| 
		Patrykowa Sigma | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 18:30   Patrykowa Sigma
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam Panowie 
 
3.11.2013 znaczy się w niedzielę stałem się właścicielem Mitsu Sigmy ..... 
 
dokładnie 5 lat temu jak kupowałem Galanta to też miałem kupić Sigmę ale niestety sprzedający był nie pewny i wybrałem gala .Przez ten długi czas cały czas myślałem o Sigmie ... w końcu nadszedł ten dzień i ją kupiłem 
 
 
Sigma z Wodzisławia Śląskiego srebrna , szara ... metalik ?? .. nie wiem jaki to kolor 
 
3.0 V6 24v  Sedan 
 
Manual
 
el. przednie fotele
 
szyber , klima manualna 
 
ABS ECS 
 
 
Plusy :
 
- silnik wydaje się zdrowy , nie kopci , nie cyka , chodzi równo 
 
- klima działa
 
- cała elektryka też działa 
 
- rudej nie widać na budzie i pod podwoziem 
 
- wszystkie szyby originalne 
 
- w środku czysto 
 
- wydech mruczy ...zero dziur 
 
 
Minusy : 
 
- w silniku zamiast oleju jest bagno 
 
- na prawym kielichu (od pasażera) widać ognisko rudej 
 
- przednie hample i tylnie do wywalenia (przód bije przy hamowaniu tył w ogóle nie hamuje) 
 
- opony śmietnik 
 
- w zawieszeniu z przodu coś puka z tyłu to samo 
 
- na przednim zderzaku mała ocierka + brakująca zaślepka z przodu 
 
- jedynka wchodzi czasami ze zgrzytem (ale jak najpierw dam dwójkę i potem jedynkę to już gładko ) 
 
- przy ruszaniu efekt kangura ... pewnie poduszki od skrzyni i silnika 
 
- na wolnych silnik faluje ...ale czasami 
 
- świeci się check engine 
 
- przy szybie w środku jakiś plastik mi odstaje 
 
- nie działa ECS  ( nie świeci się alarm ... albo bezpiecznik albo ktoś grzebał ) 
 
- antena nie chowa się 
 
 
Szczerze .... ta sigma stała z pół roku nie odpalana ... zapomniana ... aż mnie szlak trafia jak pomyślę o tym ....  i jeszcze człowiekowi wkręcają że jeżdżona na bieżąco (tylnie tracze całe zgnite !!!! ) w silniku bagno .... jak odjechałem od miejsca zakupu zaświeciły się dwie kontrolki od niskiego poziomu oleju i hampli !!! ... musiałem dolać płyny bo brakowało ... tak samo w chłodnicy ...o spryskach nie wspomnę ... kto tak traktuję i użytkuję auto ! .... rozrząd nie wymieniony !... jeszcze się dziwili czemu sciągałem osłonę od rozrządu ! ... pasek na wierzchu widać ma małe pęknięcia ... masakra 
 
przy hamowaniu kiera napierdziela prawo lewo ... krzywe tracze ... kiera krzywo jest ustawiona .. źle ustawiona zbieżność ... opony łyse !! jeszcze wkręcają człowiekowi że wnuczka sigmą na uczelnie jeździła ... kto mądry daje nastolatkowi auto w takim stanie technicznym ?! i jeszcze ta rezerwa ... sorry to nie była rezerwa .. susza w baku .. jak podjechałem na cpn-a to ledwo ledwo .. już przygasała 
 
i jeszcze na koniec dylematy czy aby na pewno ją sprzedadzą ! .. człowiek przyjechał 300km .. po auto ,a ci ludzie nie wiedzą czy sprzedać czy nie ... dobrze ze przynajmniej te graty wyrwałem z tym autem 
 
 
z gratów jakie dostałem :
 
- dwie przednie lampy 
 
- jedna tylnia lampa
 
- kpl. lusterek
 
- jedna osłona przecisłoneczna
 
- jakiś komp 
 
- jeden kierunek 
 
- dwa przednie amory ECS
 
- alter
 
- rozrusznik 
 
- jakieś przyciski (od włączania tempomatu , panel od szyb główny i kilka osobnych ) 
 
- tylnia blenda na klapę 
 
- przedni zacisk dwu tłoczkowy
 
- tylni zacisk z mocowaniem 
 
 
na razie tyle ... zdjęcia postaram się jakieś powrzucać 
 
jak mi się coś przypomni to napiszę 
 
 
a pisałem ze Sigma od dwóch miechów bez przeglądu ?     
 
jedź i kup Pan auto .... | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez szpala85 09-11-2013, 17:35, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 19:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | szpala85 napisał/a: | 	 		  | 3.11.2013  | 	   W moje imieniny      	  | szpala85 napisał/a: | 	 		  | silnik chodzi równo | 	    	  | szpala85 napisał/a: | 	 		  | na wolnych silnik faluje ...ale czasami  | 	   To jak w końcu pracuje ten silnik?
 
