena ?
Ja osobiście odradzałbym egzemplarz z boxem (167KM). Pękające głowice i inne problemy. Poszukaj, na forum to gdzieś jest.
Generalnie jestem z autka zadowolony. Pozdrawiam
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-07-2013, 22:26   

Witaj na forum :)
Piotreq napisał/a:
Czy mosty wytrzymaja opony np 33" i wieksze
32" to maks, 33" podniesiesz samochód o 1,25 cm kosztem większego wiru w baku, częstszych wizyt na zmianę przedniego zawieszenia, łożyska też.
Piotreq napisał/a:
chcialbym go z czasem podniesci i pojezdzic turystycznie w terenie?
nie wielkość opon a technika jazdy (bez skojarzeń proszę :mrgreen: ) pozwoli Ci pokonać większość przeszkód terenowych tylko ten tył jakiś taki lekki i tak jak ->>
romero napisał/a:
Tył na pusto skacze więc lepiej dociążyć. Większy komfort i lepsza przyczepność.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Piotreq 
Nowy Forumowicz

Auto: Szwedzkie/hamerykanskie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa-Tarchomin
Wysłany: 28-07-2013, 09:45   

a co z silnikami,
ktory jest najtrwalszy,
ktory polecacie?

czym macie dociazony tyl?
-czy dociazacie go tylko w terenie?

co z reszta aut ktore podalem?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-07-2013, 11:51   

Piotreq napisał/a:
a co z silnikami,
ktory jest najtrwalszy,
ten który ma najmniej elektroniki :mrgreen:
Piotreq napisał/a:
ktory polecacie?
no nie w tym przedziale wiekowym co szukasz ale 2,8 w Mitsubishi II ->> każda pliszka swój ogonek chwali :mrgreen: :wink:
Poczytaj na forum które samochody/silniki mają jakie bolączki i dojdziesz do odpowiedzi.
Przeglądając forum zauważyłem że Miski II z silnikami 2,8 mają najwięcej problemów z zimowym odpalaniem i zapowietrzaniem się układu paliwowego, natomiast L 200 obfituje w wakacyjne elektroniczno/ zbiornikowo awarie :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 28-07-2013, 11:51   

Piotreq napisał/a:
a co z silnikami,
ktory jest najtrwalszy,
ktory polecacie?

A masz wybór w L200 ?
_________________

 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-07-2013, 12:07   

jawaldek napisał/a:
Piotreq napisał/a:
a co z silnikami,
ktory jest najtrwalszy,
ten który ma najmniej elektroniki :mrgreen:
Piotreq napisał/a:
ktory polecacie?
no nie w tym przedziale wiekowym co szukasz ale 2,8 w Mitsubishi II ->> każda pliszka swój ogonek chwali :mrgreen: :wink:
Poczytaj na forum które samochody/silniki mają jakie bolączki i dojdziesz do odpowiedzi.
Przeglądając forum zauważyłem że Miski II z silnikami 2,8 mają najwięcej problemów z zimowym odpalaniem i zapowietrzaniem się układu paliwowego, natomiast L 200 obfituje w wakacyjne elektroniczno/ zbiornikowo awarie :wink:


Waldek, nie obraź się ale piszesz głupoty. Nie przekładaj swojego dużego skądinąd doświadczenia z PII na L200 bo to nie jest to samo. W L200 powyżej 2007 jest jeden silnik 2,5 DID i on nie cierpi na żadne elektroniczno/zbiornikowe awarie (to akurat 3,2 DID w trójkach) i aby go nie chipować bo wtedy katowany na autostradzie się sypnie kiedyś. Powyżej 2010 jest jeszcze 2,5 HP 178 koni i ten jest najlepszy.

Edit. Osobiście nie kupiłbym L200 z 2006-2009. Albo 2004-2005 z pełnym ES i chipem na 136 koni albo L200 HP 2010 i wyżej. Czyli dokładnie tak jak mam teraz. Ale to moje osobiste zdanie na podstawie tych eLek, które mam i tych, które mają moi koledzy.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 28-07-2013, 12:14   

Heilsberg napisał/a:
jest jeden silnik 2,5 DID
aby go nie chipować

Właśnie o tym pisałem powyżej,
"zbiornikowe awarie"
może chodzi o fabryczny filtr paliwa w zimie, który wymieniali na gwarancji.
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-07-2013, 12:20   

Heilsberg napisał/a:
Waldek, nie obraź się ale piszesz głupoty
no i widzisz mała :mrgreen: prowokacja i od razu forum "wrze" :mrgreen:
Jedyne moje doświadczenie z L 200 to podczas wyciągania Go z Nysy :P :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Piotreq 
Nowy Forumowicz

Auto: Szwedzkie/hamerykanskie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa-Tarchomin
Wysłany: 28-07-2013, 19:51   

romero napisał/a:
A masz wybór w L200 ?

czekajcie czekajcie
czyli silnik 2,5 w L200 jest taki sam w kazdej jednostce i rozni sie moca?

oznaczenia: DOHC, DID, TD to widzimi sie producenta?
Heilsberg napisał/a:
Osobiście nie kupiłbym L200 z 2006-2009


taki mam przedzial wiekowy i kasowy wiec 2007-2008 mysle ze trafie jakiegos przyzwoitego :)

no nic, szukam dalej w takim razie :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 28-07-2013, 21:55   

