Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
27-06-2014, 11:57
Carisma 1.8 GDI Elegance 2000
Autor Wiadomość
aasf 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-04-2014, 11:11   Carisma 1.8 GDI Elegance 2000

Witam, w weekend jadę oglądać. Do zrobienia jest przegub ( lewy albo prawy) z przodu bo cieknie. I to w zasadzie wszystko. Na co patrzeć? Czy jechać na stację kontroli czy gdzieś indziej. Jestem z Wrocławia.

http://tablica.pl/oferta/...html#c09ff19b6f
 
 
glina 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 455
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 03-04-2014, 13:04   

tak szybko jezdzi ze az znaczek na przedniej masce zwialo o centymetr w kierunky szyby :D
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 03-04-2014, 18:25   

elegance chyba mialo listwy w kolorze nadwozia
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-04-2014, 19:03   

robert78 napisał/a:
elegance chyba mialo listwy w kolorze nadwozia


Nie

Co do auta, to mało zdjęć. Wydech wygląda masakrycznie. Poza znaczkiem z przodu wydaje mi się, jakby lampy były po ostatnim lifcie ("dymione"), ale być może to efekt zdjęć.

Co do samego zakupu, to GDI, więc warto podłączyć się pod komputer i sprawdzić, czy wszystko jest ok.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-04-2014, 19:56   

Ma faktycznie przydymione lampy które w tym roczniku nie występowały.
 
 
 
aasf 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-04-2014, 23:02   

Co to znaczy, że:
Cytat:
Wydech wygląda masakrycznie.
? Kto może mieć kompa do pdłaczenia samochodu? Tylko ASO i serwis Mitsu czy gdzieś indziej uderzyć? Ile coś takiego kosztuje? Co może być NIE ok?
Szyby z tyłu ma przyciemnione. Auto jest z Niemiec.
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-04-2014, 07:01   

aasf napisał/a:
Co to znaczy, że:
Cytat:
Wydech wygląda masakrycznie.


Na ostatnim zdjęciu wydaje mi się, że wystają tam dwie rury (ale to może złudzenie i druga to jest rura od haka).

aasf napisał/a:
Kto może mieć kompa do pdłaczenia samochodu? Tylko ASO i serwis Mitsu czy gdzieś indziej uderzyć?


Zapytaj, czy ktoś w Twojej okolicy nie ma kompa z EvoScanem, wtedy nie będziesz musiał jechać do ASO. Wejdź na podforum regionalne.

aasf napisał/a:
Co może być NIE ok?


Wstępnie ? Np.:
- pompa WC może dawać za niskie ciśnienie paliwa
- przepustnica może być walnięta (odklejający się magnes, złe ustawienie TPS)
- ogólne problemy z falowaniem obrotów (i tu zaczyna się szukanie przyczyny)
- problemy z przejściem między mieszanką ubogą a normalną

...i wiele innych. Trzeba troszkę posiedzieć przy GDI, aby poznać większość jego bolączek.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-04-2014, 08:37   

Tu masz temacik o kablu i programie do diagnostyki http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Dodatkowo jeśli byś kiedyś chciał założyć LPG, to do tego silnika, to jest to nieopłacalne, bo potrzebna jest instalacja V generacji która sporo kosztuje i auto jednocześnie musi jeździć i na LPG i na benzynie.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 04-04-2014, 10:26   

plecho1 napisał/a:
auto jednocześnie musi jeździć i na LPG i na benzynie.

jest tez 6 generacja Lpdi co eliminuje benzyne calkiem, ale o cenie lepiej chyba nie wspominać.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-04-2014, 10:43   

Nie wiadomo też czy do tak starego auta były by dostępne odpowiednie wtryskiwacze więc 6 generacja raczej odpada.
Dla mnie GDI to ogólnie fajny silnik ale jednak nie na polskie realia dodatkowo ciężko trafić dobry egzemplarz który będzie długo działał bezawaryjnie. Jak wiadomo niewielu mechaników zna się na tym silniku więc jeśli ktoś nie ma pojęcia o mechanice i sam nie będzie potrafił naprawić typowych usterek tego silnika, to ja bym takiego silnika dla takiej osoby nie polecał.
 
 
aasf 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-04-2014, 19:13   

Byłem, zobaczyłem i jutro bądź po jutrze odbieram.

Szumi w lewym przednim kole. Nadkole prawe tył do poprawki, mikro bąbel na masce i rączka od kierunkowskazów obdrapana (zszedł lakier bezbarwny. Reszta wydaje się ok i działa.
Jest kilka modów:
Tylne szyby + od klapy przyciemnione profesjonalnie.
Gałka zmiany biegów obszyta skórą widać, że używana ale bez przesady.
Przednie reflektory wymienione na przyciemnione. Jest niewielkie niespasowanie lewego do maski. Śruby pod maską nieodkręcane(wiecie o co kaman). Prosto i równo.
Znaczek mitsu na masce, przeniesiony lekko wyżej i chyba minimalnie krzywy(ale widziałem jedną cari z DE z czymś takim).


Nie jestem pewny co do oryginalności przedniej szyby - ba na pewno nie jest i chyba tylna również. Gałka zmiany biegów obszyta.
Mody pochodzą z Niemiec. Moglibyście przesłać mi jak powinien wyglądać oryginał przedniej i tylnej i jakie ma mieć oznaczenia. Boczne SEKURIT.

Olej 0w30, silnik wkręca się na obroty i nie szarpie, chodzi równo.
Buda prosta nie zauważyłem niczego niepokojącego. Spalanie z kompa średnie 8,9.
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2014, 07:14   

aasf napisał/a:
Znaczek mitsu na masce, przeniesiony lekko wyżej i chyba minimalnie krzywy(ale widziałem jedną cari z DE z czymś takim).


To raczej nie jest "mod" a efekt złej naprawy po kolizji...nic wielkiego nie musiało się dziać, może lekka stłuczka i ktoś źle to naprawił.

Sprawdź przed odbiorem jeszcze dwie rzeczy:

1. Rozgrzej silnik do ok. 90 stopni (wskazówka od temp. pionowo). Wyłącz, włącz silni i obserwuj, co będzie się działo na biegu jałowym przez pierwsze 5 minut. Przez pierwsze 4 minuty obroty powinny wynosić ok. 650 rpm, następnie po 4 minutach następuje chwilowy skok i później stabilizują się na 750 rpm.

2. Jest to rocznik 2000, więc możesz sprawdzić, czy ma jakieś błędy. Zrób zworkę na pinach 1-4 - reszta opisana w temacie: http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
aasf 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-04-2014, 10:07   

Rozumiem ,że jak test nr 1 wyjdzie inaczej to się nie pakować w to?
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2014, 10:10   

aasf napisał/a:
Rozumiem ,że jak test nr 1 wyjdzie inaczej to się nie pakować w to?


Wiesz, wtedy mogą być różne przyczyny. Od braku nauki obrotów po odpięciu akumulatora, uszkodzony TPS bądź magnes na przepustnicy, po złe ciśnienie paliwa. Jeśli po 4 minutach wejdzie na wysokie obroty i nie będzie schodził, to wtedy masz dwa wyjścia:

- odpuścić
- sprawdzić auto pod kompem
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
aasf 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-04-2014, 23:21   

Test wypadł trochę inaczej.
ok 2 minuty włączenie chłodzenia silnika i spadek do 450 oraz ustabilizowanie na 650
ok 4 minuty to samo
ok 6 minuty to samo ale ustabilizowanie na 750

Wiem, że akumulator jest nowy z zimy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.