Gratuluję fajnej fury. Sigmę można tak przerobić wizualnie, że mózg staje. Jakieś plany na to? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hugo,  no właśnie raz chodzi równiutko ,a raz falują obroty ... chodziło mi że chodzi cicho bez jakiś niepokojących dźwięków 
 
 
plany .....doprowadzę tę 22 letnią dziunie do świetności hehe     
 
 
teraz przed chwilką patrzyłem na filtr powietrza .... cały czarny ... 
 
auto zaniedbane po całej linii ..... 
 
 
zdjęcia gratów ... :
 
   
 
     
 
 
 
 
 
teraz pytanie ... gdzie znajduje się komp od ECS ? i jak to dziadostwo diagnozować ? znaczy czemu nic nie świeci na desce rozdzielczej ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GóR3K  		  
		 
         Mitsumaniak WR8790L
  
  
                  Auto: SIGMA 12V 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 20:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               komp od ecs jest po prawej stronie w bagazniku za lampa . natomiast od anteny moze byc odpiete zasilanie. gratuluje zakupu. sprawdz w jakim stanie masz wysprzeglik i pompke do sprzegla .   
 
 
szpala jal bys potrzebowal czesci lub pomoc wal smialo
 
 
 
hugo wiem cos o tym zobacz sobie.moj temat    | 
             
						
				_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
 
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
 
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY-  2012-2012
 
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' -  2011-teraz
 
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
 
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY -  2009-2010
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wszyc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: ------> 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 21:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A co z E54A gadaj    ale to już    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
 
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
 
Mitsubishi Galant E88A '93
 
Mitsubishi Eclipse D22A '92
 
Honda CB500 PC32 '97
 
 
By mjsystem;
 
 
papamitsu napisał/a:	
 
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
 
 
 mjsystem: Czyli dookoła rdza.     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2013, 22:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               GóR3K,  dzięki wielki znalazłem kompa : 
 
 
 
 
i teraz powiedzcie jak to sprawdzić ? patrzyłem na bezpieczniki wszystkie całe .... 
 
antena na razie naj mniej ważna heh bo i tak radia nie mam 
 
 
rozumiem że muszę podpiąć na krótko jakąś sprężarkę z zewnątrz i sprawdzić czy się podnosi tak ?  ale czemu nie świeci mi się ALARM ? są jeszcze jakieś bezpieczniki o których nie wiem (pod maską i w środku patrzyłem ) ? kable zaśniedziałe ? 
 
 
sprężarka od ECS jest za przepływomierzem tak ? tak w dole 
 
 
GóR3K,  mam wiele pytań bo Galant to galant .... a Sigma to już inna bajka     
 
 
 
Wszyc,  Galant idzie na sprzedaż jak tylko wymienię rozrząd w Sigmie i zrobię przegląd      
 
 
z resztą po przejechaniu 300km Sigmą .... potem wsiadłem do galanta .. niebo a ziemia jeżeli chodzi o kulturę jazdy ... wygodnie , cicho i ta moc .... całą drogę wracałęm na piątce ... prawie w ogóle nie zmieniałem biegu .. pierwszy raz spotykam się z tak elestycznym silnikiem ... ruszam z jedynki  dwójka i odrazu mogę dawać na piątkę ... 
 
,a galant ..... jakoś tak inaczej się siedzi tak twardo ... mało mocy ... ehhhh .... 
 
jednak limuzyna to limuzyna | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 10:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zdjęcia : 
 
   
 
   
 
 
 
 
 
   
 
   
 
     
 
 
teraz tak jeżeli chodzi o ECS ... pod maska wszystkie te aluminiowe przekażniki są zimne oprócz jednego ... przekaźnik od ECS jest ciepły .... co to oznacza ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 11:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Prawy kielich wygląda tragicznie, chyba ktoś już przy nim rzeźbił, co? Aż strach ruszać. Silnik wygląda bosko, jest potwór, wrzuciłbym go do swojego Galanta     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 11:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dokładnie prawy kielich był rzeźbiony ... wydłubię to i zobacze co tam się dzieje ...
 