Piotreq napisał/a:
no nic, szukam dalej w takim razie :)
a zdradzisz tajemnicę czemu Twój wybór padł właśnie na L 200 ??
Piotreq napisał/a:
pojezdzic turystycznie w terenie?
tzn czy tylko w koło komina czy też dalsze wyprawy ?? sam czy z rodziną ??
Pytam bo, przynajmniej mi się tak wydaje a Heilsberg mnie zruga :wink: :mrgreen: , jest to samochód mało przystosowalny do przeróbek w dalekie wypady/wyjazdy. Na pakę dużo można wrzucić i na tym koniec. Nie widziałem bo też i nie szukałem :biggrin: np namiotu dachowego->> no nie musisz zaraz spać w namiocie ale frajda jest niesamowita. Można spać w namiocie rozkładanym na ziemi ale zarówno w namiotach dachowych jak i "naziemnych" są plusy i minusy, są zwolennicy jak i przeciwnicy. Rozumiem te koniki pod maską i prędkość robi swoje ale mniej też zobaczymy jeżdżąc tylko autostradami.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-07-2013, 23:49   

L200 do 2005 (będę je nazywał stare) miało silnik 2,5 4D56 ten sam co w PII. Występował on w 3 wersjach : z mechaniczną pompą 100 KM, z elektronicznie sterowaną 115 KM i ten ostatni z chipem Ralliartu 136 KM. Od 2006 (będę je nazywał nowe L200) był 2,5 DID 136 KM i z chipem 167. Od 2010 2,5 HP 178 KM. Ponieważ chciał Kolega L200 po 2006 to silnik ma jeden do wyboru. :D Skrzynie wszystkie uwaaneza trudne do zabicia i nie jest to słaby punkt tych aut.
Teraz Waldka ruganie. :D Jest to samochód przystosowalny jak każdy inny. Stare L200 dokładnie identycznie pod względem kół, zderzaków i wyciągarek oraz zawieszenia jak PII i namiot też się da wsadzić (choć najpierw trzeba przykryć pakę ale i tak każdy ma przykrytą). Nowe jedynie koła musi mieć mniej odsadzone ale pozostałe sprawy bezproblemowo. Natomiast L200 ma niezaprzeczalną przewagę nad PII - jest młodsze do kupienia i przez to generalnie w lepszym stanie.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Piotreq 
Nowy Forumowicz

Auto: Szwedzkie/hamerykanskie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa-Tarchomin
Wysłany: 29-07-2013, 09:49   

jawaldek napisał/a:

a zdradzisz tajemnicę czemu Twój wybór padł właśnie na L 200 ??

od zawsze mi sie podobaly bo byly inne niz wszystkie pickupy (w nowej "osowatej" budzie :)
chcialem kupic RAMa ale nie lapie sie w wieku bo to tez gra tu dosyc duza role...
jawaldek napisał/a:

tzn czy tylko w koło komina czy też dalsze wyprawy ?? sam czy z rodziną ??

z racji tego ze mialem juz kilka przygod z off roadem i widzialem L200 na jednym z rajdow to jako ze zdecydowalem sie na takie auto to pewnie znowu zaczne uczestniczyc w tego typu imprezach - bardziej turystycznie bo nie planuje uzbrajac eLke w wyciagarki itp
myslalem raczej zeby z czasem dolozyc jakies wieksze kolo AT/MT jakis delikatny lift i tyle
auto ma byc praktyczne i ma w kazdym momencie mnie dowiezc np do Gdanska albo Rzeszowa :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-07-2013, 12:54   

Piotreq napisał/a:
z racji tego ze mialem juz kilka przygod z off roadem i widzialem L200 na jednym z rajdow to jako ze zdecydowalem sie na takie auto to pewnie znowu zaczne uczestniczyc w tego typu imprezach - bardziej turystycznie bo nie planuje uzbrajac eLke w wyciagarki itp
a może jednak http://youtu.be/BlqyYihnu30 widoczny dym to spalone a w rezultacie "przyspawane" sprzęgło. Powiedzenie stare jak off-road ->> błoto wciąga i to dosłownie czyli po za liftem i innymi oponami nastąpi założenie snorkla potem wyciągarki itp itd Z tym sprzętem też pokonasz odległości do Gdańska albo Rzeszowa lub jeszcze dalej :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Piotreq 
Nowy Forumowicz

Auto: Szwedzkie/hamerykanskie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa-Tarchomin
Wysłany: 29-07-2013, 15:43   

hehehe podejrzewam ze tak moze sie skonczyc ale poki co zalozenie jest aby auto bez problemu pokonywalo trasy z bagazem i sluzylo do sprawnego przemieszczania sie :)

jak zaloze MTki i podliftuje auto doloze snoorkla, wyciagarki, pewnie stalowy zderzak to wygoda podrozowania pojdzie w...
a i spalanie rowniez wzrosnie i to porzadnie :)

a tak na PS to chyba jestem wiekszym fanem automatycznych skrzyn w offroadzie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.