 
a przed chwilką rozkręciłem kompa od ECS i moim oczom ukazały się upalone elementy :
 
       
 
 
podejmę się próby reanimacji tego kompa ... teraz już wiem czemu nie świeci ALARM      
 
 
a ina jednym zdjęciu co wrzuciłem (zdjecie konsoli tam gdzie radio ) jest w środku taka żółta kostka .... wiecie może od czego ona jest ? 
 
są jeszcze dwie czarne oznaczone jako RH i LH ...  rozumiem że to podgrzewanie foteli ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szpala85  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: dwie skarbonki 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 12:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no dobra kto ma kompa od ecs-a luźnego ? ... potrzebuje tranzystor mocy sanken c4065 
 
ten co jest spalony ... na necie nie moge go znaleźć .... chyba że ktoś sprzeda mi kompa od ECS-a ... może zamiana na któryś z moich gratów ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Soner  		  
		 
         Mitsumaniak 02137/KMM
  
                  Auto: Grandis 2004 2.4B 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 18:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gratuluję zakupu, moje marzenie się tobie spełniło.
 
Już służę:
 
http://pdf1.alldatasheet....EN/2SC4065.html <- link do datasheet, po tych parametrach wyszukaj zamiennik     
 
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1435630.html <- tutaj też była mowa o tym. BDW93C spełnia najbliżej wymagania.
 
Swoją drogą sprawdź co wywołało takie zwarcie. Bo to przyszło z zewnątrz komputera, tzn gdzieś z instalacji samochodu. Tam jest razem kilka tranzystorów. Sprawdź czy ta liczba odpowiada np takiej samej ilości elektrozaworów, przekaźników, pompek do ECSa. Będzie znana przyczyna. | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lukasz12  		  
		 
         Mitsumaniak prof. dr hab  ;-)
  
  
                  Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 19:22   Re: Patrykowa Sigma
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | szpala85 napisał/a: | 	 		  Witam Panowie 
 
3.11.2013 znaczy się w niedzielę stałem się właścicielem Mitsu Sigmy ..... 
 
dokładnie 5 lat temu jak kupowałem Galanta to też miałem kupić Sigmę ale niestety sprzedający był nie pewny i wybrałem gala .Przez ten długi czas cały czas myślałem o Sigmie ... w końcu nadszedł ten dzień i ją kupiłem 
 
 
Sigma z Wodzisławia Śląskiego srebrna , szara ... metalik ?? .. nie wiem jaki to kolor 
 
3.0 V6 24v  Sedan 
 
Manual
 
el. przednie fotele
 
szyber , klima manualna 
 
ABS ECS 
 
 
Plusy :
 
- silnik wydaje się zdrowy , nie kopci , nie cyka , chodzi równo 
 
- klima działa
 
- cała elektryka też działa 
 
- rudej nie widać na budzie i pod podwoziem 
 
- wszystkie szyby originalne 
 
- w środku czysto 
 
- wydech mruczy ...zero dziur 
 
 
Minusy : 
 
- w silniku zamiast oleju jest bagno 
 
- na prawym kielichu (od pasażera) widać ognisko rudej 
 
- przednie hample i tylnie do wywalenia (przód bije przy hamowaniu tył w ogóle nie hamuje) 
 
- opony śmietnik 
 
- w zawieszeniu z przodu coś puka z tyłu to samo 
 
- na przednim zderzaku mała ocierka + brakująca zaślepka z przodu 
 
- jedynka wchodzi czasami ze zgrzytem (ale jak najpierw dam dwójkę i potem jedynkę to już gładko ) 
 
- przy ruszaniu efekt kangura ... pewnie poduszki od skrzyni i silnika 
 
- na wolnych silnik faluje ...ale czasami 
 
- świeci się check engine 
 
- przy szybie w środku jakiś plastik mi odstaje 
 
- nie działa ECS  ( nie świeci się alarm ... albo bezpiecznik albo ktoś grzebał ) 
 
- antena nie chowa się 
 
 
Szczerze .... ta sigma stała z pół roku nie odpalana ... zapomniana ... aż mnie szlak trafia jak pomyślę o tym ....  i jeszcze człowiekowi wkręcają że jeżdżona na bieżąco (tylnie tracze całe zgnite !!!! ) w silniku bagno .... jak odjechałem od miejsca zakupu zaświeciły się dwie kontrolki od niskiego poziomu oleju i hampli !!! ... musiałem dolać płyny bo brakowało ... tak samo w chłodnicy ...o spryskach nie wspomnę ... kto tak traktuję i użytkuję auto ! .... rozrząd nie wymieniony !... jeszcze się dziwili czemu sciągałem osłonę od rozrządu ! ... pasek na wierzchu widać ma małe pęknięcia ... masakra 
 
przy hamowaniu kiera napierdziela prawo lewo ... krzywe tracze ... kiera krzywo jest ustawiona .. źle ustawiona zbieżność ... opony łyse !! jeszcze wkręcają człowiekowi że wnuczka sigmą na uczelnie jeździła ... kto mądry daje nastolatkowi auto w takim stanie technicznym ?! i jeszcze ta rezerwa ... sorry to nie była rezerwa .. susza w baku .. jak podjechałem na cpn-a to ledwo ledwo .. już przygasała 
 
i jeszcze na koniec dylematy czy aby na pewno ją sprzedadzą ! .. człowiek przyjechał 300km .. po auto ,a ci ludzie nie wiedzą czy sprzedać czy nie ... dobrze ze przynajmniej te graty wyrwałem z tym autem 
 
 
z gratów jakie dostałem :
 
- dwie przednie lampy 
 
- jedna tylnia lampa
 
- kpl. lusterek
 
- jedna osłona przecisłoneczna
 
- jakiś komp 
 
- jeden kierunek 
 
- dwa przednie amory ECS
 
- alter
 
- rozrusznik 
 
- jakieś przyciski (od włączania tempomatu , panel od szyb główny i kilka osobnych ) 
 
- tylnia blenda na klapę 
 
- przedni zacisk dwu tłoczkowy
 
- tylni zacisk z mocowaniem 
 
 
na razie tyle ... zdjęcia postaram się jakieś powrzucać 
 
jak mi się coś przypomni to napiszę 
 
 
a pisałem ze Sigma od dwóch miechów bez przeglądu ?     
 
jedź i kup Pan auto .... | 	  
 
 
Jednak stara miłość nie rdzewieje. A teraz do rzeczy   
 
Z tego co widzę czeka Cię sporo pracy.
 
Natomiast dziwi mnie postawa sprzedających...
 
A gdzie ona była wystawiona? Bo jakoś mi umknęło ogłoszenie.
 
 
Z całym szacunkiem do sprzedających, ale gdyby mi ktoś takie teksty o tym że ma dylemat czy TO sprzedawać to odwróciłbym się na pięcie i odjechał, przeżyłbym koszty tych 300 km tam i z powrotem.
 
 
Uczciwie patrząc to za auto w takim stanie więcej niż 3000 nie ma sensu dawać. Za 5000 
 
można dostać coś gdzie właściciel wiedział że poza laniem benzyny, wymienia się olej, opony, nie mówiąc już o detalach typu zbieżność.
 
Nawet robiąc samemu to 3000 lekko wyjdzie na doprowadzenie auta to stanu przyzwoitego.
 
 
W kwestii ECSu mogę Ci pomóc, uderzaj na PW. Mam nawet zapasowe kompy od ECSu, są to kompy od modelu 91 czyli takie jak u Ciebie. Jest tylko jeden detal, ale o tym na PW. | 
             
						
				_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne   " (C) Chi-Man 2006
 
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy   
 
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask   
 
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie   
 
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lukasz12  		  
		 
         Mitsumaniak prof. dr hab  ;-)
  
  
                  Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 19:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Żółta kostka pod kokpitem to od tempomatu, który (chyba) w manualach nie występował w naturze (spotkałem 1 egz. z fabrycznym tempomatem). 
 
 
Natomiast jeśli dorwiesz bebechy tj. komputer, linkę, siłownik, pompkę podciśnienia, to można zamontować bo instalacja jest w każdym aucie. | 
             
						
				_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne   " (C) Chi-Man 2006
 
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy   
 
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask   
 
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie   
 
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fj_mike  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Dyplomatyczne EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 19:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               szpala85, gratuluję auta.
 
Za jakiś czas będziemy podziwiać piękną, doprowadzoną do porządku Sigmę     | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i  EA2W '02 by fj_mike
 
 
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły   by Owczar
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mazda10000  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Mitsubishi Sigma 24v 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2013, 19:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Te nieszczęsne kielichy... zajmij się tym porządnie, to może z tego wybrniesz... przy okazji obadaj drugą stronę, bo tam też może być marnie. Sczytaj błędy i będziesz miał czarno na białym, czemu CE się świeci | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |